Filters

10

Perfect geholpen

Top service

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht en ondermaats

Kom daar met als klacht dat er een motor storing is. Storing moet uitgelezen worden. Melding klacht is niet duidelijk maar het dringende advies is, auto niet meer gebruiken. Omdat ik met Kerst en nieuwjaar op vakantie zou gaan nog overleg gehad om dan een auto te huren. Toch naar huis gereden en onderweg had ik zoiets van ik vraag bij een andere Peugeot garage ook nog eens om advies. Kreeg direct het antwoord, hebben ze het oliepijl gecontroleerd? Op hun advies dit zelf gedaan en wat blijkt het oliepijl is te laag. Door de garage is olie bijgevuld en de storing gereset. Niet aan de hand. Ik betaal 90€ om een diagnose te stellen, resultaat als boven omschreven. Men neemt niet eens de moeite om even het oliepijl te controleren waar naar ik begrijp naar alle waarschijnlijkheid het probleem vandaan komt. Als ik geen contact had opgenomen met de andere garage had ik zo rond de 500/600 € kosten gemaakt om een andere auto te huren en waren jullie ( naar ik hoop ) tot de zelfde conclusie gekomen als de andere garage.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Prima vervangend vervoer. Alles netjes aangevuld en auto zag er netjes uit bij ophalen. Een minpuntje. Bij thuiskomst na de onderhoudsbeurt had ik weer problemen met mijn mijn buitenspiegels. Daar moet ik nog weer voor terug terwijl ik daar een maand geleden ook al voor geweest was en jammer, want ik neem aan dat de werking gecontroleerd was bij de onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct

Ondanks dat de auto niet bij Nefkens is gekocht zijn we heel correct geholpen. Blijf ook klant bij hun.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, netjes, behulpzaam, snel geregeld

De afspraak was snel gemaakt, ik ben netjes en vriendelijk ontvangen. Afspraken zijn helemaal nagekomen en na afloop werd er even meegelopen om de auto nog even na te lopen en af te leveren. Bij controle van de rekening bleek de lekke band meteen gerepareerd te zijn. Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en netjes

Snel en.netjes

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goede communicatie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes volgens afspraak verlopen

Van inplannen tot en met gereedmaken verliep alles volgens plan. Vooraf een correcte inschatting van de te verwachten kosten en een keurige overhandiging van de wagen nadat het onderhoud was verricht. Professioneel !

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Niks op aan te merken, vriendelijke mensen, duidelijke uitleg werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
10

Super. wat een service

erg netjes zo met een bericht (reparatie, voorstel en prijsopgave) en alles wat er gecontroleerd is. ook de foto's als bewijs wat er defect is.

  • Aanbevelen? Ja
10

een topervaring !

Geweldig en vlot geholpen, vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleem snel en naar tevredenheid opgelost, goede back-up.

Kapotte onderdeel was niet meer leverbaar. Oplossing gezocht en zeer snel gevonden. Binnen 2 dagen alles opgelost. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

super

fijne ,prettige medewerkersdie atijd klaarstaan voor een praatje. je kan alles vragen .en de tijd wordt voor je genomen. top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
7

redelijk tot goed

Ik heb on line een werkplaats afspraak gemaakt en daar bij aangegeven dat de ruiten wisssers vervangen moesten worden. Dit bleek bij thuiskomst niet gebeurd te zijn. Bij bestuurdering van het onderhouds rapport stond wel dat dit werd aanbevolen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima; duurde wat lang (middagpauze)

Montage nieuwe achterbanden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom goed geholpen!

Fijne ontvangst, nette leenauto en een schone auto retour gekregen inclusief nieuwe mattenset. Ik ben weer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vestiging te ver weg

Na het sluiten van vestiging Best is Eindhoven te ver weg. Graag Best weer heropenen zodat ik klant blijf.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super tevreden

Keurige nette medewerkers die afspraken na komen en heel behulpzaam zijn. Even wachten werd verzacht door de ochtendkrant en echt lekkere koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd ben ik heel tevreden.

Goede, vriendelijke en snelle afhandeling van de wintercheck. Er is mij wel een e-mail beloofd met alle punten die gecontroleerd zijn. Helaas heb ik deze e-mail nog niet mogen ontvangen. Misschien dat deze nog verwerkt moet worden door de administratie.

  • Aanbevelen? Ja
2

Wachttijd onjuist

Ik zou met 45 min klaar zijn. Daarom bleef ik erop wachten. Het werd uiteindelijk ruim 2 uur wachten. Ik heb daardoor een afspraak van mijn werk gemist.

  • Aanbevelen? Nee
4

Veel verwarring

Na mijn geplande afspraak (online) op 8 dec. kreeg ik na enkele dagen een mail dat dit niet kon worden uitgevoerd en dat ik maar moest informeren bij de leasemaatschappij. Na veel heen en weer gepraat bleek dat er een administratieve fout zat in het proces sinds het BandenhotelXL de boel overnam. Ik zat daar als bestuurder tussenin. De customer service zou mij bellen maar ik hoorde niks (Henny van Brakel) Veel bellen de avond voorafgaand aan mijn bandenwissel, bijna niet door te komen pas rond half zes lukte dat. Ondertussen zelf ook geschakeld met J&T. Uiteindelijk heb ik tegen zessen in de avond pas begrepen hoe het verhaal in elkaar zat, ik werd netjes terug gebeld door Roy Teering. Slecht dat ik de hele tijd als bestuurder hiermee lastig ben gevallen terwijl er uiteindelijk niks a/d hand was. Het was beter geweest als Nefkens niet naar mij als bestuurder (en wagenparkbeheerder toevallig) had gereageerd maar achter de schermen de boel had uitgevochten met J&T Autolease. Uiteindelijk toch gewisseld op 8 dec. wat wel lang duurde. Heb nog nooit zulke ervaringen gehad met Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top !!

Er wordt heel goed meegedacht !

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben goed geholpen door de receptie medewerker

Ik heb wat moeite met het onderhoudsinterval; ik rij relatief weinig kilometers en moet dan 1x per jaar persé een een dure onderhoudsbeurt ondergaan om aanspraak op coulance te behouden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Jaarlijks onderhoud volgens afspraak uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.