Filters

9

Zeer klantvriendelijk geholpen

Ondanks dat de afspraak niet in het systeem stond is er toch naar een oplossing gezocht en ben ik prima geholpen. Goede en snelle communicati

  • Aanbevelen? Ja
4

Auto wekenlang kwijt door slechte communicatie

Allereerst duurde het heel erg lang voordat ik terecht kon. Toen eindelijk de diagnose gesteld was, was er een onderdeel nodig wat 3 weken zou duren voordat het beschikbaar was. Dat zou in mijn vakantie vallen, een aangezien ik in America geen bereik had ben ik accoord gegaan met de prijs, en heb gezegd telefonisch niet bereikbaar te zijn maar alleen per mail. Ook gezegd dat mijn ouders de auto dan op zouden kunnen halen wanneer hij klaar was. Uiteindelijk was er niks aan mijn auto gebeurd ondat ze mij telefonisch niet te pakken hadden gekregen?? Dus bij thuiskomst nog steeds geen gemaakte auto en moest ik alnog bijna een week wachten voordat deze klaar was.

  • Aanbevelen? Nee
8

Algemeen goed

Bij de afspraak voor de beurt is mij gevraagd of ik wilde wachten tijdens de beurt maar er is niet bij verteld dat het bijna 3 uur duurde.dit had ik graag vantevoren geweten dan had ik me op laten halen

  • Aanbevelen? Ja
8

Als ex klant van Citroën helemaal tevreden op een paar ervaringen na.

Over het algemeen een klantvriendelijke ervaring,behalve dan dat ik lang moest wachten voordat de auto klaar was ( onderhoudsbeurt ) Vanaf 10:15 tot 12:30 u.Volgens de recepte heeft het te maken met de wachttijd van Private lease om toestemming te krijgen voor onderhoud.Misschien in de toekomst eerst aanvragen en daarna een afspraak plannen dan zit ik ook niet met mijn afspraken knel. Wat ik wel als service top vond dat ik de auto gewassen terug kreeg en dat gratis. Ik hoop dit als klant vaak te mogen ervaren. Geweldige service !!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service zoals altijd.

Wordt altijd goed geholpen door de vakbekwame medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
6

Slordig...

op zich niet ontevreden, maar dat een auto wordt vrijgegeven terwijl de afdekplaat van de stuurkolom/zekeringenkast nog op de grond van de bijrijder ligt, gaf mij niet echt een fijn gevoel (is de rest wel secuur gedaan). Vooralsnog ga ik er maar vanuit dat dit het geval geweest is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het halen en brengen van de auto

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vriendelijk geholpen

Goed geholpen. Goed geïnformeerd. Leen auto stond al klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service, Had een probleempje met de stoel. Werd gelijk even naar gekeken toen ik langs kwam en een tijdelijke oplossing is uitgevoerd. Ze hebben netjes voor mij een afspraak gemaakt met Carver welke de zelfde dag nog kwam om mijn voertuig in onderhoud te doen. Zeer blij met de service

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak verlopen

Prima communicatie over de afspraak en de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
10

Aansluiting fietsenrek tussendoor gerepareerd

Ik werd erop geattendeerd dat de achterlichten van mijn fietsenrek de ene keer wel en de andere keer niet branden. Ben toen gelijk zonder afspraak naar Nefkens gegaan. Als ik het rek die dag kon missen, zouden ze hem tussen de geplande werkzaamheden doormeten en repareren. Nog dezelfde dag kon ik hem weer ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Kan beter

Ik werd niet gebeld voor de afgesproken tijd. Toen ik een kwartier later zelf belde bleek te auto toch klaar te zijn. Ik had hem nodig. Ik heb zelf moeten vragen hoeveel profiel de banden nog hadden. Dit bleek 3,2mm te zijn en de volgende beurt over 20.000 km. Niet netjes om me zonder advies om tussentijds langs te komen weer de weg op te sturen. Bij de volgende beurt zouden de banden kaal zijn geweest. Ik verwacht meer van een dealer, zeker omdat dit om mijn eigen veiligheid gaat. Tot slot bleken de plastic beschermers nog om de stoel, het stuur en de pedalen te zitten. Had opgeruimd mogen zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals gewoonlijk, goede service en afspraken nagekomen

Zoals gewoonlijk, goede service en afspraken nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en professioneel geholpen

Een acute situatie is direct in de werkplaats opgelost, onze dank

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht service

Veel onkosten door lange wacht servicebeurt terwijl de slijtage bekend en gemeld was. En afspraken niet nakomen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig!

Zeer aardig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kundig, vriendelijk, meedenkend, TOP !

Afspraak verloopt zoals afgesproken: op tijd, nooit lang wachten, denken mee voor de beste oplossing, vriendelijke mensen, En... goeie koffie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Voelde me gehoord en welkom!

Probleem goed verholpen en kostenbesparend advies!

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen service na verkoop

Na een goede ervaring met de aankoop van een eerste bus een jaar later een tweede aangeschaft. Met dit exemplaar vanaf begin een aantal klachten. Afgesproken deze met onderhoudsbeurt na te kijken en op te lossen. Bij het ophalen blijkt niets aan de klacht te zijn gedaan, werd ook niet vermeld bij ophalen bedrijfswagen. Dus meteen terug naar de balie. Na wat discussie werd klacht opgelost na nieuwe afspraak. Andere klacht mbt oprollen gordel werd na aandringen opgelost. Echter bleef dit probleem bestaan, waarna oprolsysteem werd 3 x gesmeerd. Dit werkte telkens een paar weken. Dus weer nieuwe afspraak. Door drukte in werkplaats konden we pas terecht na garantieperiode. Nu bleek gordel kapot te zijn en niet onder garantie te vallen. Na flinke discussie werd deze kosteloos vervangen.(vandaar 2e ster!) Echter blijft probleem met oprollen gordel bestaan. Dit melden heeft geen enkele zin, want dit valt buiten garantie en kosten á ca €1.000,- zijn voor eigen rekening Het lijkt wel dat klachten doorgeschoven worden tot na garantieperiode van 2 jaar. Er wordt niet meegedacht in oplossingen. Aan de balie wordt je verhaal genegeerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk, snel en duidelijk!

Ik werd snel geholpen, dachten mee met mij en ik kreeg duidelijke uitleg over het probleem.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen, maar moest lang wachten

Voor alleen een lampje vervangen moest ik wel erg lang wachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zeer goede service. Zeer klantvriendelijke en deskundige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke bediening

Snel, vriendelijk en super klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Behulpzaam en ondanks drukte, correct geholpen

Positief

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.