Filters

9

Al ruim 50 jaar goede service

Altijd een snelle en goede adviezen

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en goed geholpen

De reparatie is rap uitgevoerd waardoor ik rond 10:00 weer naar kantoor kon (ik had thuis gewacht). Tevens was de auto schoon na de reparatie, wat een mooie verrassing was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, vriendeljke behandeling, uitstekende koffie

Ik werd netjes en vriendelijk ontvangen, vlot geholpen en voorzien van uitstekende koffie. En daarnaast is er ook voldoende leesvoer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Analyse en opties via de app vond ik persoonlijk en relevant. Daarnaast toch gelukt de auto binnen de tijd klaar te krijgen. Wordt ik blij van.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en kundig

Snel, kundig en modern gecommuniceerd via de mail. Zeker de foto's geven je het gevoel dat er niet 'zomaar' maar wat wordt gezegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toch een soort van thuiskomen

Dit was de eerste keer, dat ik naar de vestiging Hilversum ben gegaan. Amersfoort zat middenin de verhuizing en ik wist dat een verkoper van Amersfoort was overgestapt naar deze vestiging. Dat maakte de stap wat makkelijker. Het voelt toch een beetje als overlopen aan. Ik werd hartelijk ontvangen en de vervanging van de lichtbolletjes verliep goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Motorstoring correct verholpen

Motorstoring correct gediagnostiseerd en met goed bijkomend advies om meer storingen te voorkomen uitgevoerd,

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle menselijke en doeltreffende service

Even een langzaam leeg lopende band laten maken. 2 uur na de melding een afspraak die binnen 45 minuten werd afgehandeld en de auto werd gewassen en uitgezogen, en dat alles voor nog geen 3 tientjes. Chapeau !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

De medewerkers staan altijd voor je klaar op welk tijdstip dan ook!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service. Vriendelijk.

Het maken van de afspraak bij de balie ging heel goed. Aardig servicegerichte medewerkers. Het gebruik van de uitgeleende elektrische fiets vond ik ook top service. De beurt is ook goed uitgevoerd. Al met al een prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle service vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Auto twee dagen eerder gebracht en werd meteen gecheckt en was een dag later al klaar. Beurt na wens gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super professioneel!!

Geweldige, vriendelijke, correcte en professionele ontvangst door de receptie. Dit voor een eenvoudige reparatie, waar ik op kon wachten, te verhelpen. Geweldige service!!! Prijs kwaliteit slaat door naar de kwaliteit en afhandeling. In één woord toppers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Correcte afhandeling en goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals afgesproken is de service beurt uitgevoerd!

Prima service alles conform afspraak !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Kon terplaatse wachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon Nefkens

Wordt goed geluisterd naar de opmerkingen van de klant aangaande zijn/haar auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snel geholpen

Snel geholpen vriendelijk personeel prettige leen e bike

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijke en snelle service

Ik word altijd prima geholpen bij Nefkens. Duidelijk overzicht van wat er geadviseerd wordt. En snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Helaas zat er geen link in de email mbt geconstateerde zaken. Deze zat wel in de email mbt de afgehandelde zaken en geadviseerde zaken. Betreft toevoeging van iets voor brandstof. Voor schone motor etc. Daarvoor kom ik jij een keetr langs.

  • Aanbevelen? Ja
7

Het is gewoon niet mijn garage

Werkzaamheden worden netjes uitgevoerd maar sinds Citroen bij Nefkens is gevoegd vindt ik het geen fijne garage meer. Te groot, vertrouwde gezichten weg. Als je nu in het onderhoudsboekje ziet dat de auto al 17 jaar goed onderhouden is bij dezelfde garage, eigenlijk zo goed dat het boekje vol is dan ga je aanbieden dat ik voor € 17,50 een nieuw onderhoudsboekje mag kopen. Duhhhh.... dat denk ik niet. Maar de kentekenplaat die nog goed is kan wel gratis vervangen worden omdat dan Nefkens erop komt te staan ipv Emerpark. Sinds de auto bij deze garage in onderhoud is heb ik elke keer een hele waslijst aan geadviseerde werkzaamheden die uitgevoerd kunnen worden waardoor je je afvraagt waarom je hem in Godsnaam 17 jaar lang elk jaar een beurt hebt gegeven.

  • Aanbevelen? Nee
10

Duidelijk

Het was de eerste beurt van een EV dus er was niks mis mee natuurlijk, maar de communicatie is duidelijk met een mail wat de monteurs gevonden hadden, alleen vraag ik wel af wat ze doen als je niet in gelegenheid bent om te antwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service en altijd bereid te helpen

  • Aanbevelen? Ja
2

€ 90 voor het stellen van een diagnose is belachelijk.

De klacht betrof het niet werken van de parkeerhulp. Die is weken geleden door jullie gedeactiveerd. Wat volgens jullie eigen zeggen notabene niet eens mogelijk was! Na het weer activeren deed de p.hulp het weer. Voor die handeling € 90 vragen is absurd. Aardig dat jullie de auto gewassen, gezogen en op een aantal punten gecontroleerd hebben, maar daar had ik niet om gevraagd. Wij zijn een trouwe klant, maar dit is in korte tijd de 3e keer dat er gedoe is over de rekening en nu is het wel klaar. De overname van de Citroën garage door Peugeot heeft negatief uitgepakt.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Oscar Romerolaan 21

1216 TJ Hilversum

035 621 0953

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.