Filters

1

Standaard onderhoud prima, lastige onderwerpen niet actief beoordelen en bespreken

Ruim een jaar geleden een Peugeot 208 van 2 jaar oud gekocht. Blijkt na een jaar dat lak los laat. Betreft géén externe factor maar zit in de hoek van fabrieksfout (materiaal en hechting lak). Hebben vooraf gevraagd dit tijdens onderhoudsbeurt te beoordelen en met een advies te komen. Daarnaast willen we ook weten waarom dit niet vergoed kan worden. Bij ophalen is dit helemaal genegeerd en hier hebben we later op terug moeten komen. Zijn nog steeds in afwachting van reactie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed!!

Mijn achterband is netjes gemaakt , zonder daar vooraf een afspraak voor gemaakt te hebben. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

vlotte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
4

Van een dealer mag je meer verwachten dan wat Nefkens Den Bosch laat zien

Onze auto is aangeschaft en in onderhoud bij deze dealer, maar dat is puur voor het feit dat men in dezelfde woonplaats zit. Al bij de aanschaf bleek dat de informatievoorziening niet volledig en juist was (aanschabedrag i.c.m, subsidie regeling overheid) en tijdens iedere beurt is de benadering van de dealer onder de maat. Een huurauto wordt besteld en is nu al twee keer niet aanwezig geweest. Bij ophalen auto voelt het erg ongemakkelijk omdat wij buiten openingstijden van de werkplaats komen maar binnen openingstijden van de dealer. Voelt erg ongemakkelijk ook omdat men het gevoel geeft dat je lastig bent, althans, zo worden we benaderd. Klachten die doorgegeven worden, worden maar deels opgelost, of is wordt niet naar gekeken (want zit er nog) en de wachttijden voor een servicebeurt zijn allesbehalve klantvriendelijk (3 maanden wachttijd voor een beurt). Ook word er geen onderhoudsboekje bijgehouden, of in ieder geval niet zichtbaar. Dit is de laatste auto die we bij deze dealer aanschaffen. De auto is wel prima trouwens ( Peugeot E-2008).

  • Aanbevelen? Nee
3

Afspraken worden niet nagekomen

Ruim op tijd heb ik via uw systeem een afspraak gemaakt voor een APK en beurt van mijn auto. Daarbij heb ik aangegeven dat er enkele extra mankementen bij kwamen kijken maar dat ik nog garantie had. Ik vroeg of er een mogelijkheid was tot wachten gezien ik niet uit de buurt kom, volgens de werkplaats zou dit alles in orde komen. Bij het afgeven van de auto moest ik opnieuw alles doorgeven wat er mis was met de auto (dit dus al meerdere keren gedaan) en schreef de receptie assistente vervolgens de termen geheel verkeerd op. Dit papier moest ik echter (vol fouten; adapter controle ipv adaptieve cruise control) ondertekenen. Bij het aangegeven van veelvuldigheid in fouten werd hierop vervelend en zuchtend op gereageerd. Daarnaast heb ik hierop aangegeven wat ik binnen de standaard beurt expliciet NIET uitgevoerd wilde hebben. Vervolgens blijkt dat ik volgens de assistente niet ‘mag’ wachten omdat dan de monteur een korter tijdsbestek heeft. Ik heb aangegeven dat ik dit begrijp en geen probleem vond. Echter was dit toch niet wenselijk en zou dit verwarrend worden voor de monteur. Eigenlijk dus weg gestuurd. De fiets welke ik mee krijg heeft geen tweede slot waardoor parkeren van de fiets heel moeilijk is. Bang dat de fiets gestolen zal worden. Wanneer ik de auto kon meenemen en de factuur betaald werd nadat de assistente enkel de grote zaken benoemde bleek later op het formulier dat er wél geld gerekend is voor zaken waar ik duidelijk van had aangegeven en voor getekend ze NIET uitgevoerd te willen hebben. Onduidelijke uitleg omtrent de facturatie dus. Komt nog eens bij dat er op geen enkele manier geld terug gegeven kan worden. Oftewel kan ik mijn te veel betaalde geld niet terug krijgen. Er kon enkel van een volgende beurt geld afgehaald worden, waardoor ik dus niet de vrijheid krijg om voor een andere garage te kiezen gezien deze grote, vervelende aanfluiting bij Peugeot Nefkens Den Bosch. Op geen enkel front klant gerichtheid.

