Filters

10

Vlekkeloos zoals gewoonlijk.

Auto weer netjes door de apk, ook is de auto netjes schoon gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
2

Helaas niet de service die wij verwacht hadden.

Wij zitten al sinds 2004 bij Koot Peugeot, later is dit overgenomen door Nefkens. Helaas ondervinden wij niet de service die wij verwacht hadden bij Nefkens. Bij de apk bleken de banden niet gevonden in de opslag. Na 7 telefoontjes was uiteindelijk het antwoord, wij kunnen ze niet vinden, punt. Geen initiatief met het voordragen van een oplossing. Pas na anderhalve week werd er pas actie ondernomen nadat wij een mail hebben verstuurs met de vraag voor een oplossing. De oplossing was een andere set stalen wielen aanbieden, i.p.v. de lichtmetalen set die kwijt is geraakt. Bij het ophalen van de auto is er niks gecompenseerd en geen excuses gemaakt, terwijl de auto hierdoor twee weken niet gebruikt kon worden (woon-werk daardoor met het ov). Bandenwissel is volledig doorgerekend à €97,50.

  • Aanbevelen? Nee
10

Persoonlijk contact

Persoonlijke aandacht en service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Prima geholpen en op tijd op de hoogte gebracht toen de reparatie langer duurde dan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Auto weer netjes retour gewassen en wel. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima Service

Afspraken worden nagekomen, problemen netjes opgelost. Tijdig contact als reparatie uitloopt, prima vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
5

Na drie dagen de garage is het probleem nog niet verholpen

De auto is gebracht voor drie punten die voor mij storend zijn vervolgens krijg ik een hele waslijst aan mogelijk reparaties, leuke verkoop techniek en geeft ook wel een aardig idee van aankomende kosten maar het levert ook “keuzestress” op. Maar goed na drie dagen mijn auto in de garage en €500 lichter. Is het probleem niet verholpen. Sterkte nog er is een probleem bij gekomen. Ongetwijfeld iets heel eenvoudigs, en kabel die niet verbonden is ofzo . Dus ik kan nu weer mijn auto terug breng.. ik wordt hier totaal niet blij van vandaag een mindere beoordeling!

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes en vriendelijk

Alles is netjes ingeschreven en alles is vriendelijk uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Deskundigheid ok! Vriendelijkheid ok. Uitstraling bedrijf ok.

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd weer goede service!

Altijd weer vertrouwd met de goede service bij Nefkens Hilversum.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, goed en netjes geholpen !

Snel, goed, vriendelijk en netjes geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

De auto is weer in topconditie

Ik stond wat sceptisch ten opzichte van deze reparatie Na wat heen en eer bellen besloot ik het toch te laten uitvoeren Ik denk dat het prima is verlopen. De auto rijdt weer als een zonnetje Hij was ook klaar in de afgesproken tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klant gericht

Zeer prettige garage die goede service verleent, altijd vriendelijke collega’s heeft en de auto op en top schoon teruglevert

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima. Goed advies en helemaal vrij in keuze.

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
2

Echt slecht

De vestiging is DE HELE MIDDAG NIET TE BEREIKEN!!!!! Je krijgt een rapport opgestuurd met de vraag daarop te reageren maar da is dus niet mogelijk!!! Dit is een probleem dat al jaren speelt. Zowel mijn man als ik zijn jaren peugeot rijder geweest maar zijn bewust bij deze garage weggegaan. Helaas! Citroën is toen weer gefuseerd met deze garage!! Een andere is helaas niet te vinden in de nabije omgeving

  • Aanbevelen? Nee
6

Goed

Receptie garage hing op terwijl ik nog vragen had en ruitenvloeistof gaatje achter is niet doorgeprikt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, direct en goed geholpen

Bij mij lokale garage kreeg ijk te horen dat de reparatie meer dan 700 euro zou kosten i.v.m. met compleet demonteren van en vernieuwen van mijn achterlichten. De kosten bij Nefkens waren ruim 19 euro. Slechts het vervangen van een led lampje. Daarnaast heeft Nefkens kosteloos een check up gedaan. Na mijn vakantie zullen er nog een aantal zaken worden vervangen. Kortom: zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

iedere keer goed

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
2

Oplichters

Apk keuringsrapport was pure afzetterij! Nog nooit zoiets meegemaakt

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Dachten met mij mee omdat ik een te late afspraak had gemaakt ivm apk. keuring en afmelding. Maar hebben het goed opgelost. Was gelukkig op tijd afgemeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kom voor apk hierbij is mijn auto geheel gecontroleerd zodat ik nu weet hoe de algehele staat is

De manier waarop ik ontvangen ben gaf me een vertrouwd gevoel dat mijn auto in goede handen is

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik werd direct geholpen en ben continu op de hoogte gehouden van de vorderingen. Mijn auto is inderdaad weer in topconditie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppers stuk voor stuk

Afspraak is afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Kapot onderdeel ontdekt tijdens onderhoudsbeurt, meteen een leenauto gekregen en was de volgende werkdag gefixt.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oscar Romerolaan 21

1216 TJ Hilversum

035 621 0953

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.