Het onderhoud en de APK zal ongetwijfeld goed zijn gebeurd. Mijn auto zag er ook weer piekfijn uit.
Ik miste de uitnodiging voor de servicebeurt, die al maanden geleden had moeten plaatsvinden, Dat was ik wel gewend bij alle eerdere beurten van mijn auto's in de afgelopen decennia. Bij het brengen kreeg ik te horen dat ik gebeld zou worden als er onvoorziene reparaties nodig waren. In plaats daarvan kreeg ik een sms waarin stond dat men mij een E-mail had gestuurd waarin te lezen was welke al dan niet noodzakelijke vervangingen/reparaties moesten worden verricht. Dit bericht kon ik op mijn telefoon niet lezen en heb daarom een retour-sms gestuurd met een bericht waarin ik dit schreef. Ik was een lange wandeling aan het maken en ben wel direct teruggekeerd naar de garage maar het duurde zeker een half uur voor ik daar terug was. Men had mij niet gezegd dat ik zo'n diagnoserapport zou ontvangen en direct had moeten invullen en retour zenden. Om die reden kon de auto niet meer voor sluitingstijd in orde gemaakt worden. Heel jammer want nu duurde de beurt twee dagen en was ik er veel tijd mee kwijt. Tijd die ik anders had willen besteden. Ik neem aan dat dit aanloopproblemen zijn, na de overname van de Citroëngarage door Nefkens. We zullen zien. Trouwens, je krijgt het gevoel als je binnen komt dat Peugeot het belangrijkste is want alleen voor dit automerk wordt er reclame gemaakt..... Overigens werd ik wel netjes en goed geholpen aan de balie.