Filters

10

Front Office top.

Veel beter dan dit word het niet, prima communicatie zowel telefonisch als digitaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service!

Perfecte service, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele vriendelijke, goede en behulpzame service.

Hele vriendelijke, goede en behulpzame service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service niks op aan te merken

Uit eigen initiatief de vloermatten vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik heb het gevoel dat de auto weer een jaar veilig op de weg rijdt.

Door ziekte mag mijn man niet meer rijden. Hij is ook niet meer in staat om contact met de garage te hebben. Nu moest ik (vrouw 75 + en atechnisch) zelf beslissen ahv de mail. Het kiezen is voor de eerste keer heel moeilijk, maar toch gelukt. Zelf had ik graag nog een overzicht gehad van de punten waar ik niet voor gekozen heb. Dat had ik graag met mijn zoon overlegd. Zou dat alsnog kunnen? Ik heb wel een duidelijk overzicht wat gerepareerd en gedaan is. Alsnog bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Hoewel gratis wassen en stofzuigen werd aangeboden als onderdeel van de onderhoudsservice, werd het stofzuigen deze keer gemist

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke communicatie

Door de sneeuw was ik later en daar werd flexible op gereageerd .

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

het zijn meedenkers bij Nefkens!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service maar erg dure reparatie

Ik kocht mijn Citroen C5 aircross 1 jaar geleden bij garage Nefkens Hilversum. Prima en vriendelijke service. Maar de eerste beurt kwam al na 1 jaar en wel op 19 januari jl. Volgens opgave zou deze ruim 800 euro bedragen. Na doorlopen van allerlei posten brachten we dit terug tot ca 750 euro. Ik vind dat voor 1 jaar rijden met ca 11.000 km een enorm bedrag. De auto vertoont geen kuren, rijdt heerlijk, begrijpelijk dat een aantal kleinere reparaties gewenst zijn, maar het bedrag als zodanig vond ik erg hoog. Antwoord was dat de auto feitelijk pas 2,5 jaar oud is en dus enkele werkzaamheden die bij mijn aankoop nog niet hoefden te worden uitgevoerd na 2,5 jaar toch wel noodzakelijk zijn. Ik verwacht dat bij de aankoop al het noodzakelijke onderhoud tot dat moment is uitgevoerd en de teller op dat moment op nul staat. Zie ik dat verkeerd? En is dit een gebruikelijke gang van zaken? Vriendelijke groet, Ben de Veth Bussum

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk en vooral heel beleefd.

Op bovenstaande is geen aanvulling nodig. Mijn advies om dit zo te behouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan prima!

Op tijd, volgens afspraak en snel winterbandenwissel

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant vriendelijke werkplaats receptie. Duidelijke afspraken over de te verrichten werkzaamheden

Via de link in de mail is het makkelijk een onderhoud afspraak te maken. Ook het overzicht van de werkzaamheden is duidelijk en zelf aan te passen, met een kosten plaatje. Bij aflevering van auto wordt deze gewassen en uitgezogen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Goed te bereiken, duidelijk systeem en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
8

vlekkeloze en vlotte afhandeling van onderhoud en apk

Aardige medewerkers, snel geholpen, goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Mooi op tijd en schone auto terug, top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Weer zeer tevreden

Ontvangst en informatie vooraf door Peter Grim: persoonlijk en informatief, als altijd! afwikkeling en informatie van Esther van Vliet: vriendelijk, hulpvaardig en oplossingsgericht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima communicatie, auto mooi schoon.

jammer dat vervangende auto stuk was .Maar net garage gehaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Adequate topservice!

Goede communicatie met klant. Duidelijkheid over de benodigde reparaties cq vervangingen. Vriendelijke en zeer adequate service. In al de jaren dat ik klant ben, uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

O heerlijk mijn auto ook gestofzuigd en ook gewassen

  • Aanbevelen? Ja
4

niet klantvriendelijk ontvangen, veel te duur

Als ik bij de receptie aankom en er zitten twee mensen die niet de moeite nemen iets te zeggen of mij welkom te heten, dat begrijp ik echt niet, hoe moeilijk is het om te zeggen, goedemorgen mevrouw, vind u het goed dat ik dit even afmaak en dan bij u kom? Vervolgens 5 minuten werk, knopje resetten daar 52 euro voor rekenen, ik maak er een opmerking over en er wordt gezegd dat het heel veel werk is en lang duurt en daarna is het binnen 5 minuten klaar... nog een keer iets van gezegd en er wordt niet eens gereageerd. Dat moet beter kunnen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service!

Mijn auto is weer helemaal in topvorm! Bedankt voor de goede service!

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet wat ik had verwacht!

De service waarvoor ik betaald heb niet gekregen door veel belofte na aanschaf auto, ook geen duidelijkheid in de garantie en de afspraken zijn niet nagekomen bij onderhoudbeurt na een jaar weer hoop kosten die voorkomen had kunnen worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig en professioneel dienstverlening

Auto altijd schoon opgeleverd. Erg prettige medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende en snelle service.

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oscar Romerolaan 21

1216 TJ Hilversum

035 621 0953

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.