Filters

9

tevreden klant!

geheel volgens afspraak en voorwaarden ! dus: inderdaad tevreden! waarom dan geen 10? er moet altijd iets te 'streven' blijven! een 10 doet de prikkel tot topprestaties verzwakken ....

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Vreemde man achter de balie

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en doeltreffend geholpen.

Ik ben snel en goed geholpen. Dat Peugeot de koplampen zo ingewikkeld maakt dat ik de lamp niet zelf kan vervangen, daar kan de Serviceafdeling niets aan doen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Betere communicatie

Prima ontvangen en prima reparatie. Maar ik heb in 2 weken tijd zelf meerdere malen moeten bellen voor een update. Proactief een bericht zou heel veel schelen. Kan ook een simpele whatsapp.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk

Vriendelijk en vakkundig. Vlotte te afhandeling van het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geluisterd en afspraken nagekomen.

Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Probleem met software updates verholpen. De auto stond keurig en schoon klaar op het afgesproken tijdstip.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vooraf duidelijk en naar behoren afgehandeld.

Geen nadere toelichting nodig.

  • Aanbevelen? Ja
6

Auto niet klaar

Ik had van te voren gebeld hoe laat de auto klaar zou zijn. Was overigens al een dag extra. Maar toen ik ik half vijf kwam moest ik nog drie kwartier wachten. Ook zou ik in de toekomst graag telefonisch benaderd worden als het totaal bedrag van alle reparaties meer als € 1820 is. Ook de termijn voor het maken van deze afspraak was erg lang ruim vijf weken

  • Aanbevelen? Ja
6

Geschrokken van de totale service kosten

Bijgekomen van de pittige rekeningen, twijfel ik of ik nog langer mijn service beurten bij een dealer moet laten uitvoeren. Daarnaast moet een deel van de servicebeurt ook nog eens later worden uitgevoerd, waardoor ik opnieuw vervangend vervoer moet regelen. Ik zal opnieuw pijn ervaren voor de hoge kosten, die dit weer met zich meebrengen. Het dure private lease wordt op deze manier misschien wel een optie. Deze maand heeft mijn auto me bijna 1700,- euro aan onkosten in de boeken gezet. Deze keer gevraagd of de auto gepoetst kon worden, gratis bij een grote service beurt, echter niet uitgevoerd. Daar bovenop een nieuwe accu, waarvan ik opnieuw schrok van de prijs. Zo'n dure accu en dan niet eens een beschermkapje voor de polen, met de kans dat ik de volgende beurt weer aan een nieuwe accu kan, omdat de polen zijn gecorrodeerd. Ik ervaar nu een licht bijgeluidje, van ik denk een ventilatorkap die speling heeft.

  • Aanbevelen? Nee
2

Opdringerig

Filmpje over inruilbod vind ik ongepast. Dit ook mede gedeeld. Dag later werd ik hier nog eens over gebeld. Niet meer doen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Goed geholpen, zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle afhandeling

Beter noteren wat er moet gebeuren. En als je dan aan geeft dat als er iets os contact op te nemen met mijn werkgever dat dat dan ook gebeurt

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geregeld

Alles was zeer netjes en correct geregeld. Alleen erg jammer dat jullie geen leenauto regelen, maar een leenauto verhuren Dat heb ik weleens beter gezien !

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen

goede service en aardige medewerkers, en de auto kwam mooi gewassen terug!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

positief

vriendelijke en meedenkende baliemedewerker

  • Aanbevelen? Ja
2

bedoelingen zijn goed, de uitvoering laat zeer te wensen over

Ik zeg niet dat Peugeot een slechte auto is, en ik zal wel alle pech gehad hebben die jullie nog nooit hebben meegemaakt. Maar ga eens proberen om de communicatie met de klant te professionaliseren, kom afspraken gewoon na. En als dat niet lukt informeer dan tijdig. Ik heb hele slechte ervaring hiermee, er zal wel met alle beste bedoelingen gewerkt zijn maar voor mij NOOIT geen auto meer van Nefkens den Bosch.

  • Aanbevelen? Nee
6

Dubbel

Direct geholpen maar duurde erg lang en weinig communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en correct geholpen

Netjes in contact, goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden en de kosten. Al met al erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Altijd dezelfde goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Geweldig, auto netjes opgehaald en weer teruggebracht, fijne service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is goed geregeld

Alleen de prijzen zijn duur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben uitstekend behandeld.

Vanwege de afstand naar mijn huisadres heb ik gewacht in de showroom. De auto was ruimschoots binnen de afgesproken tijd klaar. Bovendien maakten ze mij er op attent dat het isolatiedoek is aangevreten door een marter. Bij vervanging moest ik contact opnemen met de leasemaatschappij. Men gaf ook keurig aan dat rekening moet worden gehouden met het bedrag van eigen risico. Na afloop van de beurt was de auto netjes gewassen. Kortom alles perfect geregeld. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima. Geholpen

Goede afspraken te maken

  • Aanbevelen? Ja
2

Geldklopperij

Eerst had ik een probleem bij de nokkenasverstelling (P0014 en P0015), daarop zijn de inlaatklep en uitlaatklep gewisseld. Er is me specifiek gezegd: "mocht het niet werken, dan komt u maar terug." Vlak daarna had ik echter wel mijn APK begin december en kreeg ik het advies om de distributieriem te vervangen. Dit laten doen vlak voor kerstmis. Natuurlijk eind februari weer het oude probleem met P0014 en P0015. Over garantie werd niet gesproken. Probleem werd wel opgelost, maar ik moest een nieuwe distributieriem > want de tandwielen waren vervangen en dan mag een oude riem van nog geen twee maanden oud niet herplaatst worden. Dus de eerste reparatie was nutteloos (voor mijn kosten), ik heb geen advies gekregen over het beter wachten met het vervangen van de distributieriem (voor mijn dubbele kosten) en vervolgens voluit betalen voor de reparatie die beter in eerst instantie gedaan had kunnen zijn. Dat had mij in totaal zo'n 930 euro!!! bespaard. Maar daar hoor je Nefkens niet over, die gaat voor een tien of vijf sterren. Sorry, niet van mij.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.