Filters

6

Technisch okay

Maar dienstverlening aan balie kan beter. Gratis service werd ongevraagd omgezet naar betaalde service.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en accuraat geholpen

snel en accuraat geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend geholpen

na verwarring over wie wel of wie niet had afgezegd ivm corona ging de servicebeurt erg soepel met een uitstekende klaar-terwijl-u-wacht service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, prettige ontvangst.

APK keuring uitgevoerd plus twee extra werkjes op mijn verzoek. Leenauto meegekregen waarbij ik moest schakelen. Dat was voor mij even wennen na lange tijd. Maar het werd mij vriendelijk uitgelegd waarna ik met een goed gevoel de weg opreed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, duidelijke uitleg van de geplande werkzaamheden Voortgang werkzaamheden via mail en telefonisch Is duidelijk. Al met al zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed.

Goede, duidelijke en snelle communicatie. Beloftes worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Snelle service, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn auto weer als nieuw

Duidelijke beschrijving van de werkzaamheden en er wordt je een keuze voorgesteld voor aandachtspunten van de auto. En je haalt aan einde van de dag weer een schone (binnen en buiten) auto weer op.!

  • Aanbevelen? Ja
8

goed werk geleverd, ook de aanvullende grbreken goed uitgelegd en meteen verholpen.n

ook prettig dat de auto weer gewassen klaarstond na afloop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een toppers in Hilversum

Weer een top ervaring snel en vakmanschap

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen

Fijne mensen met verstand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Keurig nette service en goede communicatieve

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Efficiënt en beleefd

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer een schone auto na terugroepactie, super!

Zie hier boven

  • Aanbevelen? Ja
6

Good but not satisfied

The car was not vacuumed at all when i asked they said, its closing time please bring it tomorrow. When i went next day, without looking at the car, the reception person mentioned it must be cleaned may be you are not satisfied. But then i asked him to look at inside. Then he asked me to wait for 30 mins. After sometime he came back and mentioned its ready and i asked why it got missed earlier. He said they don't have time to enough time to vacuum, and also mentioned they don't have luxury of 30 mins to vacuum the car. It is part of the service, such outside simple thing if they can't make it and am not sure how far they have taken care the service. I bought the car from this showroom itself and i want to take care of service itself. I trust the brand, but am not happy with the person's response, he doesn't want to respond my questions at all. I felt very bad, may be because am an expat and due to language barrier he doesn't want to respond to me.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Had een afspraak voor een wintercheck. Na controle was het verstandig om enige dingen te laten vervangen. Na akkoord zijn ze aan de slag gegaan en de auto schoon en gewassen afgeleverd...Top.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima snel geholpen

Prima snel geholpen, maar ik vind het wel jammer dat je dingen moet afrekenen die gratis zijn als je VIP klant bent . Later gebeld en wordt het wel opgelost, maar dat moet toch op kenteken een automatisch iets zijn in de computer

  • Aanbevelen? Ja
10

Nefkens-medewerkers zijn duidelijk en helder in communicatie en leveren goede kwaliteit en service.

Communicatie is helder en er wordt goed geluisterd. De service en geleverde kwaliteit zijn top!

  • Aanbevelen? Ja
5

Teleurgesteld over de laatste werkplaatsafspraak

Normaal zeer tevreden over Emerpark. Na de fusie met Nefkens moet ik zeggen dat ik nu teleurgesteld ben over deze laatste werkplaatsafspraak. Mijn auto kwam voor een apk keuring, een gratis wintercheck en een navigatieupdate. Men gaf snel aan dat 2 liter ruitensproeivloeistof aangeraden werd. Als men had gekeken had men gezien dat het reservoir bijna tot de deksel vol zat. Men gaf ook aan dat er 1,4 liter olie moest worden bijgevuld. Peilstok gaf aan bij zowel een warme als een koude motor aan dat het oliepeil volledig goed zat. Toen ik thuis de motorkap opendeed zag ik veel blaren, ik twijfel dus bijna of in de werkplaats de motorkap überhaupt open is geweest. Navigatie update... niet gedaan. Ik zag dezelfde versie en bij nabellen door mij zei men dat men het wel had gedaan, maar dat er dan iets fout was gegaan. Controle is er dus niet of iets gelukt is? Apk en wintercheck zijn praktisch hetzelfde en apk was gedaan dus wintercheck zal ook wel in orde zijn (stond in ieder geval op de bon tegen in eerste instantie 19,95 ... nadat ik had aangegeven dat de actie gratis was is dat er weer afgehaald, maar jammer dat ik dat aan moest geven). Auto was wel gewassen, dat was leuke verrassing. Maar als gezegd ben ik teleurgesteld na altijd de goede service van Emerpark te hebben gehad met deze laatste Nefkens werkplaatsafspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eindelijk weer eens een goede ervaring!

Op tijd, geen gezeur en netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk én vriendelijke receptie

Niet ook nog dit invullen

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en vakkundig

Goed advies, werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd. Prima resultaat. En als bonus een schone auto.

  • Aanbevelen? Ja
4

Reparatie en onderhoud prima interactie via web ook.

Waar ik vreselijk boos over ben is dat ik de afspraak ruim tevoren had gemaakt via de website en daarin aangegeven heb vervangend vervoer nodig te hebben, en dan bij het brengen van de auto voor onderhoud, te horen krijg dat er geen vervangend vervoer is , en dat ikl dat niet had opgegeven. Ik heb medewerkers de bevestiging laten zien waarin dat wel zichtbaar was. Er is duidelijk een gebrek aan koppeling van de juiste velden tussen twee of meer computerapplicaties voor de werkplaats. De vorige keer is me dat ook gebeurd maar toen kreeg ik een ingeruilde auto mee, waardoor het leek alsof er wel rekening mee was gehouden.

  • Aanbevelen? Nee
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oscar Romerolaan 21

1216 TJ Hilversum

035 621 0953

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.