Goede uitvoering reparatie, maar slechte client-handling
Nadat voorafgaand aan de reparatie de schade was opgenomen (gefotografeerd) moesten we later daarvoor nog een keer apart terugkomen (Bussum- H'sum vv) omdat de gegevens van de schade en foto's zoek waren geraakt.
Dan de reparatie zelf: eerst werd ons gezegd dat de auto op vrijdag klaar zou zijn, maar toen werd dat op vrijdag veranderd in de dinsdag erna. Dinsdagmiddag kregen we - toen ik daarover belde - te horen dat het waarschijnlijk woensdag zou worden. Wanneer, wist men niet. Vervolgens kregen we die dinsdag - een half uur voor sluitingstijd - een telefoontje dat de auto toch klaar was, en moesten we ons in 20 minuten van Bussum naar H'sum haasten om nog op tijd te zijn voor het ophalen van de auto, waarbij de persoon aan de balie niet op de hoogte was van de (van te voren afgesproken) kosten die voor rekening van ons respectievelijk van de verzekeraar waren.
Gelukkig was er de altijd behulpzame heer Grim (van het oude Citroenbedrijf, waar de service en communicatie altijd wel dik in orde waren) die de zaak voor ons in orde heeft gemaakt.
Kortom: afspraken moeten beter worden gemaakt en nagekomen. En veel duidelijker communicatie (geen sms-jes of mailtjes sturen, wanneer gezegd is dat er wordt gebeld en veronderstellen dat de klant die berichten wel gelezen zal hebben) maar telefoon om er verzekerd van te zijn dat de boodschap bij de klant is overgekomen. Aanbevelen: nee, tenzij de serviceverlening drastisch wordt verbeterd.
Een reactie op deze recensie stel ik op prijs.