  • Aanbevelen? Nee
4

Matig

2 keer een afspraak en werkplaatsbezoek moeten maken voor hetzelfde

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service..

Vriendelijke ontvangst en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super.

Ik ben super netjes geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechter kan niet

De garage was goed (de monteurs)na 7 weken wachten en het een excuus over het andere, en dan heb ik €400,00 verlies geleden en een overwintering vakantie moeten annuleren omdat nefkens zijn afspraken niet nakomt en dan krijg ik een korting op €3500,00 van € 100,00 na veel praten en van nefkens veel smoesjes, hoe slecht wil je het hebben. Als nefkens dit met al zijn klanten doet zullen ze snel zonder klandizie zitten, en al de mensen die ik van dit voorval verteld heb zeiden allemaal het zelfde nefkens is super slecht met zijn afspraken.

  • Aanbevelen? Nee
7

Mag wat meer contact met klanten

Aan balie werd gezegd wachttijd 2 uur maar werd 4 uur . is prettiger als je via mail een kennisgeving krijgt hoelang werkzaamheden ongeveer duren dan kun je een lunch of iets meenemen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen.

Als ik meer dan 10 punten kon geven had ik het gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes opgelost

Positief

  • Aanbevelen? Ja
4

zeer matig

Absurd lange wachttijd voor reparatie aansluitend op de onderhoudsbeurt. Discussie over de kosten loopt nog: tot op heden heb ik geen reactie ontvangen van Peugeot Nederland mbt de kosten voor het vervangen van de aandrijfassen: twee weken zijn we nu verder. Aanbevelen? De enorme wachttijd bij Nefkens loopt al langer dan een jaar: kennelijk zijn ze niet bij machte om hun problemen op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Indien mogenlijk snelle afhandeling van problemen van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Werd netjes geholpen en te woord gestaan !

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt bijzonder goed geholpen in een "crisis situatie"

Wagen hield er ineens mee op, gelukkig was ik vlak bij uw garage die ik nog haalde. Ik werd binnen een half uur aan vervangend vervoer geholpen (ik had juist die dag wegens afspraken dringend vervoer nodig) en mijn klacht werd in behandeling genomen. Ondanks een monteursstaking werd mijn eigen wagen alsnog in twee dagen gerepareerd en was voor het weekend weer klaar. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden zoals te verwachten was.

zie bovenstaande regel

  • Aanbevelen? Ja
2

helaas

helaas veel te lang moeten wachten voor een service beurt moeten uitwijken naar een andere peugeot garage

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Mijn auto ging stuk en werd naar deze garage gebracht. Omdat hij ook bijna toe was aan een beurt vroegen we maar of dat meteen kon. Het duurde even voor we hem weer op mochten halen maar in de tussentijd hadden we een prima leenauto, dus dat was niet erg. Bij het ophalen waren ze heel vriendelijk en dachten mee over de leenauto die eigenlijk ergens anders ingeleverd moest worden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Reparatie kon niet helemaal goed worden uitgevoerd. Dit werd niet verteld maar moest ik zelf moest constateren. Spiegelkap is vernietigend zit hetzelfde als de vorige. Ik vraag me af of een nieuwe kap wel nodig was. Medewerker gaf aan dat dan ook de spiegel vervangen moest worden om het wel goed te kunnen maken. Dit is niet vooraf aangegeven. Jammer. Ik hou er een vervelend gevoel aan over.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne service en denken mee met de klant.

Auto is voor een onderhoudsbeurt geweest. Er is duidelijk aangegeven wat voor reparaties er uitgevoerd konden worden en welke reparaties prioriteit hadden en welke niet. Er is veel extra moeite gedaan om lastig te bestellen onderdelen toch te bemachtigen. Vriendelijk en behulpzame medewerkers! Al met al topervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend 10

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service dhr van Hoof is goud

Zeer netjes geholpen. Super bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Na aangegeven storing onmiddellijk geholpen

Dinsdagavond ging een controlelampje branden , waarna ik woensdagochtend bij de dealer stond. De auto is goed een half jaar in gebruik (4.000 km op het teller). Uiteindelijk werd de storing dezelfde dag verholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.