Filters

10

Weer prima geregeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geregeld

aandachtspunten aangegeven en netjes verholpen. voor reparatie bericht gekregen voor toestemming onderhouds aandachtspunten.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Heel onpersoonlijk . Om 9 uur mijn auto gebracht en om half 5 klaar . Het was voor een A.P.K Keuring .en zou om 12 uur klaar zijn . Ik kreeg een auto ter beschikking dus dat was wel in orde maar toen ik hem opkwam halen zaten er 2 verse krassen op mijn auto . .mijnheer Vink heeft met een stift ze bewerkt maar met een te donkere kleur dus blijf je het toch zien . Toen ik de factuur ging betalen vroeg hij op welke naam de auto staat . Ik kom er al drie jaar plus dat hij s’morgens al naam vroeg . Dat is toch raar !

  • Aanbevelen? Nee
6

Over het geheel genomen is de service achteruitgegaan sinds Citroen bij Nefkens is.

Ten eerste vind ik het vreemd dat als de auto gebracht wordt om 9 uur 's morgens, ik pas tegen 3 uur 's middags een mail krijg met de "diagnose"van de auto. Ten tweede vind ik het vreemd dat deze diagnose een paar uur later weer van het scherm verdwenen is. Overigens ben ik wel heel tevreden over de service van Peter Grim. Ik vind het jammer dat de vorige Citroengarage verdwenen is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Denken met je mee in oplossingen!

  • Aanbevelen? Ja
4

Mijn ervaring bij de werkplaats van Nefkens Hilversum is niet positief

Bij het afspreken voor de 45k beurt in April werd mij door de medewerker van Nefkens in Hilversum geadviseerd ook meteen de APK keuring te laten verrichten, omdat deze keuring voor November staat gepland. Dus de APK keuring in de tijd wat naar voren gehaald. Leek mij wel redelijk. Echter bij de uitvoering van de beurt in April is de APK keuring niet uitgevoerd. Bij navraag na het uitvoeren van de beurt bleek de werkplaatsmedewerker van niets te weten (!,?). Nu zit ik met extra kosten. Niet klantvriendelijk. Vond sowieso de ervaring bij de werkplaatsbalie niet erg klantvriendelijk. Weinig interesse voor de klant. De auto en de verkoop is daar verder prima.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geholpen en een sms gehad dat de auto klaar is.

Mijn ervaring is dat de auto Corona vrij is opgeleverd en ik werd vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles conform het afgesprokene

Alles conform het afgesprokene

  • Aanbevelen? Ja
4

Onpersoonlijk

Kleine beurt c1 van 3 jaar oud. Kosten: meer dan 800 euro. Ik ben nog nooit van mijn leven zoveel geld kwijt geweest voor een simpele onderhoudsbeurt. Krijgt tegenwoordig een mail met adviezen ipv telefoontje. Ik ben een leek en hoe moet ik weten wat nu wel/ niet perse noodzakelijk is. Ik vind het onpersoonlijk, voel mij in de zeik genomen. Voorheen klant bij Emerpark en was super tevreden. Ik twijfel of ik volgde keer mijn auto voor apk of een onderhoudsbeurt door jullie wil laten uitvoeren.

  • Aanbevelen? Nee
8

Makkelijk afspraak te maken, alles op tijd en goede informatievoorziening

Tevreden over dienstverlening en informatie die via de site verstrekt wordt

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prima service, duidelijke afspraken, zeer klantvriendelijk. Kortom helemaal tevreden waarvoor mijn dank.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Mijn auto die voor APK gekeurd moest worden werd op drie onderdelen afgekeurd. De reparatie kosten zouden ruim boven de 1500,- uitkomen. Omdat ik dit bedrag nogal hoog vond heb ik bij een andere garage een offerte aangevraagd, die was 30% goedkoper dus dat was een eenvoudige beslissing. Ik heb mijn auto bij de andere garage laten opnieuw laten keuren en daarbij alle afkeur punten vooraf genoemd als te doen reparaties echter deze garage kon geen van de afkeurpunten bevestigen. Hoe is dit mogelijk? De tweede garage heeft er geen belang bij om te weinig reparaties uit te voeren (want minder verdiensten immers) en de afkeurpunten zijn toch genormeerd neem ik aan. De enige verklaring is dan dat Nefkens onterechte afkeurpunten opvoert. Dat kan toch niet waar zijn? Is er sprake van bedrog? Ik hoop dat de firma Nefkens met een verklaring kan komen. Ik heb nu ook namelijk het vermoeden dat ik jarenlang voor onterechte reparaties heb betaald. Graag antwoord.

