Filters

2

In dit geval NIET best!!

Ondanks de uitgevoerde reparatie en betaling van de rekening op 01 dec. van Euro 402,22, constateerde ik dat mijn klacht niet was opgelost (onvoldoende warme lucht) Hedenmorgen, 02 dec 2021, heb ik mijn auto weer Nefkens teruggebracht en men zou zorgen dat de klacht wordt opgelost. Mijn contact over deze reparatie.? liep via Karl.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Mooi op tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben heel tevreden e mee

Ik heb heel goede ervaring met de service van Nefkens Den Bosch Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Was prima

Auto goed afgeleverd en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoud auto zeer goed.

Ik leen altijd een fiets en zou het zeer op prijs stellen als er elektrische fietsen komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel goed en een schone auto terug

Goed, snel en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en vriendelijk personeel

We kregen fietsen mee om even den bosch in te gaan en bij terugkomst was de auto gewassen. Niet slecht voor een bandenwissel

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraken volledig nagekomen

Je kunt er op vertrouwen

  • Aanbevelen? Ja
10

De hulp van het service team is geweldig

Mijn auto heeft heel vervelende en gekke problemen gehad die er toe hebben geleid dat er geen vermogen meer was. De garage is echt tot het gaatje gegaan om het op te lossen en het lijkt gelukt. Om mijn vertrouwen in de auto te herstellen hebben ze ook een proefrit gemaakt die langer was dan het interval tussen de problemen en me daar periodiek over gerapporteerd. Inmiddels heb ik hem weer terug en hij doet het weer top, als nieuw. Dank hiervoor!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Planning van 8.300-13.00 voor winterbandewissel werd direct naar voren verplaatst, zodat ik niet zolang hoefde te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Mijn auto zou twee dagen bij Nefkens moeten zijn voor een reparatie. Aan einde van tweede dag was ik niet gebeld dat auto klaar zou zijn. Ben zelf gaan bellen en moest erachter komen dat de werkplaats gesloten was (na drie keer doorverbinden) en de auto niet klaar was. Slecht. Na aandringen heeft Nefkens een huurauto voor de volgende dag geleverd. Dat dan weer wel.

  • Aanbevelen? Nee
10

als extra service was werd de auto ook nog een gewassen, super service

Nefkens Den Bosch kan aan iedere Peugeot bezitter aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ook auto nog gewassen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, ook bij wachten.

Ik kom gelukkig maar een keer per jaar bij de dealer voor een jaarlijkse beurt. Ik wacht altijd tot mijn auto klaar is, dit is geen probleem en het wachten is te doen met prima koffie en gratis internet. Als dan de rekening ook nog meevalt, heb ik weer een goede dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed personeel heel beleefd

Goed ontvangen bij receptie een Zeer behulpzaam personeel Ik kom uit Dordrecht dus gevraagd Om op de afgesproken tijdstip Geholpen te worden was netjes Geregeld geen klachten Groeten Rob de Bruijn

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

kleine onderhoudsbeurt, kon er op wachten in een goede ruimte om te kunnen werken, duidelijke uitleg wat er aan de auto gebeurt was.

  • Aanbevelen? Ja
8

De werkplaats heeft zijn werk goed gedaan.

Bij de afspraak werd mij verteld dat de onderhoudskosten €275,00 +€75.00 voor de VIPkaart zouden gaan bedragen. Verbaasd was ik dat er daarna nog veel meer moest gebeuren Uiteindelijk kreeg ik een rekening van bijna €700,00 gepresenteerd. Ik heb wel toestemming maar houdt er wel een rare smaak van over.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top geregeld

Afspraak snel gemaakt, goed op de hoogte gehouden van uit te voeren werkzaamheden, en werkzaamheden snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
6

2 verbeterpunten

ik had aangegeven een vervangende auto. prima. Maar deze prijs is dan "opeens" zonder BTW . Her verraste me. Verder ben ik terug gebeld om de auto op een latere datum in te plannen. Door 4 terugroepacties was de planning minimaal 5 uur. Krijg ik de factuur: onderhoudscontrole en sproeivloeistof. Sorry maar ik wil toch weten wat er allemaal met mijn auto gebeurt is? Hiervoor heb ik VW gereden en dan stond als gespecificeerd op de rekening.

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloos, de werkplaats is bagger en we zijn heel blij dat we er niet meer naartoe hoeven

De verkopers zijn zeer goed in hun werk, de werkplaatsmedewerkers zijn slecht tot zeer slecht in hun werk en dat kost de klant veel tijd en geld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Over mijn laatste bezoek alleen maar lof, vlotte afhandeling.

Mijn ervaringen zijn nog al wisselend. Kijk mijn onderhoudsschema er maar op na. Het heeft geen zin om oude koeien uit de sloot te halen en ik hoop dat het in de toekomst positief blijft.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima garage.

uitstekende voorlichting en prettige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige dealer/reparateur, met kennis van zaken.

Het is altijd prettig om bij Nefkens de auto in reparatie te doen. Het kost geld, dat is zo, maar je weet altijd tevoren wat het betekent en waar je het aan uitgeeft. Na afloop rijdt de auto weer als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.