Filters

2

Niet tevreden.

Mijn mail van 14 maart is tot nog toe niet beantwoord Toen ik mijn auto kwam brengen werdt er verteld dat er kosten aan verbonden waren

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

Er is een goede en juiste communicatie geweest betreffende de voortgang en acties die zijn genomen betreffende het onderhoud van mijn auto. Ook is er bv. eerst gekeken naar de mogelijkheid om de accu niet te vervangen maar eerst eens goed door te laden. Hierbij is geconstateerd dat deze alsnog niet vervangen hoefde te worden. Ondanks dat e.e.a. wel in rekening was gebracht is e.e.a. alsnog netjes terug betaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en uitstekende service en reparatie

Klantvriendelijk en uitstekende service en reparatie

  • Aanbevelen? Ja
8

Vond het rommelig

Wanneer ik vraag of het lang duurt om 4 velgen te voorzien van 4 seizoenen band en deze erop te monteren en men zegt duurt ongeveer 1.5 uur dan weet ik niet waarom het zolang moet duren .neem toch aan dat men de nieuwe banden er al op de velgen heeft liggen en dan is het oude velgen eraf en de nieuwe velgen met band erop is toch een kwestie van voorbereiding.ik werk ook p de manier een goede voorbereiding is het halve werk .en zorg ook ervoor dat ze schoon zijn en niet vuil en vettig Met vriendelijke groet John Laarmans

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Goed ingericht plek om (online) te werken terwijl de onderhoudsbeurt aan de auto gebert. Snel internet, lekkere koffie, goede werktafels.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortreffelijk

Prima hulp, verzorging, extra hulp en uitleg van het geheel. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en vlot geholpen

De ontvangst aan de receptie verliep vlot en vriendelijk en de koffie is top. Wat wil een lease rijder nog meer :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Alles volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
2

Absoluut waardeloos

Tijdens de APK werd ontdekt dat op 3 plaatsen koelvloeistof lekte. Vrijwel alles moest vervangen worden met een totale kostenpost van ongeveer € 1200,-. Ik woon dichtbij de garage, dus was zo thuis. Een week na de reparatie was mijn eerste rit naar Oostenrijk. Toen ik bij knooppunt Leenderheide de snelweg opreed gingen alle toeters en bellen af. Gelukkig is daar op de A67 een tankstation en kon ik daar uitrijdend komen. De wegenwacht constateerde dat er een slang niet (goed?) was vastgemaakt. Ruim anderhalf uur later kon ik mijn tocht vervolgen en voor de koelvloeistof zou ik de nota die € 22.83 bleek te zijn thuisgestuurd krijgen. Terug van wintersport gebeld en het verhaal verteld en ik zou compensatie gaan krijgen. Afgesproken dit te regelen bij de winterbandwissel. Die kosten zijn inmiddels ook al met ruim 30% gestegen! Men kon zich niets meer herinneren van dit verhaal en de toegezegde compensatie. Uiteindelijk de rekening erbij gezocht. Bij het afrekenen kreeg ik een compensatie van € 18,86, dus niet eens de kosten van de koelvloeistof die ik aan de ANWB had betaald…. Om over 1,5 uur kou lijden en de opgelopen vertraging nog maar te zwijgen. Ja, er was nog wel een lampje gratis vervangen, maar dat had ik zelf al gedaan. Ik wilde alleen maar weten of dat lampje kon vanwege een ander wattage. Opvallend is dat het in Eindhoven al vaker mis is gegaan of dat ik stukken heb of krijg direct nadat mijn auto uit de garage komt. In Veldhoven had ik dat nooit. Hier ging het mis met afmelden van de APK waardoor mijn auto een weekend in de garage moest blijven. In 2022 ging bij de 1e rit na de APK de stuurbekrachtiging kapot en afgelopen jaar na de APK moest ik het oliepeil controleren, er bleek vrijwel geen olie meer in te zitten (terwijl de lekkage koelvloeistof dus wel ontdekt was). Dus bij Nefkens 1 liter gehaald maar dat bleek onvoldoende. Nog maar 1 liter gehaald en toen kreeg ik de andere olie mee. Bleek dat men mij de eerste keer de verkeerde olie had meegegeven.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en snelle service!

De autoreparatie verliep voorspoedig. Daarnaast was Nefkens zo attent om me een paar dagen later te bellen met de boodschap dat mijn jas was achtergebleven in de leenauto.

  • Aanbevelen? Ja
7

De lamp is prima gemaakt, maar de auto had niet afgeleverd moeten worden met een lamp vol vocht

Bij aflevering van de bij jullie aangekochte auto constateerde ik al dat de lamp vol vocht zat, maar dat zou wel wegtrekken, werd me gezegd. Daarnaast zat er een parkeerdeukje in de deur die niet was weggehaald. Dat laatste heb ik later zelf maar ergens anders geregeld. De lamp bleef uiteraard gewoon vol vocht en dat is uiteindelijk netjes opgelost, maar daarvoor moesten we wel 2x terug. Beetje zonde van onze (en jullie) tijd. Groet, Niels

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg fijn

Ik kwam voor het bijvullen van mijn motor olie en alle vloeistoffen zijn bijgevuld, zelfs mijn adblue

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Zeer vriendelijke baliemedewerker,duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

service is goed maar er gaat wel eens iets fout.

Ik ben twee dagen achter elkaar naar de garage moeten gaan, omdat de eerste dag het systeem niet goed was geladen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede servic,e vriendelijke mensen en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze beloven en uitstralen.

Xxx

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer teleurstellend

Het euvel aan mijn auto was evident; een van de remschijven liep duidelijk hoorbaar aan. Er was ook een waarschuwing op het dashboard dat de automatische handrem niet werkt. Vooraf moest ik tekenen voor de kosten van het onderzoek; 109 euro. Na ruim een uur kwam de bevinding; er was niets aan de hand, ze konden niets bijzonders horen of zien. Ik kon gewoon blijven rijden. Toen ik aangaf dat het euvel toch echt te horen was, ging men nogmaals kijken. Na weer een uur werd gezegd dat er echt niets met de remmen aan de hand was, ik kon gerust zijn. Toen ik weg reed en het geluid nog steeds duidelijk hoorbaar was, ben ik naar de garage teruggekeerd. Vervolgens is er een monteur met mij meegereden; na 20 meter was hem duidelijk dat er iets niet deugde. Binnen 10 minuten bleek een van de remblokken inderdaad niet in orde. Ik mocht zelfs niet meer met de auto rijden. De 220 euro aan kosten voor de reparatie zijn uiteraard terecht, maar die 109 kreeg ik niet meer terug. De medewerker van de werkplaats receptie gaf aan dat die kosten nu ineens voor een software update waren, vanwege die melding op het dashboard. Onzin natuurlijk, die melding was het gevolg van het euvel dat de monteurs twee uur lang niet konden vinden, maar pas na mijn herhaald aandringen boven water kwam. Het is overigens niet de eerste keer dat deze medewerker van de receptie onzin verkoopt, of simpelweg geen idee heeft wat hij zegt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Fijne service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Duidelijkheid over uit te voeren onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel nette service

Prima service. Netjes een leenfiets mee en het advies voor de auto wordt gemaild, waar ik dan zelf nog keuzes kan maken. Wel apart dat ze 90 euro rekenen voor het uitlezen van storingen /meldingen. En dat is dan alleen kijken, niets doen. Dat vind ik dan weer geen service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende en snelle service

Afspraak snel online gemaakt. Vervolgens vriendelijk geholpen. De auto was zelfs gepoetst!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vetrouwd

Vertrouwd, vriendelijke medewerkers, transparant met diagnose.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.