  • Aanbevelen? Nee
8

Fijne garage

Goed contact en vriendelijke, behulpzame mensen

  • Aanbevelen? Ja
8

vriendelijk personeel, duidelijke informatie

Het enige wat mij gestoord heeft is dat ik moeilijk telefonisch contact kreeg. Ik heb geen smartphone .....er werd mij een berichtje gestuurd dat ik het APK diagnose rapport moest beantwoorden, ik was niet thuis dus kon niet bij de PC. Ik heb toen een aantal keer geprobeerd te bellen echter zonder resultaat. Uiteindelijk alles goed gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Lampje na beurt niet vervangen en bandenreset

Na beurt vergeten de bandenspanning te controleren en te resetten. Ook lampje van kapotte lamp brandt steeds. Terwijl ik dat van te voren had aangegeven. Ala je full time buitenshuis werkt zit je er niet op te wachten weer langs te moeten gaan. Erg ontevreden.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service

Goede service en vriendelijkheid en heel attent altijd

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet gehouden aan de afspraak

Erg fijn dat wanneer de auto wordt gebracht voor een beurt, er een rapport komt en je precies weet wat wel en niet moet worden uitgevoerd. Vervolgens wordt er een afspraK gemaakt dat wij op een bep dag worden teruggebeld. Echter is dit niet gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Top bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettige service, goed en snel geholpen.

Prettige service, goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
3

onpersoonlijk

2e keer nu bij Nefkens geweest, komen van Emerpark af. de benadering is erg onpersoonlijk alles via mail. wordt niet gebeld dat de auto klaar is, 2x gebeld omdat ik vraag had n.a.v. de mail en ook niet teruggebeld. dit is niet mijn ervaring wat ik vroeger met Emerpark had waar het allemaal persoonlijker was. Was gehecht aan garage zou mij keuze voor nieuwe auto zeker bij Emerpark weer gedaan hebben alleen voor de garage al, buiten het feit dat het een fijne auto is, heb ik totaal niet bij Nefkens garage.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles top geregeld

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
6

Het onderhoud en de APK zal ongetwijfeld goed zijn gebeurd. Mijn auto zag er ook weer piekfijn uit.

Ik miste de uitnodiging voor de servicebeurt, die al maanden geleden had moeten plaatsvinden, Dat was ik wel gewend bij alle eerdere beurten van mijn auto's in de afgelopen decennia. Bij het brengen kreeg ik te horen dat ik gebeld zou worden als er onvoorziene reparaties nodig waren. In plaats daarvan kreeg ik een sms waarin stond dat men mij een E-mail had gestuurd waarin te lezen was welke al dan niet noodzakelijke vervangingen/reparaties moesten worden verricht. Dit bericht kon ik op mijn telefoon niet lezen en heb daarom een retour-sms gestuurd met een bericht waarin ik dit schreef. Ik was een lange wandeling aan het maken en ben wel direct teruggekeerd naar de garage maar het duurde zeker een half uur voor ik daar terug was. Men had mij niet gezegd dat ik zo'n diagnoserapport zou ontvangen en direct had moeten invullen en retour zenden. Om die reden kon de auto niet meer voor sluitingstijd in orde gemaakt worden. Heel jammer want nu duurde de beurt twee dagen en was ik er veel tijd mee kwijt. Tijd die ik anders had willen besteden. Ik neem aan dat dit aanloopproblemen zijn, na de overname van de Citroëngarage door Nefkens. We zullen zien. Trouwens, je krijgt het gevoel als je binnen komt dat Peugeot het belangrijkste is want alleen voor dit automerk wordt er reclame gemaakt..... Overigens werd ik wel netjes en goed geholpen aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goede service en goede bereikbaarheid per telefoon. parkeren is wat lastiger als je de auto moet brengen.

  • Aanbevelen? Ja
8

In het algemeen goede ervaring

De auto moest een APK ondergaan. Deze is naar behoren uitgevoerd, echter het diagnoserapport dat ik in moest vullen via de computer werkte niet naar behoren. Ten eerste waren de vragen gekoppeld aan de onderdelen van de auto niet altijd duidelijk en ten tweede viel de verbinding vaak weg, bijv. toen ik de lijst mij goed ingevuld had kon ik niet bevestigen en daarna donker scherm.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet zoals ik gewend was.

- Rommelige communicatie - 2 dagen de auto kwijt voor een normale servicebeurt met bandenwissel en APK is wel erg lang

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Oscar Romerolaan 21

1216 TJ Hilversum

035 621 0953

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.