Filters

8

Altijd netjes geholpen

Alhoewel ik altijd netjes word geholpen, moest ik dit keer toch wel erg lang wachten tot ik mijn auto weer kon ophalen, omdat de roetfilter voor de terugroepactie niet beschikbaar was en ook de levering vertraagd was. Ik vind als je een speciaal voorraadmannetje in de voorraadkast hebt zitten en de auto één maand al in de planning staat, je een dergelijk onderdeel al op voorraad moet hebben.

  • Aanbevelen? Ja
8

het onderhoud is prima, maar de wachttijden bij de balie minder

Voor zover ik weet is het onderhoud prima uitgevoerd. Zowel bij het brengen als bij het halen lange wachttijden bij de balie vanwege de drukte

  • Aanbevelen? Ja
4

slechte communicatie

Auto gebracht en deze werd netjes in ontvangst genomen voor een APK en een grote beurt. Kreeg nog de vraag of de auto gewassen mocht worden, hier heb ik ja op gezegd. Bij ophalen werd er aangegeven dat er een aantal vloeistoffen waren bijgevuld, filters vervangen en de APK was gedaan. Verder niks bijzonders. Eenmaal in de auto bleek het service lampje nog te branden. Terug bij de balie bleek de beurt helemaal niet uitgevoerd. Hierover is helemaal geen contact met mij als berijder geweest en dat is vervelend. De auto was daarnaast ook niet gewassen toen ik deze ophaalde..

  • Aanbevelen? Nee
6

wachttijd

De afspraak was om de auto om 10:15 te brengen, en dat heb ik ook gedaan. Tegelijkertijd heb ik aangegeven dat ik een afspraak had in het JBZ en dat de auto voor 11:00 klaar moest zijn. Tot mijn verbazing werd de auto pas om 11:00 de werkplaats in gereden en was uiteindelijk pas om 11:30 klaar. Ik heb me ontzettend moeten haasten om op tijd in het JBZ te zijn. Als jullie hadden aangegeven dat dit niet mogelijk was, had ik een leenfiets genomen om naar het JBZ te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

top

blijvertje

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk geholpen

Een uurtje moeten wachten dus dat viel mee. Kon gebruik maken van n lekker kopje koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

misverstand in zake update navigatie is zo goed mogelijk opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak.

Alles volgens afspraak, vriendelijke ontvangst en fijn wachten met heerlijke koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes geholpen

Vriendelijk personeel. Ik werd snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Herkenbaar betrouwbaar

Klaar terwijl U wacht. Koffie of thee erbij. Service is altijd goed en waar t goed is ga je terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede en snelle afhandeling

Netjes en klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
2

Nooit meer Nefkens

Ik heb sinds 2 jaar een Peugeot 108 uit 2018 en kwam recent voor de 2e keer voor een beurt. Wat mij opvalt is dat klakkeloos wordt overgenomen wat Peugeot voorschrijft zonder af te vragen of het echt nodig is. Als ik daar een opmerking over maak dan wordt gezegd "het is uw auto, u bepaalt het zelf". Lekker het risico bij de klant neerleggen! Verder zijn de wachttijden aan de balie ontzettend lang en klant onvriendelijk. Een email over de diagnose werd naar mijn dochter gestuurd (die heeft een lease Peugeot), terwijl ik het email adres en telefoonnummer nog gecontroleerd heb toen ik mijn handtekening zette. Ik rijd al 45 jaar auto maar heb nog nooit zoveel voor zo'n kleine auto betaald voor onderhoud. Ik vond ook nog een pasje dat ik nu recht heb op pechhulp t/m 2028. Dat kunnen julie gemakkelijk afgeven als je de auto bij een beurt bijna in nieuwstaat brengt. Gelukkig heb ik nog een Volvo, daar weten ze wel wat service verlenen is. Ik heb bij het ophalen van de auto gevraagd mij uit te schrijven uit het klanten bestand.

  • Aanbevelen? Nee
6

Communicatie

In maart langs geweest ivm olie bijvullen en koelvloeistof. Toen een afspraak gemaakt voor 7 mei voor onderhoudsbeurt, twee voorbanden die gemeten waren op dat moment en voor veiligheid aan vervanging toe waren, en trillen stuur zou nagekeken worden. 7mei afspraak gehad. Auto word thuis gebracht (zonder vooraf gebeld te zijn) en blijkt dat banden niet gedaan zijn. Na bellen en terugbelverzoek (waarbij ik had aangegeven NIET te bellen tussen 15:30 en 16:00 uur) word ik om 15:40 gebeld. Toen uitleg gekregen over de banden dat dat niet via jullie ging. Dat had dan in maart ook al gezegd kunnen worden toen we de afspraak maakte. Is er nu ook naar het trillen van stuur gekeken? Vandaag nog gehad namelijk. Dus deze keer minder tevreden dan vorig jaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima services.

