Filters

8

vriendelijke medewerkers

Wat ik zelf niet fijn vind is dat als de auto voor het onderhoud bij de garage is, ik een mail krijg met de te repareren punten. Ik moet dan terwijl ik aan het werk ben mijn mail openen en me hierin gaan verdiepen. (Ook kan het best zijn dat door drukte met werk ik de mail pas vele uren later kan openen, dan staat de auto dus al die tijd te wachten op reactie van mijn kant....). Liever even telefonisch contact

  • Aanbevelen? Ja
10

super duidelijke rapporten, geen poespas en klantvriendelijk

Goede afstemming aan de service balie Duidelijk reparatie rapport met alle punten Niet opdringerig Perfecte autovervang service Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
6

werkplaats is geweldig.maarafsprrak maken is zeer sleecht.

de telefoon is helemaal niet in hilversum. afspraak maken is byna on- mogelyk. pas toen ik vroeg om peter werd er iets geregeld en peter kwam aan de lyn .prpbleem opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
8

Het. Onderhoud viel mijn enorm tegen in €

Jerry heeft enorm zijn best gedaan en omdat ik vertrouwen in heb heb ! bij de vorige garage ( die jullie hebben overgenomen is er zeer slecht onderhoud gedaan maar wel in rekening gebracht ). Ik kwam voor een enorme hoge rekening te staan. Dit viel mij enorm tegen, en schrok hier dus wel van . De internet vragen via jullie site over onderhoud wat nodig is vind ik dan ook niet overzichtelijk bij een eerste bezoek , Lijkt mij fijn en beter persoonlijk klant contact te onderhouden met uitleg over onderhoud. Heb tenslotte alles maar laten doen omdat ik hier geen kennis over heb en jullie expertise vertrouw. Met vriendelijke groet , Oscar Bins

  • Aanbevelen? Ja
8

Efficient en klantgericht

Prima service. Overigens ben ik niet Mevrouw, maar Meneer Goossens

  • Aanbevelen? Ja
6

Service goed maar....

Leuk zo'n systeem voor particulieren vergelijkbaar aan ROB-net maar jullie proberen ook wel iedere cent uit mensen hun zak te halen met de 1000 aanbevelingen. Wij raden u dit aan voor 50 euro en dat voor nog eens 30 euro. Waar is de service gebleven die je gewoon als standaard mag verwachten bij een onderhoudsbeurt. Personeel vriendelijk en de auto is netjes onderhouden en gekeurd. Het doet mij wel twijfelen of ik de auto volgend jaar weer bij u aanbiedt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes geholpen, info kon iets beter

Enige onduidelijkheid omdat de voorwaarden van de VIP kaart waren gewijzigd en ik da t let wist. Men ging daar echter vrij soepel mee om. APK was snel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Service is goed!

Service is goed! klein minpuntje is dat ik niet gebeld ben met de mededeling dat mijn auto - in verband met een bestelling van wat onderdelen - een dag later klaar zou zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service.

Aardige mensen en goede service. En schone auto terug. super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet klantgericht (receptiemedewerker en actie JZR)

Na 2 pogingen een afspraak gemaakt voor de Kwaliteitsverbeteringsactie JZR. De oproep om dat te doen klinkt al onheilspellend. De oproep is onduidelijk en verhullend. De boodschap is bij voorbaat dat je als klant opdraait voor de problemen, c.q. dat de waarde van je auto daalt. En dan de afspraak: - Ik mag eerst bijna 10 minuten voor de balie wachten terwijl de receptiemedewerker op zijn beeldscherm kijkt en met wat mapjes heen en weer zwaait - Mij wordt niet verteld hoe lang de controle gaat duren - Als de controle achter de rug is wordt mij niet verteld wat de bevindingen zijn. Ik krijg enkel de mededeling dat de onderhoudstermijn voor de distributieriem bijna gehalveerd is. Hoewel hij heel goed weet dat de distributieriem nog niet vervangen is, stelt hij dat dit 'waarschijnlijk' nog niet gebeurd is. Ik had vooraf bij het maken van de afspraak gemeld dat ik een erg hoog olie verbruik had (circa 1 op 1300). Daar zou naar gekeken worden. maar ook hierover wordt niets gemeld en bij navraag blijkt er ook niet echt naar gekeken te zijn en dat dat ook erg lastig is. Kortom ik voel mij niet echt serieus genomen. De receptiemedewerker lijkt mij als noodzakelijk kwaad te zien en de actie JZR is er vooral op gericht om elke aansprakelijkheid voor ontwerpfouten te ontlopen. Slechte zaak !!

  • Aanbevelen? Nee
4

Klantonvriendelijk.

