Filters

10

Fijne garage en zeer vriendelijk personeel.

Ik wordt er altijd correct en fijn behandeld .

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en ontvangst

Fietsen mogen lenen, auto gewassen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service en koffie

Snelle service , behulpzaam oplossing gericht

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles perfect, behalve de interne communicatie.

Een aantal telefoontjes van of aan mij over het bezoek en het tijdstip was intern niet goed gecommuniceerd. Dat ben ik niet gewend van Nefkens! Misschien toch wat beter elkaar dingen doorgeven. Maar dat is maar een suggestie. Voor de rest ben ik uiterst tevreden, ook over het brengen en halen! Dieuwke van der Veen

  • Aanbevelen? Ja
9

Plannen, vervangend vervoer en service zonder zorgen.

Zoals ik gewend ben bij Nefkens DB gemakkelijk een afspraak te plannen. Bij aankomst, ook voor openingstijd, snel geholpen waarbij vervangend vervoer al klaar stond. Netjes gebeld toen de auto klaar was. Goede uitleg welke handelingen uitgevoerd waren en een schoongewassen auto weer meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ongelukje aan voorwiel snel opgelost

In sneeuwbui tegen stoeprand van vluchtheuvel gereden. Nadat hulpdienst het thuiskomertje had gemonteerd, naar Nefkens gereden. Hier werd snel diagnose gesteld met conclusie dat alleen de band onherstelbaar was beschadigd, maar de band was niet voorradig en moest worden besteld. Nog dezelfde dag kreeg ik bericht dat de band binnen was en dat ik langs kon komen voor de bandenwissel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima Premium ervaring!

Keurig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Puur slecht

Eind december kwam ik met mijn elektrische auto omdat ik niet meer kon laden bij een normale laadpaal maar alleen maar bij mij thuis en bij een snel laad paal. Er werd geconstateerd dat de lader defect was maar daar moest men nog eens een check van 2 dagen voor doen. Afspraak kon pas over 4 weken dus eind januari. Resultaat de lader moest vervangen worden en deze was besteld en kwam eind van de maand binnen dus de week erna. Ik heb 1 februari gebeld en inderdaad de lader was binnen. Een afspraak was weer nodig maar kon pas eind februari dus weer 4 weken later. Tijdens deze periode kwam ik met mijn auto stilte staan omdat ik ook niet meer kon laden bij een snel laadpaal dus kreeg ik een leenauto. Echter ontvang ik vandaag een factuur voor de leenauto voor 2 dagen huur Eur 55,25 en ophaalkosten a 47,25. kortom zeer teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk geholpen

Altijd prettige sfeer. Luister naar je en staan altijd voor je klaar om te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed met aandachtspunte

Ik vond het fijn dat de auto tijdig is opgehaald en teruggebracht waarbij aangegeven punten goed zijn opgepakt. Ik moest de autobanden resetten omdat er nieuwe banden onder zitten. Dit had de garage ook kunnen doen. Nu moest ik uitzoeken hoe ik dat moest doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service. Klantvriendelijke.

Vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Snelle service nog op vrijdag middag. Top

  • Aanbevelen? Ja
8

goed en prettig

wat ik persoonlijk mis is extra informatie over de servicebeurten van een elektrische auto. Mijn 1e elektrische auto en voor mij de 1e keer dat ik met E-auto naar de garage moet voor een servicebeurt. Ik wist niet wat de beurt inhield, wat gedaan wordt voor het servicepakket enzovoorts. Is niet echt terug te vinden op de site. Verder netjes en goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Goede service. Duidelijke uitleg. Aangenaam wachten. Verzorgd. Extra service: de wasbeurt! Kortom: Super! Dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja
10

fijn en goed afgestemd

ook nazorg goed geregeld. vervangend vervoer ook goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden gevoel dat alles goed geregeld is.

Weet van te voren wat er aan de auto wordt. Op tijd klaar en schoongewassen de auto terug.

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle & goede service

Kon met een urgent probleem snel terecht en werd netjes geholpen. Enige minpunt vind ik dat ze wel wat meer doen dan waar je specifiek om gevraagd hebt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Defecte lamp opgelost

Zonder afspraak naar Nefkens in Den Bosch gereden voor het vervangen van een defecte koplamp. Na het genot van een heerlijk kopje koffie was de lamp snel vervangen.

  • Aanbevelen? Nee
9

netjes volgens

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

...

  • Aanbevelen? Ja
6

Te dure materialen, elders een stuk goedkoper.

Ik neem een ander voor het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

verzoeken voor onderhoud volledig uitgevoerd. Wel nog een opmerkingen voor de gebruikte leenfiets; spotbord voorwiel stuk en bel functioneerde niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Geweldig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service netjes geholpen.

Goede service. Fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.