Filters

2

Slechte communicatie

Buiten dat het 2 1/2 week duurde voordat de auto gerepareerd was, was de communicatie bedroevend slecht. Niet reageren op terugbelverzoeken of de afspraak dat men zou bellen niet nakomen . Na 1 1/5 week pas een auto kunnen gaan inplannen is voor ons ook moeilijk te begrijpen.

  • Aanbevelen? Nee
7

Welwillend en eerlijk advies

Mijn C4 Grand Picasso heeft helaas wat mankementen. Eerlijk gezegd zijn dat makementen die ik nog nooit ben tegengekomen in de 14 auto's die ik heb gereden (vaak Lease tot 150.000km). De welwillendheid om mij goed te adviseren is er wel degelijk, dus komplimenten aan de servicebalie. Ik zie echter weinig tegemoetkoming door Citroen Nederland Mijn Siemens wasmachine van 5 jaar is door Lunenburg kostenloos gerepareerd. De as van de wastrommel was losgekomen. Siemens heeft bepaald dat dit nooit mag gebeuren, dus vergoeden ze het. Ongeacht gebruik intensiteit! Waarom kan Citroen Nederland mij dan niet tegemoetkomen als mijn stuurkolom vervangen moet worden omdat er spelling in zit, dit omdat ze er voor hebben gekozen geen verstelbaar mechanisme hier in te verwerken. Ik vind dat een verkeerde keuze door de ingenieurs. Daar kan je een klant niet voor laten opdraaien. Oja, zorg ervoor dat jullie goed te bereiken zijn. Dit is ondanks de 2 dames die jullie hebben aangenomen nog wel een dingetje..

  • Aanbevelen? Ja
10

Niets om te klagen, gewoon goed.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring en ondersteung

Zowel donderdags bij de beurt als vrijdag voor het euro abonnement van assistance

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte ervaring

Omdat telefonisch afspraak maken niet lukte persoonlijk 12 juni afspraken voor onze beide auto's gemaakt aan de balie ondanks duidelijk aangegeven dat de beide auto's apk gekeurd moesten worden is dit bij de afspraak van 7 oktober bij de 6-ZDJ-39 niet gebeurd met als gevolg dat ik extra kosten heb moeten maken voor de auto alsnog te moeten laten keuren . Toen ik hierover belde werd de fout bij mij gelegd er werd gezegd kijk maar of er bij een filiaal of daar nog plek is dit geeft geen fijn gevoel dit moest binnen 3 dagen geregeld zijn. Dus nee ik ven absoluut niet tevreden en vindt dat ik alles behalve goed ven behandeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte terugkoppeling van het uitgevoerde onderhoud.

Super fijn en correct geholpen. Daarbij ook nog een uitgebreid verslag over de uitgevoerde werkzaamheden. Bij deze mijn complimenten aan jullie hele team.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service.

Ik ben helemaal tevreden over service van PEUGEOT. Met de omschrijving in mij factuur 73439029, ik rij nu veilig en geen waarschuwing op mijn scherm. Hartelijke dank.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

duurde wel lang

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ben super tevreden omtrent ontvangst en verblijf tijdens onderhoudsbeurt (heb prima kunnen werken) en toen auto klaar was is hij ook nog eens netjes gewassen. TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima in orde

Uitstekend

  • Aanbevelen? Nee
10

Ga zo door!

Alles prima in orde.

  • Aanbevelen? Ja
8

Superfijn

Fijn en netjes zoals altijd geholpen! Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Deze keer uitstekend

Na enkele minder goede ervaringen nú uitstekend de afspraak nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Lange wachttijden

Er werd mij gevraagd om even langs te komen om het profiel van mijn banden te laten meten. Van twee wielen was al bekend dat deze vervangen moesten worden, maar voor het inplannen van de werkplaats wilde ze graag weten of de andere twee ook moesten. Ik hoefde geen afspraak te maken want het was een klusje van 2 minuten. Daar aangekomen zeker een kwartier moeten wachten bij de balie, vervolgens een kwartier uit moeten leggen wat de bedoeling was en daarna nogmaals een uur voor het meten van mijn bandenprofiel. Echt absurd.

  • Aanbevelen? Nee
2

Chaos

Ik moest volgens afspraak om 9:00 EVEN langskomen voor moterolie controle nav pech 2 dagen eerder waarbij ik met een vrij nieuwe auto al voor de 2e keer zonder olie stond. UITEINDELIJK bijna 5 uur moeten wachten en ik kan niet ondertussen naar huis. In de buurt maar broodje gaan kopen en voor thuis opvang voor de kinderen geregeld. Uiteindelijk is er alleen maar olie bijgevuld en moet ik na 1000 km terug voor controle. Daar heb ik dus nu geen (5 uur) tijd voor!!! Ook heel vervelend voor de aardige baliemedewerkers die het van meerdere zo op hun brood kregen. Kortom, zeer zeer ontevreden

  • Aanbevelen? Nee
2

Bizar slecht

Lang moeten wachten, leen auto stond niet klaar, service niet (goed) uitgevoerd, extra opmerkingen niet opgelost. Zelf moeten bellen of de auto klaar was, kreeg niemand aan de lijn dus maar langs gereden bleek al lang klaar te zijn. Wel voor dit alles 2,5 dag m’n auto kwijt. Dag later terug gebeld om aan te geven dat er niks gedaan is en de vraag waarom. Helaas konden ze er op dat moment geen antwoord op geven maar ze zouden terug bellen. Wederom niet terug gebeld, is inmiddels 2,5 week terug. GA HIER NOOIT NAARTOE!

  • Aanbevelen? Nee
8

Xxxx

Xxcc

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Vriendelijk personeel. Duidelijke afspraken over werkzaamheden en kosten

  • Aanbevelen? Ja
3

Afspraak gemaakt om een marterval te plaatsen maar bleek niet op voorraad te zijn.

De marterval plaatsen zou in 45 minuten gereed zijn. Dat bleek niet te kloppen. Na 45 min wachten is pas begonnen met de motor te bekijken. De marterval was niet op voorraad en moest elders gehaald worden. Alles bij elkaar heb ik ruim 2 uur moeten wachten. Dus gewoon niet goed voorbereid. Slechte eerste ervaring met Nefkens garage!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijn en snel

Fijn, snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke communicatie

Plezierige ervaring, keurig afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlot en goede communicatie

Plannen is gebruiksvriendelijk, goede communicatie rondom de afspraak. Goede uitleg over wat er gedaan is bij beurt. Half puntje aftrek omdat ik onderhoudsbeurt pas twee maanden later kon plannen. Maar verder prima!

  • Aanbevelen? Ja
2

ontzettend slechte communicatie

De auto zou 1 dag wegblijven. Uiteindelijk is het een week geworden en op geen enkele dag communicatie. Als ik dan zelf belde kreeg ik ook iedere keer te horen vandaag is hij klaar. Ook iedere keer een ander smoesje: ondelen, zieke etc. En asl klap op de vuurpijl hadden ze mij een faitje500 mee gegeven, met 3 kinderen op de achterbank, waarvan 2 in een gordel, is geen pretje. Al met al waardeloos

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd correct geholpen, vriendelijke mensen, nooit lang wachten!

Alle medewerkers zijn vriendelijk, keurig geholpen, altijd op tijd, nooit lang wachten, alles volgens afspraak! Terwijl je zit te wachten kun je lekkere koffie drinken, mét n koekje!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.