Filters

7

Prima ervaring en communicatie

Prima ervaring en communicatie. Ik kom nu al zo'n 16 jaar bij Nefkens in Den Bosch en rijd in mijn 5e opeenvolgende peugeot. \Wat tegenviel was dat ik voor de eerste keer prive een auto rijd (gekocht in oktober 2022) en nu al mijn remblokken achter moest vervangen. Dat was een bittere pil (die normaal als lease rijder minder opvalt).

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig op tijd alles geregeld.

Alles is netjes gegaan. Vervangende auto stond keurig klaar. Alleen is mijn probleem met de auto op slot doen bij tankstations niet opgelost. Het kon opnieuw geprogrammeerd worden als ik de reservesleutel ook bij mij zou hebben. Echter was ik daar vooraf of op de dag zelf niet over verwittigd. Jammer, nu moet ik weer een afspraak apart daarvoor maken en dat terwijl ik al weinig tijd heb daaarvoor. Maar goed, rest was goed en prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed

Vriendelijke ontvangst met koffie en een praatje

  • Aanbevelen? Ja
4

niet tevreden

Het polijsten van de deuren (strepen van supermarkt karretje) is niet gelukt maar wel in rekening gebracht dit hadden jullie van tevoren aan kunnen geven liefst had ik graag dit geld terug. Auto kon niet gewassen worden graag had ik daar een bon voor gehad om elders te laten wassen Baliemedewerker was niet al te klantgericht (niet zo vriendelijk) En het onderhoudsboekje is niet ingevuld wat klaar lag op de bijrijdersstoel U kunt mij altijd bellen Groetjes Tiny

  • Aanbevelen? Nee
6

Matig

Ik had niet het gevoel dat alles was gericht op de klant

  • Aanbevelen? Nee
8

Ervaring was heel prima.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg hulpvaardig en komen afspraak na.

9

  • Aanbevelen? Ja
2

Zo ga je niet met klanten om!

Het onderhoud is waarschijnlijk goed uitgevoerd. De auto rijdt prima. Echter op het diagnose overzicht kon ik al zien dat de auto niet gewassen zou zijn omdat de “wasstraat defect” is. Een half jaar geleden precies hetzelfde bij de auto van dochter. Stofzuigen ook nooit van gehoord. Hier breng ik hem natuurlijk ook niet voor naar Nefkens. Maar toch staat er “Wassen / poetsen” op het diagnose overzicht. Ik heb mijn auto bij Nefkens gekocht en altijd voor onderhoud naar Nefkens gebracht, maar een behoorlijk dure reparatie mag niet eens op rekening. Ondanks dat ik heb uitgelegd dat het mij niet was gelukt mijn paslimiet te verhogen. Er werd mij verteld dat ik dan de auto niet mee zou krijgen. En dan te bedenken dat ik 1,5 maand heb moeten wachten tot ze eindelijk een plekje hadden voor het onderhoud.

  • Aanbevelen? Nee
6

voldoende ,maar had meer verwacht.

Vandaag nog gebeld, vindt dat de auto momenteel niet lekker loopt. bij schakelen van eerste naar tweede versnelling en vice versa van 2 naar 3 zit er een dip in het doorrijden. Is gemeld 11/7 ,voor afspraak hiervoor maken, wordr pas september ??? Ben nu 1 dag de auto kwijt geweest voor kleine onderhoudsbeurt ( olie/oliefilter en ruitensproeier gevuld ) In mijn optiek is dat geen dagvullend programma, mits ik wat vergeten ben om te vernoemen. Alles bij elkaar een voldoende.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top APK

Eerste APK volledig volgens afspraak verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima op bandenspanning na

Dag later reed ik op snelweg en kreeg ineens melding dat alle banden niet oké waren. Bleek bandenspanning niet correct: beide voorbanden 1,66 en achter 1,94 en 1,96

  • Aanbevelen? Ja
4

teleurstellend

mijn airco doet het niet goed, een afspraak inplannen kon pas op zijn vroegst over 4 weken. Dit is inmiddels gebeurd, maar hij werkt nog steeds niet. zojuist 5 minuten in de wacht gezeten aan de lijn met de receptie werkplaats en de verbinding wordt gewoon verbroken.