Prima services. Van te voren inzicht in de kosten. Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen. Bij afhalen auto netjes de auto gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Heel slecht afspraken 3x niet na gekomen

Bevestiging gehad per e-mail voor service beurt op 3-5-2024 om 10:15. Die dag speciaal vrij genomen om de camper bij jullie neer te zetten. Echter toen bleek dat hij in jullie planning op 6-5 stond. En jullie zouden dan de camper bij ons ophalen en weer terug brengen. Ophalen zou rond 9:00 uur zijn maar dat werd die dag 13:00 uur (weer een afspraak niet nakomen) en hij zou einde dag weer terug gebracht worden. Om 17:55 zelf maar gebeld want ik kreeg van nefkens niets te horen. Wat blijkt nefkens had geen tijd om de camper weer terug te brengen dit zou de volgende dag worden. Dus nefkens kwam de afspraak weer niet na. Dit alles heeft mij dus een extra snipperdag + een hele hoop ergernis gekost. Ben wel benieuwd wat jullie hiermee gaan doen het zal er wel op uitkomen dat wij geen terugkoppeling van krijgen. Misschien wel typisch Nefkens? Maar dit zie je ook terug in de reviews en dat komt aardig overeen mat hoe ik nu over Nefkens denk. Groet Cees

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en adequaat

Lampjes van de kenteken verlichting werden gratis vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Veel te lang moeten wachten voor slechts een bandenwissel.

Bij aankomst kon ik moeilijk mijn auto parkeren, omdat de parkeerplaats tegenwoordig bomvol staat. Vervolgens hebben ze me bijna 2 uur laten wachten voor slechts een bandenwissel. Dat ben ik niet gewend, normaal was dat altijd in een uurtje gepiept. Tot slot had ik om overleg gevraag voordat na werkzaamheden de overdracht zou plaatsvinden. Dat bleken ze vergeten, wat me een kwartier extra wachttijd kostte. Ik wil geloven dat Nefkens het tegenwoordig drukker heeft, maar helaas vind ik hun klantvriendelijke service die ik altijd gewend was er niet beter op geworden. Jammer….

  • Aanbevelen? Nee
6

Voldoende

De APK-keuring duurde meer dan een uur. Heb geen keuringsrapport ontvangen in de mail en de auto is niet gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nefekens verdiend een 10

Helaas moet je wel langer wachten vanwege het goedkeuren van de lease maatschappij, volgende keer wil ik een fiets meenemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goed geholpen!

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Gratis wasbeurt: goede service

Heb mijn banden laten verwisselen. Toen ik samen met de medewerker van Peugeot naar mijn auto liep, zag hij dat mijn auto wel een wasbeurt kon gebruiken. Even later reed ik met een glimmend schone auto naar huis. Wat een service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed afgewerkt en goede service.

Als altijd ben ik tevreden over de service en de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lange wachttijd voor eenvoudige handeling

Om 07:50 bracht ik volgens afspraak mijn auto voor bandenwissel en vervanging van remschijven en remblokken vóór. Om 12:50 was de klus pas geklaard, terwijl er mensen met kapotte bamden die zo maar kwamen binnenlopen ruim voor mij weer weg waren. Dat is niet fijn, zelfs niet als je een paraplu krijgt aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Alweer de 2e periodieke onderhoudsbeurt van mijn 308. Auto is netjes optijd klaar volgens afspraak. Vriendelijk geholpen. Tot de volgende onderhoudsbeurt

  • Aanbevelen? Ja
6

Duurt allemaal veels te lang

11.45 afspraak bandenwissel, 2,5 uur later bellen en blijkt dat men de banden niet kan vinden. Uiteindelijk na vijven sms dat klaar is. Navraag bij balie over wat er nu gebeurd is geeft reactie: je hebt toch niks gehoord? Dus dan zal het wel goed zijn. Ik heb ook niks gehoord. Waarom maak ik 11.45 afspraak voor iets dat vervolgens hele middag nodig is? Dan kan ik net zo goed auto hele dag inleveren. Vorige keer op gewacht en toen ook maar na 2 wachten eens gaan navragen. Al jarenlang op andere plekken natuurlijk ook met bandenwissels te maken gehad maar doorlooptijd als hier nog nooit meegemaakt en is m.i. ook volstrekt onnodig tenzij het als tussendoor wordt gedaan oid. Voor bandenwissel zou ik het niet aanbevelen met deze twee ervaringen op rij die zo afsteken tov andere partijen.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.