Filters

2

Geldklopper

Gisterenmiddag mijn Citroën Picasso naar de garage gebracht ivm knipperend lampje op Dashboard “ ureum emissie storing” en dat ik nog 1100km te rijden heb. Vantevoren gebeld of ik langs mocht komen en dat kon om 13.30u. Bij aankomst uitleg gegeven dat ik mijn auto ‘‘s avonds weer nodig had ivm dienst en dat ik niet stil wil komen te staan. Gevraagd om niet weer het dashboard uit te lezen, maar de vloeistoffen na te kijken, zoals roetfilteradditief, Ad blue en ureum. Er werd gevraagd om de auto achter te laten. Aan eind van de middag blijkt dat er toch is uitgelezen en dat nog niet bekend is waar het probleem zit. Ik mag 110 euro betalen voor het uitlezen en kan een nieuwe afspraak maken. Ik vind het klantonvriendelijk dat je 110 euro betaald en dat het probleem niet bekend is en helemaal niet opgelost. Even onder de motorkap kijken is er niet meer bij, wel betalen voor uitlezen wat helaas alleen bij de Citroën garage kan. Monopolie positie.

  • Aanbevelen? Nee
2

Wederom niet tevreden en zelfs boos.

Het begint al met aanmelden. Ik ben geen specialist en weet niet wat ik moet kiezen, dus kies "onderhoud volgens service indicatie". Nu blijk ik vorig jaar een "kleine beurt" gehad te hebben, dus verwacht ik nu een grote. Tevens vroeg ik een offerte voor een trekhaak monteren. Dit duurde van 7 mei tot 10 juni eer ik antwoord kreeg. Ik had ook een fiets gereserveerd (staat zwart op wit, ook), maar volgens receptie klopte daar niets van. Gelukkig kon ik het laten zien. Ook gaf ik aan dat mijn airco niet goed koelt en of ze die na willen kijken, bijvullen en/of eventueel repareren. Bij het ophalen blijkt pas op de rekening dat er een kleine beurt is gedaan. Airco controle is goed bevonden. En dan staat er nog op de bon dat de auto gewassen is en ruitensproeiervloeistof is bijgevuld, terwijl dit alles de dag ervoor al gedaan was (en gemeld). En het ergste: De airco blijkt zo lek als een zeef en juist nu met het hete weer, zit ik zonder. Natuurlijk kom ik hier nu niet meer terug. Al een vervelend gevoel bij de aankoop (slechte service) alsook bij de vorige beurt als deze beurt. 3x een onvoldoende is te veel van het goede.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goede services aan de balie

Ik geef een 10 maar dat heeft te maken met de correcte en goede service aan de balie (Peter) en ook het analyse formulier wat ik wel en niet wil laten repareren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Prettig ontvangst, klantgericht, directe service, werkplek met alle faciliteiten, lekkere koffie!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Slechte communicatie

Afspraak was dat er gebeld zou worden als de auto gereed was. Omdat er geen bericht volgde is tel. contact opgenomen met de garage. De belautomaat duurde ellenlang en er werd na lange tijd door telefoniste opgenomen. Zij kon ook geen contact krijgen met de servicedienst. Zeer teleurstellend. De auto is de volgende dag opgehaald zonder dat er vooraf duidelijkheid was over de status van de reparatie. Die handelswijze is ondermaats voor een merkgarage ! Reparatie is overigens goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima als altijd

Ondanks dat ze de leenfiets waren vergeten hebben ze dat netjes opgelost met een leenauto. Altijd keurig en correct.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen en service

Prima en netjes geholpen en volgens afspraak werkzaamheden uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Ik kreeg van de chef werkplaats en zijn zoon een goede uitleg over de dingen die ik wou weten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima maar zie onder

Maar wel graag de auto wassen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede informatie en duidelijkheid omtrent wachttijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer het vertrouwde gevoel waar gemaakt! Heel veel dank!

Voor mij is deze garage een reden om geen ander automerk te kopen dan hier wordt verkocht. Een hele fijne garage met vriendelijke mensen en geen moeite teveel! Ook veel dank aan de mensen achter de receptie!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

zeer klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Probleem was, voorzover ik dat kan beoordelen, snel opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en auto loopr weer als een zonnetje

Mensen aan de balie zijn klantvriendelijk en zeer behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
4

Aangevraagde reparatie niet uitgevoerd

Naast normaal onderhoud had ik zowel in het formulier als nog separaat via e-mail aangegeven wat mijn klacht over de stoelverwarming was. Echter is dit onderhoud niet uitgevoerd door onzorgvuldigheid door Nefkens. Tevens was de auto nog niet gewassen en zat de bekledingbescherming nog in de auto, anderhalf uur nadat ik het bericht kreeg dat de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Goede garage fijn personeel, Gezellig om er een kopje koffie ☕☕ te drinken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke,duidelijke en goede service/communicatie.

Goede service. Alles volgens afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
10

via VIP kaart was het bijvullen van olie en vervangen koplamp gratis

via VIP kaart was het bijvullen van olie en vervangen koplamp gratis

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Niet echt gastvrij en waardeloze service

  • Aanbevelen? Nee
2

Heb 5 kwartier zitten wachten op bij vullen van ad-blue

Medewerker telefonisch aan de lijn gehad,omdat ad-blue lampje brande. Hij zij kom morgen maar ff langs is zo gebeurd! Ruim 5 kwartier zitten wachten op teruggave auto,terwijl hij al een 1/2 uur buiten klaarstond. Medewerker op een gegeven moment naar de werkplaats gelopen alwaar mijn sleutels en werkbrief nog lagen ! Daarna wel keurig de rekening gestuurd hiervoor,zonder masr ff dorry te zeggen. Dus NEE geen eerste goede ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Goede afspraak netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Alles goed geregeld en auto mooi op tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.