Filters

9

Goede service.

Ik ben heel tevreden over de service en beantwoording van mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Service is prima. Vooral de online rekening verschafd veel duidelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
8

Op zig wel goed

Auto s’morgens gebracht.Werd netjes geholpen.Auto was op tijd klaar. Maar het viel mij tegen dat de auto binnenin niet even was gestofzuigd. Deze ervaring had ik bij andere merken auto’s wel. Verder was het goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service gehad

Goede service gehad, en naderhand nog netjes via de telefoon antwoord gekregen over een gestelde vraag

  • Aanbevelen? Ja
6

Er is ruimte voor verbetering

Allereerst kreeg ik een mail waarin ik kon zien welke kosten gemaakt zouden (moeten) worden nav de beurt: deze werkte niet. Vervolgens zou ik in de loop van de middag gebeld worden, maar heb zelf rond 16.45 u maar gebeld en toen bleek de auto al klaar te staan. Last but not least: een klant met een 3008 geef je geen 108 mee: da’s wel een heul groot verschil ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Het kost een paar centen maar je krijgt er veel voor terug.

Duidelijke informatie wat er moet cq gaat gebeuren en waar nodig onderbouwd met foto’s. Ook wordt er geadviseerd dat sommige zaken uitgesteld kunnen worden maar je kunt ook aangeven dat zaken meegenomen kunnen worden in de reparaties waarvoor de auto in de garage staat.

  • Aanbevelen? Ja
2

Klantvriendelijkheid laat zeer te wensen over

Het onderhoud aan mijn Peugeot 3008 stond ingepland voor afgelopen vrijdag 9 april jl. Vooraf heb ik contact gehad en aangegeven dat ik de auto de dag voor de afspraak zou brengen. Dit was geen enkel probleem en vervangend vervoer zou dan gereed staan. Op donderdag 8/4 heb ik inderdaad de auto gebracht en bleek dat er geen vervangend vervoer geregeld was, laat staan een soortgelijk vervoersmiddel. Dat er iets in de administratie mis kan gaan kan gebeuren. Op aangeven dat ik toch echt vervangend vervoer nodig had werd niet erg klantvriendelijk gereageerd. Alsof ik een fout had gemaakt. De wijze waarop er door de baliemedewerker van de werkplaats met mij gecommuniceerd werd was ronduit onbeschoft. Ik kon kiezen; gaan lopen of mijn auto onverrichte zaken weer meenemen, klant is pas koning als de klant zich als koning gedraagt....etc. Het is dat mijn auto ernstig onderhoud nodig had, anders had ik toen al besloten linea recta met auto te vertrekken. Alles behalve een visitekaartje voor de vestiging in Den Bosch. Ik ben zeer ontstemd over mijn eerste bezoek aan Nefkens Den Bosch en ga me beraden of ik überhaupt nog met jullie van doen wil hebben.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede contacten

Netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snelle service, komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snel

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en klant vriendelijk

Jammer dat de wasstraat stuk was. Normaal gesproken wordt de auto gewassen afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijk, goed en kwalitatief

makkelijk om de afspraak te maken goed contact en ontvangst leenauto beschikbaar conform afspraken op tijd en goed uitgevoerde onderhoudsbeurt correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
7

Beetje teleurstellend

Deze keer een beetje teleurstellend. Heb bandenwissel en grote beurt laten doen. Auto was niet gewassen omdat de wasstraat kapot is. wel jammer maar als klant niet mijn probleem. De lichtmetalen velgen waren heel vies, overal vingerafdrukken en zwarte spikkels van de remstof. nadat ik de persoon erop had aangesproken dat de velgen heel vies zijn[viezer als ze waren] was zijn antwoord: Hij weet wel zeker dat de natuur het zal oplossen! Sorry, maar wie zit er nou op dit soort antwoord te wachten? Ook werd bij de overdracht en het pinnen van het personeel geen mondkapje gedragen, raar in deze tijden. Dus de professionele kant, welke ik zeker van Peugeot gewend ben, was hier ver te zoeken, jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle afwerking voor vervanging lamp wel prijzig

snelle afwerking voor vervanging lamp wel prijzig

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke adequate ontvangst en ruimte voor vragen.

Goed ontvangen, goede plek om te wachten met mogelijkheden om te werken. Na afloop vriendelijke overdracht van auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede sfeer en koffie!

Wachten duurde kort. Coronaregels werden goed nageleefd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, jammer dat de auto niet gewassen was.

Bovenstaande bericht moet voldoende zijn

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

op mijn rekenring staat koelvloeistof bij vullen.4,14 en3,59 euro.maar ik ben nefkens VIP en daarin staat Gratis controle&bijvullen vloeistoffen.waarom moet ik dat bij een onderhoudsbeurs wel betalen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goed op de hoogte gehouden van de kosten,

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden.

Kleine reparatie, ruitenwissers vervangen, klaar terwijl ik er op kon wachten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima alleen lang wachten

Apk keuring en daaruit moesten de remmen vernieuwd worden. Totaal 2 uur wachten is lang.

  • Aanbevelen? Ja
4

Klacht over Michelin banden

Bij een beurt met APK zijn droog scheuren geconstateerd in alle 4 Michelin banden van nog geen 4 jaar oud met tussen de 3,5 en 5,7 mm profiel. Ik heb hierbij mijn verontwaardiging aan de werkplaats aangegeven en hoe dat met garantie of een klacht bij Michelin zit. De werkplaats vertelde mij dat deze scheuren niet abnormaal zijn en een klacht zinloos is. Het zat mij niet helemaal lekker, en heb direct zelf bij Michelin deze klacht ingediend met de details over mijn banden. Op reactie van mijn klacht willen zij deze in behandeling nemen, via mijn dealer, echter nu heb ik van de werkplaats vernomen dat zij niks meer kunnen doen omdat de oude banden al zijn afgevoerd. Dat is begrijpelijk, maar ik vind het slecht dat Peugeot niet zelf in eerste instantie meteen bij Michelin deze klacht heeft neergelegd. Deze laksheid heeft mij wel 4 nieuwe banden gekost

  • Aanbevelen? Nee
10

de afspraak wordt op tijd nagekomen

de klant vriendelijkheid is zeer goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.