Filters

10

Goed werk!

Keurige ontvangst, goede informatie kosten. Auto was keurig op tijd klaar. Kosten rekening zijn wel fors gestegen

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Alles was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Mijn auto had defecte airco én moest een servicebeurt. Zou eigenlijk niet tegelijk kunnen i.v.m planning, maar bij ophalen bleek dat dit toch meteen gefikst was. Mijn auto was zelfs nog gewassen ook. Super!

  • Aanbevelen? Ja
5

Routine is de vijand van vooruitgang

ipv een beoordeling Nefkens Den Bosch te doen is het vooral eerst belangrijk dat de mensen snappen wat klantvriendelijkheid is t.o.v. klanttevredenheid. Dan kan klantgerichtheid wellicht de basis worden van gastvriendelijkheid. En dan niet van "Hé Gast....."maar als Gast dat gastvrijheid begrijpt. Dat geeft een Smile op het gezicht....!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima werk

Werkzaamheden uitgevoerd conform afspraak. Vriendelijk en netjes op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage.

Snel en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes geholpen

Kwam zonder afspraak binnen en werd meteen netjes en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed onderhoud, mindere communicatie

Via leaseplan afspraak gemaakt voor 11 juli. Krijg vervolgens sms van 06 nummer zonder naam en zonder bedrijf om contact op te nemen ivm met bijzonderheden. En datum 24 juli. Ivm met phishing e.d. Is het goed om bedrijf te vermelden. Op dag van afspraak net voor 10 uur gebeld omdat er nog niemand was. Toen is meteen iemand gestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Weinig aandacht voor mijn probleem met adblue

Konden niks voor mij doen maar wel 90 euro betalen voor uitlezen computer. Dit was al gedaan door een andere garage en koste daar 25 euro. Geen coulance en een reparatie zou ongeveer 1100 euro kosten zonder garantie dat alles over twee jaar nog werkt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes en goede communicatie

Netjes en goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik vind eigenlijk een 7 maar dat kan ik niet selecteren

- De kosten had eigenlijk al tijdens het maken van de onderhoudsbeurt afspraak moeten plaatsvinden want ik was wel geschrokken. - Er was niet aan mij gevraagd hoe komt u thuis, bijvoorbeeld u kunt een fiets lenen of wij brengen u thuis enz. - en de auto was helemaal niet schoon gemaakt van binnen en buiten, vorig jaar was dat wel het geval.

  • Aanbevelen? Ja
8

Afspraak verliep zoals verwacht

Jaarlijks onderhoud van de auto, wat prettig was is om bij aflevering van de auto een indicatie van de kosten te horen, geen verrassingen achteraf. Suggestie: Misschien wordt het tijd om ook een paar e-bikes als leenfiets aan te bieden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ik had vlak voor mijn vakantie een probleem met de auto en kon er tussendoor gepland worden Hierdoor kon mijn vakantie gewoon doorgaan Dank

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen, goede service

Grote beurt gehad. Vanwege reisafstand stond er op verzoek een leenauto klaar. Helemaal top. Vooraf duidelijk over de prijs. Netjes een diagnoserapport via de mail gehad om te accorderen. En goed advies gehad over een bobbel in de band. Je wilt tenslotte geen klapband op de snelweg. Kortom zeer tevreden over advies en serviceniveau

  • Aanbevelen? Ja
10

-

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geluisterd en direct stappen gezet om mijn klacht om te zetten in daden. Dank Alex

Zie boven!

  • Aanbevelen? Ja
10

Niets mis mee

Vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Beurt prima uitgevoerd

Geen 10 omdat ik de kwaliteit van de wasbeurt tegen vind vallen. Als ik zelf naar de wasstraat ga komt de auto daar schoner uit.

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurgesteld

Duidelijk opdracht gegeven om een onderhoudsbeurt en ook te kijken naar het gerammel onder de motorkap te kijken. Bij het ophalen bleek er wel een proefrit te zijn gemaakt , met de mededeling dat er niets aan de hand was onder de motorkap. Toen ik weg wou rijden hoorde ik een en al gerammel, en ook de werkplaats receptie vond het slecht dat dit niet was opgelost. Al met al niet wat ik gewent ben van Nefkens

  • Aanbevelen? Ja
10

Als altijd uitstekende service!

Als altijd uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Terugkoppeling

Wanneer vragen via de email gesteld worden gelijktijdig met de verzoek een onderhoud in te plannen dan is het wel zo netjes de vragen te beantwoorden alvorens wordt ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super en wat een verandering

Altijd bij vos Citroën gezeten , en nu de overname door Nefkens in Den Bosch . Wat een verschil de aanname op receptie vriendelijk . Stoel hoesjes in de auto sms en mail tussentijds en sms als auto klaar is . In 1 woord top. Jerry en Alex super bedankt voor de zorg

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig werkplaatsbezoek

Prettig werkplaatsbezoek

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke personeel!

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.