Filters

3

Teleurstellend

2 weken geleden een leuke occasion gekocht bij Nefkens in Eindhoven. Daarbij zitten altijd de kosten voor het rijklaarmaken, welke inhouden in ons geval een volle accu, pantser wax en je veracht toch ook een nieuwe set auto matten. Toen we de auto gingen halen werd ons gevraagd hoeveel km we moesten rijden naar huis want de auto was niet opgeladen. Dit geregeld door te gaan laden op kosten van Nefkens. Auto stond buiten geparkeerd met vogelpoep op de deur. Het voertuig systeem stond nig steeds in het Engels en tot slot waren de vloermatten kapot. Het was "slechts" een e208 die we kochten, niet de duurste auto uit de vloot maar voor ons is €20.000 + nog steeds een enorme smak geld en verwacht je opz.n minst enigzins iets van ophaal plezier.

  • Aanbevelen? Nee
2

Vreselijk

Mijn auto gaf ongeveer twee weken geleden een motorstoring aan. Dit is toen gerepareerd en er is ook een APK-keuring uitgevoerd. Nu kreeg ik opnieuw een motorstoring. Ik woon niet ver van de garage, dus ben ik met moeite naar Nefkens Geldrop gereden. Tijdens het rijden reageerde mijn auto vreemd en wilde hij soms niet vooruit. Toen ik aankwam, vroeg ik of ze mij konden helpen omdat de storing opnieuw was teruggekomen. De receptionist gaf aan dat ze mij op dat moment niet konden helpen vanwege drukte. Dat begreep ik. Wat ik echter erg vervelend vond, is dat hij vervolgens zei dat ik mijn auto niet daar kon laten omdat het te druk was op de parkeerplaats. Hij luisterde niet naar wat ik uitlegde en gaf zelfs aan dat ik misschien naar de garage in Helmond moest rijden. Ik gaf duidelijk aan dat mijn auto niet verder kon rijden, maar hij deed geen moeite om naar mij te luisteren en er werd totaal niet naar een oplossing gezocht. Uiteindelijk heb ik de ANWB gebeld. Zelfs de ANWB-monteur vond het vreemd dat de garage niet eens kort naar de auto wilde kijken, terwijl het volgens hem maar een paar minuten werk was. De ANWB-monteur was mijn redding; hij heeft ter plekke iets aangepast waardoor ik samen met hem naar hun locatie kon rijden, waar mijn auto direct is gerepareerd. Zonder de ANWB had ik niet geweten wat ik had moeten doen. Kort: 1 ster. Twee weken na een reparatie en APK kreeg ik opnieuw motorstoring. Ik reed met moeite naar Nefkens Geldrop, maar de receptionist weigerde zelfs kort te kijken en stuurde mij weg, terwijl mijn auto bijna niet vooruit kwam. De ANWB heeft het uiteindelijk binnen een paar minuten opgelost. Heel slechte service en totaal geen begrip.

  • Aanbevelen? Nee
2

Vreselijk service

Problemen met mij auto veel geld kwijt en het probleem nog niet verholpen moet alleen betalen hele slechte service alle problemen van de computer stoornis zeker niet opgelost moest toch alles betalen anders kreeg ik mijn sleutel niet terug nog steeds is het probleem niet opgelost nooit ga ik daar terug

  • Aanbevelen? Nee
10

Topservice OBC probleem kostenloos opgelost

Zorgen om niets, de OBC werd netjes voor garantie vervangen! Na alles negatieve publiciteit (o.m. in Kassa) over kapotte OBC's (On Board Charger) van Peugeot en andere Stellantis merken, sloeg ons de schrik om het hart toen de e208 van mijn vrouw thuis niet meer wilde bijladen. Proef op de som genomen bij een snellader, en het was meteen duidelijk dat de OBC kapot was. Met de bedragen die bij Kassa genoemd werden (tot wel 4.500 euro) in het achterhoofd, waren wij allerminst blij. Bovendien was onze Peugeot net 4 jaar en 2 maanden oud . . . dus ook de genoemde 4 jaar coulance-periode voorbij. Bij het eerste telefoontje met de Peugeot dealer in Eindhoven stelde de uiterst vriendelijke en ter zake kundige receptionist ons echter al meteen gerust. 'Laten we niet op de zaken vooruit lopen, komt u rustig langs, dan kijken we wat er precies aan de hand is en hoe we het op gaan lossen . . . " Afspraak was snel gemaakt en voordat we voor een weekje op vakantie gingen, hebben we de auto gebracht. Nog voordat we terug waren van vakantie kregen we bericht dat de auto gemaakt was. Kosten? Slechts 109,25 euro voor uitlezen storing en gebruik testapparatuur. De kosten voor de OBC van 1.759,30 ex. BTW en de de- en montage vielen onder verlengde garantie. Super opgelost door Stellantis en de Nefkens Eindhoven. Jammer dat deze positieve geluiden geen aandacht krijgen bij Kassa en op diverse auto blogs . . Wij zijn in ieder geval prima geholpen. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

de ontvangst en informatie mbt de voortgang was perfect. een kleine opmerking toch: de rechter achter band werd vervangen omdat het profiel onder de limiet was. onderweg naar huis (in den bosch) kreeg ik een lage spaningsmelding in de banden. ik heb niet de banden opgepompt maar het alarm gereset en tot op heden (30 juni) geen melding meer gehad. mijn vermoeden was en is dat nagelaten is te resetten na de bandwissel.

  • Aanbevelen? Ja
8

netjes en goed behandeld.

weet niet wat er precies is gebeurd, kreeg ook geen uitleg. Auto reed precies hetzelfde. Prima dus.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goedemorgen service, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie.

Er werd goed gecommuniceerd over wat er gedaan moest worden, de prijs daarvan en wat ze beloven ook gebeurd en ook in de tijd dat ze afspreken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Vriendelijke medewerkers, goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Ze zijn vriendelijk en mijn auto is netjes gerepareerd.

Netjes gerepareerd en schoon gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, snel en makkelijk

Goed en efficient geholpen. Voldoende op de hoogte gehouden van de voortgang en controle over de kosten. Helaas wel een lange tijd voordat je een afspraak kan maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

Voor iedere een echt aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel geholpen!

Zeer tevreden over de vloeiende gang van zaken waardoor ik bij Nefkens ben geholpen.Een correcte zakelijke behulpzaamheid tot in de puntjes.Het gevoel dat de Klant Koning is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf! Fijne service

Fijne ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn probleem werd meteen opgepakt

Ik kwam met een probleem van een auto die ik een paar maanden bij Nefkens hebt gekocht. De verkoopadviseur heeft mijn klacht serieus genomen en meteen een monteur ingeschakkeld om her probleem te analyseren en planning gemaakt om het probleem op te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
10

supersnel en betaalbaar

gezellige ontvangst en juiste prijsopgave en uitleg. binnen afgesproken tijd klaar en auto ook nog gewassen. top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en snel

Heel netjes geholpen. Zeer aardige dame. Auto netjes afgedekt met hoezen en gewassen

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend geholpen

ik werd snel en goed geholpen en kon meteen een afspraak maken voor mijn onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Subliem

Auto netjes beurt gehad, correct uitgelegd wat ze gedaan hebben en als klap op de vuurpijl is de auto uit service ook nog eens gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima gehopen

prima gehopen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima de luxe binen uur klaar.

Goed voorgelicht & nagepraat.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.