Filters

10

goed

zo als ik gewend ben van Citroën, goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Alles goed en ook nog gewassen terug gekregen

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP !!

Oke

  • Aanbevelen? Ja
10

10 uitstekend

Vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
4

Technische uitvoering goed. Communicatie tussen receptie en klant slecht!

Auto om 09.45 uur aangeboden en pas om 11.30 uur in de werkplaats. Om 14.15 uur diagnose-rapport per sms naar klant, die per mail moest reageren en die pas na 45 minuten de receptie aan de telefoon kreeg. Daarna moesten de werkzaamheden nog worden uitgevoerd, waardoor de auto eerst om 16.30 uur gereed was. Het is te hopen dat in de toekomst er ook nog telefonisch nog contact blijft en niet alles online, per sms of mail plaatsvindt. Wilt u daarbij rekening houden oudere klanten?

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig

En behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Nette behandeling netjes en correct en de auto weer als nieuw afgeleverd. Super hij rijdt weer als nieuw. Bedankt en een goed weekend

  • Aanbevelen? Ja
1

Auto kan nooit in 1x goed gemaakt worden.

Standaard als onze auto bij de garage is geweest, kan ik 3x terug. Nooit kan in 1x alles goed gemaakt worden. Zo ook deze keer weer. Kom de auto ophalen na een beurt. Kan binnen 5 minuten weer terug. Heel frustrerend, zonde van mijn tijd energie en geld.

  • Aanbevelen? Nee
2

zeer slecht

Altijd zeer tevreden geweest. Maar laatste 2x slechter ervaring. Ook laatste keer weer niet goed geluisterd naar mijn vraag, en niets meegedaan

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet gepareerd, wel kosten...

‘Uw auto is klaar’ kreeg ik aan de telefoon te horen. Bij het ophalen van de auto bleek het probleem niet te zijn verholpen en zelfs niet geïdentificeerd. Wel werden de onderzoekskosten in rekening gebracht...

  • Aanbevelen? Nee
10

Wat een top service

Wat een top service

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke ontvangst

behulpzaam bij vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Leuk bedrijf met aardige mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, professioneel en klantgericht.

Helder en duidelijke afspraken. Je weet waar je aan toe bent. En vriendelijk en correct personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles ziet er weer goed uit

Positief

  • Aanbevelen? Ja
6

Teleurgesteld!

Altijd gedoe! Twee drie auto’s gekocht (naarden), enorme onderhoudskosten, een verdrietige historisch met twee auto’s. Nu het onderhoud in Hilversum, iets beter. Wel na het weekend weer terug omdat er, waarschijnlijk, is vergeten om iets te resetten. (Banden melding) Weet nog niet of ik moet stoppen met Nefkens.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Afspraken op tijd netjes geholpen auto gewassen en gezogen.Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Zie hierboven. I

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

goede servers en ardige mensen,

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie diagnose tool

Goed geholpen prims service en meerdere opties voor repaties

  • Aanbevelen? Ja
6

Kwam voor vernieuwing Citroen My-card.

Mis de oude Citroen sfeer en de mensen van aleer. Alles is nu zeer onpersoonlijk. Krijg de indruk dat Citroen wordt afgebouwd. Ben nu reeds 30 jaar klant, maar had het gevoel voor het eerst binnen te zijn. Er werden onnodige vragen gesteld en de ontvangst in zijn geheel kwam niet prettig over. Was in de jaren zeventig ook nog klant bij Nefkens en daar heb ik ook goede herinneringen aan. Ook de showroom werd voor het overgrote deel door Peugeot in beslag genomen. Als Citroen klant krijg je dan een beetje het gevoel niet mee te tellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Alles tip top, snelle service en auto ook nog eens een snelle was beurt voor niks :)

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet heel speciaal

De service en klantcontact kan vele malen beter. Dit is los van het corona beleid. Blijkbaar is elke auto om half 5 klaar, waardoor het heel druk is

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg klantvriendelijk, topservice

Snel geholpen, vriendelijke medewerkers, zeer behulpzaam. Auto was ook opgepoetst en kon zo de weg weer op!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne en duidelijke service.

Prettig dat alles digitaal gaat. Van te voren weten waar je aan toe bent is fijn. Tevreden over hoe alles is gegaan.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oscar Romerolaan 21

1216 TJ Hilversum

035 621 0953

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.