Filters

2

Slecht.

Op donderdagmiddag mijn auto aan geboden voor een onderhoudsbeurt beurt. Op vrijdagmorgen een update gekregen wat er allemaal aan de auto zou moeten gebeuren( advies??) Het eerste wat mij opviel waren de banden spanningen. Km stand 62958 Op 21-02-2025 LV 4 mm RV 3 mm LA 5,4 mm RA 5,2 mm Km stand 55093 07-02- 2024 LV 3,6 mm RV 3 mm LA 4 mm RA 4,5 mm Km stand 42519 19-01- 2023 LV 3,8 mm RV 3,1 mm LA 5 mm RA 5 mm. In 2 jaar 15000km gereden en mijn banden zijn beter geworden?? In november 2023 ben ik er op geattendeerd dat mijn auto 6 jaar zou worden en APK gekeurd moest worden. Afspraak gemaakt voor 27-02 2024. Met diverse extra's. Na zelfcontrole bij het CBR bleek dat hij niet gekeurd was, wat een week later als nog gedaan is. Op de opname van 21-02-25 staat dat de remblokken voor versleten zijn en dat ze de volgende beurt niet gaan halen. Voor de volgende beurt wordt ik verwacht op 21-02-2026 of bij km stand 88.000. Dat is dus na 25000 km. Ik rijd maar +/- 7000 km per jaar. Waar is het advies van vervangen dan op gebaseerd. Op het onderhoudskaartje voor in de auto heeft men verzuimd om de eerst volgend APK te vermelden. Mijn navigatie is geüpdatet op 21-02-2025 al mijn basis instellingen zijn weg, er staan adressen in waar ik nog nooit van mijn leven geweest ben. kosten 59,- euro. Auto heb ik op 13-06-2018 nieuw gekocht bij Nefkens Eindhoven, keurig onderhoud laten doen maar ik geloof niet dat mijn volgende auto door Nefkens geleverd wordt

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect

Klaar terwijl je wacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke service!

Heel helder!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Kreeg gelukkig een leenauto de volgende middag klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

AANBEVOLEN!!!

Specialisten in hun vakgebied. Stipt geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
4

Rijd niet op elektrisch

Was gemaakt werd mij verteld maar nog steeds rijdt hij niet op electronisch

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Meer dan vakwerk alleen!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

De auto was in 1 dag weer helemaal in top conditie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zoals ik verwachtte, was de service goed

Het is fijn om het reparatie rapport via de mail te ontvangen, dat is erg duidelijk. Ik mis alleen na het bezoek aan uw garage het “ noodhamertje “ om het raam in te tikken. Mogelijk is dat per ongeluk in de werkplaats terecht gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden

Dat ik zeer tevreden ben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte behandeling

Goede ontvangst en verwijzing naar de wachtruimte

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, beleefde communicatie en vriendelijke mensen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Ga vooral zo door!

Ga vooral zo door.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en correct geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

planning okay

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vriendelijk en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima georganiseerd en goed geïnformeerd via het onderhoudsrapport dat gemaild is

Prima georganiseerd en goed geïnformeerd via het onderhoudsrapport dat gemaild is

  • Aanbevelen? Ja
6

De eerste glimlach kwam bij het afscheid toen werd gezegd "wij gaan voor een 10"

Baliemewewerkers van de werkplaats stralen niet uit dat ze ook maar enig plezier in hun werk hebben en komen op het best klantneutraal over. Van te voren een afspraak gemaakt voor onderhoud waarbij ik zou wachten. Blijkt dat dat wachten minstens 2 uur is. Dat had bij het plannen van de afspraak aangegeven mogen worden. Kwam voor een Peugeot basisbeurt. Vervolgens komt daar nog minimaal anderhalve keer het bedrag aan consumables bij. De eerste glimlach en viendelijke blik kwam bij het afscheid toen gemeld werd dat we gaan voor een 10.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, aardige mevrouw die me geholpen heeft.

Goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed met opmerkingen

Over het algemeen tevreden, de auto rijd weer als een zonnetje, maar wel een paar potentiële verbeterpunten. Ik heb me gemeld voor apk en onderhoud. Bij het inchecken krijg ik te horen wat er gaat gebeuren. En daar was volgens het schema de vervaging van distributieriem bij. Echter die was 35000km geleden al vervangen. Ik verwacht van nefkens dat ze dat zelf opmerken en dus ook ik niet voorstellen. Als ik niks had gezegd had ik mijn 2e riem te pakken binnen 95000km. Slordig en niet goed voor het vertrouwen van deze klant in nefkens. Verder kreeg ik geen afmelding sms dat ik de auto kon afhalen

  • Aanbevelen? Ja
10

Very good

Good experience mainly with the pickup service! That is great!! Thank you

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima en volgens afspraak verlopen

.

  • Aanbevelen? Ja
10

hellemaal prima

kan niet beter

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gebruikelijk TOP!

Afspraken worden nagekomen en de gevraagde punten zijn opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.