Filters

10

Netjes en goede communicatie

Netjes en goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik vind eigenlijk een 7 maar dat kan ik niet selecteren

- De kosten had eigenlijk al tijdens het maken van de onderhoudsbeurt afspraak moeten plaatsvinden want ik was wel geschrokken. - Er was niet aan mij gevraagd hoe komt u thuis, bijvoorbeeld u kunt een fiets lenen of wij brengen u thuis enz. - en de auto was helemaal niet schoon gemaakt van binnen en buiten, vorig jaar was dat wel het geval.

  • Aanbevelen? Ja
8

Afspraak verliep zoals verwacht

Jaarlijks onderhoud van de auto, wat prettig was is om bij aflevering van de auto een indicatie van de kosten te horen, geen verrassingen achteraf. Suggestie: Misschien wordt het tijd om ook een paar e-bikes als leenfiets aan te bieden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ik had vlak voor mijn vakantie een probleem met de auto en kon er tussendoor gepland worden Hierdoor kon mijn vakantie gewoon doorgaan Dank

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen, goede service

Grote beurt gehad. Vanwege reisafstand stond er op verzoek een leenauto klaar. Helemaal top. Vooraf duidelijk over de prijs. Netjes een diagnoserapport via de mail gehad om te accorderen. En goed advies gehad over een bobbel in de band. Je wilt tenslotte geen klapband op de snelweg. Kortom zeer tevreden over advies en serviceniveau

  • Aanbevelen? Ja
10

-

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geluisterd en direct stappen gezet om mijn klacht om te zetten in daden. Dank Alex

Zie boven!

  • Aanbevelen? Ja
10

Niets mis mee

Vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Beurt prima uitgevoerd

Geen 10 omdat ik de kwaliteit van de wasbeurt tegen vind vallen. Als ik zelf naar de wasstraat ga komt de auto daar schoner uit.

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurgesteld

Duidelijk opdracht gegeven om een onderhoudsbeurt en ook te kijken naar het gerammel onder de motorkap te kijken. Bij het ophalen bleek er wel een proefrit te zijn gemaakt , met de mededeling dat er niets aan de hand was onder de motorkap. Toen ik weg wou rijden hoorde ik een en al gerammel, en ook de werkplaats receptie vond het slecht dat dit niet was opgelost. Al met al niet wat ik gewent ben van Nefkens

  • Aanbevelen? Ja
10

Als altijd uitstekende service!

Als altijd uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Terugkoppeling

Wanneer vragen via de email gesteld worden gelijktijdig met de verzoek een onderhoud in te plannen dan is het wel zo netjes de vragen te beantwoorden alvorens wordt ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super en wat een verandering

Altijd bij vos Citroën gezeten , en nu de overname door Nefkens in Den Bosch . Wat een verschil de aanname op receptie vriendelijk . Stoel hoesjes in de auto sms en mail tussentijds en sms als auto klaar is . In 1 woord top. Jerry en Alex super bedankt voor de zorg

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig werkplaatsbezoek

Prettig werkplaatsbezoek

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke personeel!

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede garage met prettige en kundige medewerkers en familiale bedrijfscultuur!,

Kom er al zo'n 6 jaar en begon in Waalwijk...tevreden klant. Persoonlijke benadering en hoop dat dat zo blijft! Sander go for it!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Alles naar wens opgelost en verholpen

  • Aanbevelen? Ja
6

matig

Afspraak gemaakt op 9-6-23. Ingepland 14-7-23. Tijd tussen datum afspraak en datum van de planning veel te lang. Bij de reservering opgegeven: Onderhoud, Aircoreiniging en NAV-update. Op de dag van onderhoud werd a.d. de balie het advies gegeven dat bij aircoreiniging ook de interieurfilter eigenlijk vervangen moet worden. De reiniging alleen had weinig nut. Extra kosten € 91,- Op de site van Nefkens onder reparatie (afspraak maken) staat o.a. vermeld: aircoreiniging - intensieve fysieke reiniging van interieurfilterbehuizing en de omgeving. Dus naar mijn mening was de vervanging van de interieurfilter niet noodzakelijk. Internetsite betreffende dit onderwerp aanpassen? Door het advies op te volgen wel € 91,- meer aan kosten onderhoud. Voor een auto welke 2 jaar oud is en 11000 km gereden heeft totaal wel een gepeperde rekening. Tijdens het wachten: Geen enkele persoonlijke benadering van de twee verkopers, liepen druk op en neer, waarmee in 2 jaar geleden te maken heb gehad bij de aankoop van de Peugeot.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen en goede service

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, goed geholpen.

Wordt altijd netjes geholpen. Auto weer gewassen retour gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Staan altijd voor je klaar

Deuren gingen niet automatisch open wel te openen via kofferbak dus hop ff langs. Auto achterlaten en aan de computer. Bleek achteraf dat batterij van de afstandsbediening leeg was. Extra check via computer kan nooit geen kwaad.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer vriendelijk en uiterst correct behandeld.

zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct, snel en vriendelijk

Vriendelijk te woord gestaan. Kon er op wachten, goeie koffie.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.