Helaas zeer slechte ervaring.
Heb mijn e 2008 vorig jaar gebracht voor een laad probleem.
Dit had onze vakantie toen gewoon behoorlijk verpest met heel veel spanning.
Op de terugweg van ons vakantie adres in Duitsland weigerden de auto op verschillende snelladers.
Bij de laatste snellader kwam er toevallig een Peugeot monteur langs.
Hij vertelde dat het een Peugeot probleem was en de auto geüpdatet moest worden.
Tevens gaf hij ons het advies naar een 11 kw lader te rijden en hem daar op te laden .
We hebben daar de laadpaal na de eerste poging wel opnieuw moeten laten resetten om hem daarna 4 uur in dat dorpje te laten laden.
En zo heel rustig richting huis.gereden.
Daarna na jullie garage gebracht waar hij geüpdatet zou worden.
Maar helaas toen ik laatst weer in Duitsland was ging de snellader weer op storing en konden we niet meer laden.
Helaas kon ik thuis ook niet meer laden en ging mij lader thuis ook op storing.
Mijn contact bij Driessen gebeld en daar kon ik komen laden met hun snellader en 11 kw lader daar bleek hij het gewoon te doen met hun vaste kabels.
Toen na verschillende keren naar de receptie gebeld te hebben en overleg gehad dat ik maar even langs kon komen .
Ging er van uit dat ze even zouden proberen met een andere laadkabel.
Maar de receptionist zij dat ik hem maar gewoon daar moest laten en dat het lang zou duren hij zou wel een leen auto in zetten.
Niet verteld dat daar voor mij kosten aan verbonden zouden zijn.
Ook hem nog verteld dat het met een andere lader met kabel wel lukte en het misschien maar een kleinigheidje zou zijn en dat het met een andere kabel misschien wel opgelost zou zijn.
Nee de auto moest bij jullie blijven.
Gelukkig,na dat ik een kennis van me die bij jullie werkt uitgelegd had wat het probleem was en hoe ik er over dacht werd ik gebeld dat ze naar de auto hebben gekeken en geüpdatet en dat alles nu weer goed werkte.
En inderdaad werkt tot nog toe het laadsysteem goed.
Maar ik heb een auto gekocht om er mee te rijden en niet iedere keer in