Filters

10

Snelle service, bandenwissel in 45min

Conform wens!

  • Aanbevelen? Ja
8

Plezierig en vakkundig

Jaarlijkse basis onderhoudsbeurt, bandenwissel en verlenging Vip kaart. De vraag is nog wel wat nu echt het inhoudelijk verschil is met een "gratis" seizoencheck vanuit de VIP kaart behalve olie verversen/oliefilter vervangen en waarom olie verversen/oliefilter dan tot de totaalprijs van de onderhoudsbeurt leidt??? Ook het min of meer bijna verplichte vervangen van diverse filters bij beperkt aantal gereden kilometers roept jaarlijks vragen op of die kosten echt wel nodig zijn. Er zou iets flexibeler kunnen worden overlegd/meegedacht bij het maken van de afspraak Ook het aftanken met slechts 11 km gereden en 1.6 liter bijgetankt Peugeot 108 roept vragen op of de voorgaande aftank wel correct was uitgevoerd?

  • Aanbevelen? Ja
8

prima, alleen jammer dat er geen leenauto beschikbaar was.

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima werk,vriendelijke medewerkers!

Al jaren super tevreden bij Nefkens,altijd klaar om je op een positieve manier te helpen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Zeer prettige en deskundige service!

  • Aanbevelen? Ja
6

Weinig actief op de hoogte gehouden

Moest zelf steeds bellen om te vragen naar de status, ook wanneer bleek dat er een verkeerde kabel geleverd was en de reparatie een dag langer duurde, of wanneer de auto wél gerepareerd en weer klaar was. Vervolgens werd me aan de balie nog verteld dat de auto pas de volgende dag klaar zou zijn, wat bij navraag weer niet klopte. Kosten waren wel 10 euro lager dan initieel ingeschat. Verder kan ik alleen maar er van uitgaan dat het goed gerepareerd is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service en vriendelijke behandeling

ik kwam voor wisseling van zomer- naar winterbanden. Ook een niet geplande reparatie werd meteen uitgevoerd. De auto werd schoon gewassen weer afgeleverd. En dat alles door zeer vriendelijke medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld van begin tot het ophalen van de auto.

de bovenstaande zin geeft alles aan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Als heel goed.

Altijd vriendelijk personeel, aan de balie en aan de telefoon. Nooit geen klachten over de uitgevoerde werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

keurig netjes opgelost

Snel en met uitleg duidelijk het probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Vriendelijke en klantgerichte service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen.

Goed uitgelegd wat er moest gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkelijk zeer meedenkend en behulpzaam.

Auto werd thuis opgehaald omdat wachttijd meer dan 3uur in garage zou bedragen. En afstand Helmond Eindhoven is net te ver voor leenfiets en leenauto voor die enkele uurtjes to much. Auto werd dus gewoon opgehaald. Toevallig net voor ophalen lekke band gereden. Werd ook meteen opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, zoals gewoonlijk

Werk wordt netjes uitgevoerd, aandacht voor vragen/verzoeken van klanten. Alles netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent

The staff was very polite and helpful. Everything was well communicated and well arranged and taken care of

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, adequaat en vriendelijk

Snelle reactie, vriendelijkl en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

hahahaha!!!! Na het ophalen brandde het lampje om de motorolie te vervangen. Paniek natuurlijk! Keurig opgelost op vrouwvriendelijke wijze!

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet goed.

In eerste instantie wilden ze de verkeerde beurt uitvoeren. Door zelf op te letten en terug te bellen naar jullie is het goed gekomen. En wederom zoals ieder jaar problemen met de leenauto. Betaal vip service! Vervolgens geregeld na veel moeite. Komen we aan het einde van de dag de auto halen willen jullie ook nog de leenauto op de factuur zetten. Weer problemen en gezeur. Al met al niet zo’n goede indruk dus een magere voldoende

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik werd snel en efficiënt geholpen

Luxe sfeer in ontvangsthal. Goede koffie, vriendelijke ontvangst enz.

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleem meteen gevonden

Jammer genoeg niet gezien bij grote beurt !!!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Wel lang wachten tot je terecht kunt/ erg druk

  • Aanbevelen? Ja
4

Treurige achteruitgang van de kwaliteit van medewerkers

Op donderdag 2 nov. jl. belde ik met de receptie om aan te geven dat mijn auto herhaaldelijke signalen vertoont die ernstig zijn (rood). Receptioniste vroeg niet door, hield ruggespraak met de werkplaatsreceptie en het antwoord was: 'dat is dan de vermoeidheid van de bestuurder.' Ik gaf aan dat ik me totaal niet geholpen voel omdat het antwoord complete onzin is, dus dit aangegeven en gezegd, dat dit niet kan omdat de signalen bij het starten komen. Receptioniste belde weer met werkplaats en vervolgens was het antwoord: 'kom maar langs.' Ik vroeg 2x door of dit zo maar kon en het kon allemaal. Aangegeven dat ik maandag 6 nov. langs zou komen. Receptioniste had hier geen aantekening van gemaakt, melding was noch in het systeem, noch bij de werkplaats doorgegeven. Deel 2 van het verhaal: Maandag wist men dus van niets, maar men zou kijken. Dame aan de balie voor de werkplaats stond mij te woord. Aangegeven dat ik met receptioniste had gesproken en dat dit doorgegeven wordt, te meer omdat het al de 3e keer is dat - als ik bel - niets wordt doorgegeven en vastgelegd. Geen reactie van dame, ze deed zo alsof zij mij niet hoorde. Wel fijn dat er tijd was om meteen te kijken. De diagnose was een kapotte accu, dus niks: 'vermoeide bestuurder.' Ik vroeg hoe lang dit duurt en het antwoord van dame was: 'een half uur.' Ik heb hier nog 1 uur gezeten, zonder dat zij naar me toe kwam om aan te geven dat het misschien iets langer duurt. Dus zelf navraag gedaan en het antwoord: 'oh ja, het duurt wel erg lang.' Nog 20 minuten gezeten tot de auto eindelijk klaar was. Dame liep mee naar de auto, aangegeven dat zij de volgende keer als zij zelf ziet dat het langer duurt even naar mij (= klant, tegenwoordig een moeilijk begrip) toekomt om pro-actief door te geven dat het wat langer duurt. Dus door de werkplaats voel ik me optimaal geholpen, de receptionistes vind ik simpelweg waardeloos en in dit geval ook de dame aan de balie van de werkplaatsreceptie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en vlot afgehandeld.

Vriendelijke balimedewerker (een nieuwe, vriendelijker dan de vorige).

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en snelle service!

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.