Vanuit Emerpark auto ben ik altijd gewend geweest met het mee- en servicegericht denken naar de klant toe. De vaste jongens van Emerpark werkplaatsreceptie waren na het aanhoren van een klacht / storing nooit te beroerd even mee te lopen naar de auto. Daarna hun korte analyse van het probleem te geven en vervolgens aan te bieden wat er mogelijk is. Altijd een opgetogen en vriendelijke sfeer. Sinds de overname door Nefkens is deze opgetogen en vriendelijke sfeer verdwenen. Toen ik recent met een storing aan mijn auto kwam moest ik vertellen, tot bijna in detail, wat er met mijn auto aan de hand is. Helaas wel enigzins technisch onderlegd, maar ik ben geen automonteur. Vervolgens zonder mee te lopen naar de auto werd er, eerlijk is eerlijk gelijk een afspraak ingepland en kon ik de sleutels inleveren. Vervolgens hoor je niets en het is dat ik toevallig die einde middag in mijn email kijk om te lezen wat er aan de hand is met prijsopgave. Een vriendelijke telefoontje was ook prettig geweest. Vervolgens klopte een aantal zaken niet die ik wel aan de balie had afgesproken om ook gelijk te doen. Dit is later recht getrokken. Ik zou mijn auto nog een dag extra kwijt zijn, geen probleem, ik begrijp ook dat ik er tussendoor kom. Maar een telefoontje wanneer die klaar is ontbrak. Ook nadat ik zelf had gebeld om dat te vragen, beloofde ze mij terug te bellen, maar de werkplaats receptie medewerker zij eerlijk van te voren dat hij dat ook zou kunnen vergeten. Ik kom zelf uit de dienstverlening en ben dat niet gewend. Of je doet het of niet. Geen halve afspraken. Ik overweeg eerlijk om naar een andere Citroen garage over te stappen. Het is dat ik één van de voormalige Emerpark mensen (Peter) nog zag, en gun hem nog een boterham. Maar met Nefkens mensen, die toch een andere manier van servicegericht denken hebben, heb ik weinig op.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende behandeling door de heren van de werkplaatsreceptie

Tevens is het altijd een geruststelling als Lucien van de werkplaats met zijn toch wat specifieke kennis en ervaring met de Citroën C6 de reparatie verricht. De wasbeurt na de reparatie wordt zeer op prijs gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goede service

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend

Vorig jaar juni cactus gekocht bouwjaar juli 2017. Ik heb met deze auto 2500 km gereden. Bij een eerste onderhoudsbeurt onverwacht veel kosten. Na enkele telefoongesprekken zijn wat reparaties onder garantie weggeschreven. Bij het ophalen van de auto werd mn fijntjes gezegd dat deze auto ál 4 jaar auto was, dus dat hogere kosten te verwachten zijn?! Bij deze bied ik mijn cactus te koop aan, altijd garage onderhouden, slechts 26.000 km op de teller. Ik ben geheel klaar met Citroën.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service, vriendelijk personeel.

Goede service, vriendelijk personeel. Vooraf prijsopgave.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima gedaan.

Reparatie goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
4

Peugeot is nog niet hetzelfde als de oude Citroën.... behoud de menselijke maat!

alleen een APK keuring, duidelijk gezegd: ´bij vragen bellen , niet per mail, die zie ik overdag niet vandaag... wel mail dus, later een sms, waarna de garage onbereikbaar´bleek Uiteindelijk via een centraal nummer is er door een bijzonder vriendelijke dame , leek me een herkenbare stem van de oude Citroën garage... een mail verstuurd, waarna ik uiteindelijk gebeld ben en alles duidelijk was, bellen gaat sneller, en zeker als het aangegeven is! Wat wel heel fijn was dat de auto gezogen en gewassen bleek! Dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Goed en vriendelijk geholpen. Auto was netjes gewassen en gestofzuigd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Via de mail aangeven wat er moet gebeuren vind ik niet prettig. Moest de hele dag mijn mail in de gaten houden. De sms werd helaas naar de telefoon van mijn man gestuurd. De auto was niet in 1 dag klaar zodat ik in de problemen met mijn werk kwam. Onderhoudsboekje was vergeten weer in de auto te leggen. Moest ik zelf weer ophalen, helaas kwam er ook geen excuus hiervoor. Verder heb ik de indruk dat er opties tot reparatie werden aangeboden die niet echt nodig waren. Uiteraard waren er ook opties die prima uitgevoerd zijn. Mijn auto is altijd in onderbouwd bij de citroendealer geweest en die zit nu bij Nefkens, overigens wel prettige mensen op de reactie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en correct.

Vlotte afhandeling in overeenstemming met de geplande actie.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke ontvangst,

Peugeot airco weer perfect voor de zomer en als verrassing een wasbeurt hartelijk dank Nefkens Hilversum

  • Aanbevelen? Ja
10

Geheel naar tevredenheid!

Zoals je geholpen wilt worden, vooral het binnen en buiten schoonmaken van de auto is top. Vriendelijke bediening, zou nog iets persoonlijker mogen zijn' Bij binnenkomst staren alle medewerkers op hun computerscherm, zeggen niet direct goedemorgen/goedemiddag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage!

Communicatie is uitstekend, terugkomen op gestelde vragen is prompt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Er wordt echt service verleend, zowel aan de auto als aan de klant.

Er wordt meegedacht met alle mogelijkheden. Je wordt goed op de hoogte gehouden, fijn online programma begeleid met foto’s van je auto met tekst en uitleg. Echt het gevoel van klant is koning.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oscar Romerolaan 21

1216 TJ Hilversum

035 621 0953

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.