Filters

10

Absolute top

Vriendelijke ontvangst, prima communicatie, banden netjes gewisseld maar ook auto gewassen en gezogen. Meer dan je zou mogen verwachten; ze doen dat stapje extra.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraken nagekomen en prompt en schoon afgeleverd

Ík woon in Frankrijk en Mijn Citroen Berlingo Grande Espace gaf aan dat een grote beurt nodig was. Nefkens Hilversum voerde de beurt met spoed en correct uit. Ze gaven mij zelfs gratis een plaatsvervangende auto een paar dagen mee. Super gedaan en zeer bedankt. Ik kon daardoor mijn afspraken nakomen. Nol Bijvoet, 1, Cote de Caderonne, 11260, Esperaza, Frankrijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service, netjes en snel.

Super service, netjes en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prompt service, clear communication

Prompt service, clear communication

  • Would you recommend us? Yes
10

Keurig netjes

Zo als het hoort als bonus wordt de auto ook nog gewassen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld.

Alles volgens afspraak. Het enige teleurstellende is, dat de afgesproken update van de routeplanner niet heeft opgeleverd wat je zou mogen verwachten. Het systeem ging gelijk weer in de fout door de gebruikelijke tekortkomingen bij een al een paar jaar gewijzigde verkeerssituatie niet weer te geven. Niet up-to-date. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!

Alles weer spik en span zoals je bij een echte dealer mag verwachten!

  • Aanbevelen? Ja
6

Waarom moet ik altijd zo lang wachten aan de balie?

Het zou fijn zijn als je tenminste begroet wordt door de medewerker achter de balie en dat hij iets zegt van "goedemorgen, ik kom zo bij u". Elke keer weer wordt eerst het computerwerk afgemaakt en dan pas de wachtende klant te woord gestaan. In mijn eigen werk geef ik de mens altijd voorrang en pak ik daarna mijn computerwerk weer op. Voor het overige wel vriendelijke mensen en de auto was op tijd weer gerepareerd. Daarom de 3 sterren. Werk is prima, maar ik haat de wachttijden bij de balie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snel geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Direct aangepakt

Electrische startprobblemen - accu waarschijnlijk de oorzaak. 's Ochtends telefonisch gemeld, kon de auto om 14 uur middags brengen. 16 uur bericht : probleem is opgelost, auto kan opgehaald worden. Klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Volgens afspraak en dus betrouwbaar

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte prettige behandeling

Hetzelfde

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige communicatie

Ze doen hun best je te informeren en te helpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende garage!

In goed vooroverleg is alles uitstekend uitgevoerd. Extra wasbeurt. De vervangende auto stond klaar. En bijzonder klantvriendelijk. Dat is me wel 5 sterren waard!.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goede communicatie met de receptie van de werkplaats en duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke mensen en deskundig

Aardig deskundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik word altijd zeer goed geholpen door Nefkens Hilversum

Het onderhoud, zomer/winterbanden wisselen en ook met het bijvullen van de olie wordt correct gedaan

  • Aanbevelen? Ja
4

Zeeeer onpersoonlijke benadering

Ik heb nog nooit zo’n onpersoonlijk garagebedrijf meegemaakt. Je wordt op de hoogte gehouden via zeer onpersoonlijke sms berichtjes, een waslijst aan werkzaamheden via de e-mail die lang niet allemaal nodig zijn. Je voelt je gewoon als een klant bij de supermarkt. Hoezo een zeer gewaardeerde klant. Waar is de ‘personal touch’ gebleven.

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekend

Mijn 7 jaar oude Cactus heeft vorige week een jaarlijkse beurt ondergaan. Hierbij werd attent aangegeven mijn banden te vernieuwen, alsmede om een nieuwe distributieriem door een nieuwe te vervangen. De auto was keurig gewassen ook het interieur was schoongemaakt. Dit was voor mij een hele verrassing.

  • Aanbevelen? Ja
6

Teveel verrassingen achteraf. Geen goede voorbereiding.

Met als reden dat mijn auto 6 jaar oud is , wordt de oorspronkelijke calculatie van de onderhoudsbeurt 3 maal zo hoog. Zonder voorafgaande aankondiging wordt mijn auto een dag langer vastgehouden voor reparatie. Van de garage waar ik mijn auto gekocht heb verwacht ik: - een eerlijke prijsopgave - een eerlijke opgave van de reparatie duur. Graag vooraf zodat ik mijn maatregelen kan nemen - kennis van de auto zodat vooraf ingeschat kan worden wat een onderhoudsbeurt gaat betekenen. En dit ook bespreken met de klant. En natuurlijk een vakkundig uitgevoerde onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

super

super

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk personeel, die weet waar ze over praten.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Bij onderhoud worden de geadviseerde werkzaamheden onderbouwd met foto's digitaal aangeboden voor akkoord. Lekker transparant en vrijblijvend om iets wel of niet te doen. Geen "overtuigende" telefoontjes etc. Vriendelijke mensen ook ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima informatie en ontvangst.

Geweldig bedrijf waar de klant zich nog koning mag voelen. Jammer dat dit in vele bedrijven in deze maatschappij verdwenen is. Ga zo door Nefkes en dank voor de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte, persoonlijke, en vooral vriendelijke behandeling

Bij de balie zonder wachten vriendelijk en met een persoonlijk tintje ontvangen. APK keuring werd mij verteld gaat een uur duren. Er is een mooie wachtruimte met een leestafel en daarop de krant van vandaag. Alles mooi en een smaakvolle inrichting met rondom de nieuwste bolides uitgestald. Het zelfbedienings koffieapparaat voorziet je van uitstekende koffie. Er is wifi voor klanten - meteen ingelogd. Bijna precies in een uur kwam dezelfde medewerker mij ophalen: de auto was klaar. Ik kreeg de auto schoon terug. Prima, ik happy. mijn bezoek aan Nefkens Hilversum was van begin tot eind een prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oscar Romerolaan 21

1216 TJ Hilversum

035 621 0953

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.