  • Aanbevelen? Nee
10

super service en vriendelijk personeel

goede en tijdige communicatie en super vriendelijk en service gericht personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en vriendelijke service

Altijd een goede en vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
4

Na het laatste bezoek weer met een slecht gevoel naar huis

Nu dus wederom een vervelende ervaring gehad met een zelfde baliemedewerker. Deze blinkt uit van arrogantie en lompheid. Vandaar ik dit toch na het laatste bezoek vermeld. "Dat ik zelf wel weet wat er met de auto aan de hand was" ,en even 90 euro wil betalen, voor een paar testritjes en niets hebben kunnen uitlezen. Heb de auto een week laten staan om de storing die regelmatig voorkwam de laatste tijd in de motor, goed te laten onderzoeken. Verder ben ik echt altijd uiterst tevreden met de service, maar deze man moeten ze niet met klanten om laten gaan, dit zou voor mij haast een reden zijn om niet meer binnen te stappen als deze man er staat.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Auto volgens afspraak snel en netjes nagekeken!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en prettig

goed, prettig en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed werk geleverd

Het onderhoud was perfect uitgevoerd. Helaas was de bandensensor niet gereset, na het verangen van banden. De wasstraat was defect, maar ik kreeg de toezegging dat ik terug mocht komen als deze weer gerepareerd is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemaakte afspraken nakomen.

Er wordt meegedacht tijdens de onderhoudsbeurt en er wordt duidelijk uitgelegd omtrent de gedane zaken. Geen verrassingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Om de snelle afhandeling én om het feit dat spontaan een lampje bij de kentekenplaats werd vernieuwd. Zo ken ik Nefkens al jaren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Top

  • Aanbevelen? Ja
2

altijd problemen

Elektronisch weer paar nieuwe foutmeldingen erbij. Standaard wordt auto niet gewassen want de straat is altijd stuk :-(

  • Aanbevelen? Nee
4

We vielen van de ene verbazing in de andere

We hadden geboekt voor een APK en een reguliere service beurt. Vervolgens kwam een lange lijst met totaal onverwachte zaken in het diagnose rapport zoals: 1. Aandrijfas 2. Allerlei verlichting zaken die niet goed zou zijn 3. Vervanging aandrijfriem 4. Remvloeistof vervangen 5. En nog een paar zaken. Totale kosten ruim ,€ 1200,- We hebben nog nooit zo'n duur onderhoud gehad! Deze auto is al een paar jaar bij jullie en in omderhoud, hoe kan het zijn dat er nu ineens allerlei licht afstellingen nodig zijn? In 2017/8 zijn beide aandrijfassen vervangen onder Bovag garantie en nu is een van die alweer op. Op mijn vraag hoe dat kan kreeg ik geen goed antwoord. Ik vraag me nog steeds af hoe dit kan, is er een ander probleem met de auto die hiervan de oorzaak is??? Vervolgens halen we de auto op blijkt dat de rekening inmiddels tot 1889,44 is opgelopen, de distributieriem moest ook nog vervangen worden dat stond niet in het ontbangen diagnose rapport. Okay zo:n riem moet een meer vervangen worden, ik heb mijn rapport laten zien maar het werd niet duidelijk waarom de riem er niet in stond, maar ook geen enkel excuus of zo dat dit niet in het rapport stond! Nu zitten we met een enorme rekening en de vraag wanneer de volgende aandrijfas vervangen moet worden. Wij willen hier wel wat meer info over; root cause analyse! Eerst commentaar was dat dit in de oudere Peugeot's 205, 306, 309, 307 wel voor kwam maar die hebben we allemaal gehad, en nog nooit een aandrijfas probleem mee gehad!

  • Aanbevelen? Nee
10

prima geregeld

Vriendelijk personeel Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.