Filters

10

goed en prettig

goed, prettig en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed werk geleverd

Het onderhoud was perfect uitgevoerd. Helaas was de bandensensor niet gereset, na het verangen van banden. De wasstraat was defect, maar ik kreeg de toezegging dat ik terug mocht komen als deze weer gerepareerd is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemaakte afspraken nakomen.

Er wordt meegedacht tijdens de onderhoudsbeurt en er wordt duidelijk uitgelegd omtrent de gedane zaken. Geen verrassingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Om de snelle afhandeling én om het feit dat spontaan een lampje bij de kentekenplaats werd vernieuwd. Zo ken ik Nefkens al jaren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Top

  • Aanbevelen? Ja
2

altijd problemen

Elektronisch weer paar nieuwe foutmeldingen erbij. Standaard wordt auto niet gewassen want de straat is altijd stuk :-(

  • Aanbevelen? Nee
4

We vielen van de ene verbazing in de andere

We hadden geboekt voor een APK en een reguliere service beurt. Vervolgens kwam een lange lijst met totaal onverwachte zaken in het diagnose rapport zoals: 1. Aandrijfas 2. Allerlei verlichting zaken die niet goed zou zijn 3. Vervanging aandrijfriem 4. Remvloeistof vervangen 5. En nog een paar zaken. Totale kosten ruim ,€ 1200,- We hebben nog nooit zo'n duur onderhoud gehad! Deze auto is al een paar jaar bij jullie en in omderhoud, hoe kan het zijn dat er nu ineens allerlei licht afstellingen nodig zijn? In 2017/8 zijn beide aandrijfassen vervangen onder Bovag garantie en nu is een van die alweer op. Op mijn vraag hoe dat kan kreeg ik geen goed antwoord. Ik vraag me nog steeds af hoe dit kan, is er een ander probleem met de auto die hiervan de oorzaak is??? Vervolgens halen we de auto op blijkt dat de rekening inmiddels tot 1889,44 is opgelopen, de distributieriem moest ook nog vervangen worden dat stond niet in het ontbangen diagnose rapport. Okay zo:n riem moet een meer vervangen worden, ik heb mijn rapport laten zien maar het werd niet duidelijk waarom de riem er niet in stond, maar ook geen enkel excuus of zo dat dit niet in het rapport stond! Nu zitten we met een enorme rekening en de vraag wanneer de volgende aandrijfas vervangen moet worden. Wij willen hier wel wat meer info over; root cause analyse! Eerst commentaar was dat dit in de oudere Peugeot's 205, 306, 309, 307 wel voor kwam maar die hebben we allemaal gehad, en nog nooit een aandrijfas probleem mee gehad!

  • Aanbevelen? Nee
10

prima geregeld

Vriendelijk personeel Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan goed.

Contact verloopt prima

  • Aanbevelen? Ja
10

behulpzaam

De aankoop van een 108 is met wat problemen geconfronteerd vanwege uitvallende elektrische zaken. Men heeft het gerepareerd en was ook zo vriendelijk om flexibel te zijn met de aanpak

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik zou Nefkens den Bosch zo aanraden service uitstekend, aardig en prima personeel

Ik ben door een medewerkster in mei al gebeld voor het inplannen voor een autokeuring, (moest in Juli plaatsvinden) ivm de drukte , er wordt goed meegedacht. Onlangs mij oude auto weer laten keuren, en gelukkig weer goed gekeurd, (zonder extra kosten ) ik ben hier erg blij mee,omdat een andere auto voor mij op dit moment niet is weggelegd. Dat is dus weer een meevaller.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ontvangst en service

Prima service, goede uitleg van de werkzaamheden. En weer en schone auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen

Aan de balie meteen geholpen en goed uitgelegd hoe lang de APk zou duren.

  • Aanbevelen? Ja
10

keigoed

hardstikke goed, team bedankt voor al die jaren. zooooo tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Apk niet goed verwerkt

Veel tijd kwijt, weinig oog voor de vraag van de klant, meer problemen bedenken dan oplossingen

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles prima

Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig........ is het enige woord wat past bij Nefkens Den Bosch

Zonder enige beperking........ de kundigheid garagepersoneel - vriendelijkheid administratief personeel en kennis van zaken is 100%. Het kan niet beter!!

  • Aanbevelen? Ja
4

Drukke werkplaatst

De telefoon gaat vaak en daardoor sta je onnodig lang te wachten . 3 mensen in de werkplaatst om sleutels af te geven 1 medewerker en die verkoos steeds de telefoon over het helpen. Probleem van de CarPlay is niet verholpen. En als je met ophalen de service bied de auto te wassen zorg dan dat de auto schoon is en niet alleen het stof er vanaf is. 3 terugroep acties waardoor je niet op je auto kan wachten maar geen vervangend vervoer krijgen heb ik nog nergens meegemaakt, dit vind ik erg slechte service. Ook als je eerst krijgt te horen de app van Peugeot te moeten aanhouden waar geen 12500km beurt op staat maar die wel nodig is is het niet service gericht om geen auto mee te krijgen. Al met al geen goede ervaring gehad over de werkplaats.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service en vriendelijke medewerkerd

Prettige ervaring. Goede service waarbij ze een stapje extra voor je doen. Prima ruimte om even te wachten, de koffie smaakte goed!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en snelle service.

Service en afhandeling goed en zeer vriendelijk. Prijzen zijn helaas aan de hoge kant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig bedrijf met duidelijkheid over werkzaamheden en tarieven.

Het is geen goedkoop bedrijf maar je weet waar je aan toe bent en de kwaliteit is altijd goed. De koffie in de wachtruimte is vers en je auto wordt na de reparatie nog even schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen op een zaterdag

met een melding op zaterdagochtend langs gekomen, Prima geholpen door vervangend vervoer

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekende service en zeer vriendelijke vakmensen

Geen moeite is teveel, goed onderhoud en auto word gelijk gewassen en gestofzuigd. Vakmensen die topkwaliteit leveren vanaf aankoop tot onderhoud en verkoop

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.