Filters

10

Zeer goed

Goede service . Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
4

de helft van de service is gedaan

Ik ging de voorruit van de auto repareren en de buitenkant was in orde, maar de binnenkant niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd tevreden

Zoals hier boven beschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

Easy process, kind reception, satisfied with the service

Easy process, kind reception, satisfied with the service

  • Would you recommend us? Yes
10

Snel geholpen

Snelle en aardige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

top

snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Soepel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima garage

Ik moest er zijn voor de vervanging van de airbag. Het duurde niet lang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!!

Vriendelijk personeel die je erg behulpzaam zijn.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service maar bijzonder hoe er met de defecte eCall wordt omgegaan voor de keuring

Ik ben netjes geholpen en de auto is na de beurt en APK weer top afgeleverd. Vriendelijke behulpzame jongeman bij de servicebalie. Waarom dan toch maar een 7? De APK keuring. De eCall moet functioneren bij de keuring. Deze blijkt defect. Een nieuwe (tekorten aan materialen) kan niet geplaatst worden (€900,00). Er tijdelijk een nieuwe ingebouwd, gekeurd, oude teruggeplaatst voor een slordig bedrag van €75. Dit komt bij elke APK keuring terug. M.i. is dit niet waar een APK voor bedoeld is. Maar men gaf aan dat het nu eenmaal zo moet en niet anders kan. Aangezien ik al eens iets had gelezen heb ik dit neergelegd bij de ANWB. Jos ANWB Expert - 17 januari 2025 Het omschreven vroegtijdige defect én de zeer trage levering van het onderdeel is spijtig genoeg bekend. De ingreep van de dealer is feitelijk een noodgreep om de auto wel aan de goedkeuring te helpen, maar onderstreept wel 'n beetje de onmacht. Uiteraard is de verkeersveiligheid van het voertuig niet in het geding maar hier knelt de schoen toch enigszins wel. Enerzijds omdat het geen slijtage gerelateerd onderdeel is en gezien de meerdere klachten simpel gezegd een zwakke schakel, dat bij deze leeftijd niet de geest zou mogen geven. En anderzijds dat dit gebrekkige product én de gebrekkige levering u steeds een noodgreep oplevert van 75 euro. Wat mij betreft alle reden om de importeur hier óók over aan te spreken. U bent toch eigenlijk de dupe van een fabrikant die in meerdere opzichte steken laat vallen. De dealer zou het knipperende lampje wél onklaar mogen maken. Dan voldoet de auto ook aan de APK. Maar de inzet is toch echt een in nood goed werkende e-call. Gezien de reactie vanuit de ANWB vraag ik me af waarom er niet voor wordt gekozen voor de klantvriendelijke oplossing. Ik had van Peugeot toch wel iets meer verwacht. Het voelt erg unfair zoals het ook ging met de distibutierieriem.Het werkt niet zoals gedacht en of de consument maar even vaker wil vervangen. Tegemoetkomting in kosten? Service?

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed gedaan. Nette behandeling aan de desk.

De mindere ervaring: in december kreeg ik een mailtje voor de apk-keuring. Daarvoor een afspraak gemaakt. Nu bleek dat mijn auto ook aan een beurt toe was. In eerste instantie moest ik de apk-keuring betalen, terwijl deze bij een beurt nagenoeg gratis is. De keuring niet uit laten voeren, maar een beurt afgesproken. Slordig en minder prettig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Pri op tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

top

super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima werk geleverd!

Prima werkt afgeleverd en al eerder klaar dan voorspeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon zoals het hoort

Geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Fijne werkplekken tijdens het wachten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

prima planning, zo weer onderweg

goede ontvangst in prima wachtomgeving. net na de drukke ochtendspits gearriveerd op gemaakte service afspraak. was snel verholpen en netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk ontvangst, wagen tijdig klaar.

Alles dik in orde.....

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne service

Ideale haal en breng service. En de auto gewassen retour gekregen. Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Jaarlijkse onderhoudsbeurt goed uitgevoerd

Ik laat het jaarlijks onderhoud aan mijn peugeot al jaren door deze garage uitvoeren. Op een aantal incidenten na doen ze goed hun werk.

  • Aanbevelen? Ja
10

8

8

  • Aanbevelen? Nee
10

keurig

Zeer snelle uitvoering van de terugroepactie .Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Nee
8

Fijne ervaring

Het onderhoud aan mijn bedrijfsbus bij Nefkens was een fijne ervaring en daarbij netjes en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Medewerker is bruin en zoals ik dat ook verwacht was is hij bijzonder correct in de aanname en afhandeling van ons probleem.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.