Filters

8

Snel

Een lampje kapot. Er werd meteen gereageerd en na een half uur stond ik weer buiten. Wachttijd was aangenaam. Koffie en gemakkelijk zitje om even te vertoeven.

  • Aanbevelen? Ja
6

Gewoon goed

Gewoon goed,alleen jammer dat de auto geen wasbeurt heeft gehad na de grote beurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant en service gericht!

Snel auto weer klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Zéér professioneel

Duidelijke afspraak en service. Auto weer in topconditie en mooi gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

De kwaliteit van de service was uitstekend, de medewerkers vriendelijk en deskundig. Mijn auto was schoon en snel afgewerkt en afgeleverd. Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Drama

Na 2 maanden wachten was ik eindelijk aan de beurt voor 3-tal zaken dat er moest gebeuren aan mijn auto. 1 onderhoud 2 gekraak in de onderstel van de auto 3 de rechterachter deur kraakte ook. Aan 't eind van de dag is er alleen een onderhoud gepleegd aan de auto, want ze konden echt niet het gekraak horen. Volgens hun kwam het vandaan uit de kinderzit. Dit is natuurlijk ook vrij logisch als ik het ook van te voren heb aangegeven dat je de raam open moest doen om de gekraak te horen. Het eerste wat ik deed toen ik weg reed is de stuur paar keer naar links rechts keren en je hoorde het gelijk. Daarvoor heb ik ook de deur getest op het gekraak ook wederom niet gemaakt. De werkplaatsreceptie wist van niks of het wel gemaakt was. Vervolgens is er iemand met mij meegelopen of hij het nog kon oplossen met het invetten van de scharnieren daar kwam het geluid ook niet vandaan wat ik toen ook aan gaf. Echter deed meneer het ook niks want ja het is bijna einde werk dag en de kosten was toch al betaald. Dat gevoel kreeg ik vanuit hem. Wat ik hieruit concludeer is dat de prioriteiten volledig verkeerd zijn gesteld want een band van 2.2mm profiel diepte hoeft nog niet te worden vervangen en daarnaast gaven ze je geen gevoel dat ze er alles aan deden om het gekraak te repareren. Dit was voor mijn eerste keer om bij jullie langs te komen voor reparatie maar ook de laatste keer. Zonde!

  • Aanbevelen? Nee
6

Ok, maar geen info over wat er is gedaan bij het ophalen

Nog steeds onduidelijk of het lek in de voorband is gevonden/gerepareerd. Er was ‘van alles gedaan aan de auto’. Maar ze konden ons niet vertellen wat.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Zoals altijd goede service, vriendelijke bejegening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Auto op tijd klaar na servicebeurt conform afspraak. Fiets als vervanging was prima geregeld. Auto gewassen was perfect.

  • Aanbevelen? Ja
6

Technisch goed werk, maar de service had beter gekund.

We brengen de auto op afspraak op 22 augustus. Dan verwachten we niet dat het vier weken gaat duren voor de klus gedaan is. Oorzaak: voor de kabelbreuk in de versnellingsbak moet een onderdeel in Frankrijk worden besteld. En dat blijkt dan drie weken te duren. De inschatting aan de balie dat het onderdeel "binnen een week" wel binnen zal zijn blijkt dan ook niet te kloppen. Ik snap niet dat zo'n onderdeel niet op voorraad is en/of niet bij een collega-dealer kan worden opgevraagd. En als het dan per se uit Frankrijk moet komen: waarom duurt dat zo lang? Het minste wat men had kunnen doen was: uitleggen welke vertragingen zich zouden kunnen voordoen en door welke oorzaak. Gelukkig konden we over een vervangende auto beschikken, hoewel de receptie werkplaats beweerde dat dit tot extra kosten bij de leasemaatschappij zou leiden. Niet waar: kosten van een vervangende auto zijn bij de leaseprijs inbegrepen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes

Netjes en verzorgt

  • Aanbevelen? Ja
10

Auto weer in top conditie..

Ondanks de altijd flinke prijs kun je er niet onderuit om je auto in goede conditie te houden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Nette medewerkers en prima afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
8

Werkplaats prima, receptie rommelig.

Zowel bij het brengen als het ophalen van mijn auto heb ik lang moeten wachten bij de receptie, langer dan gebruikelijk. Bovendien ben ik niet gebeld dat de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd netjes te woord gestaan en goed overleg over werkzaamheden.

De laatste keer kwam ik voor een APK, maar er stond ook een onderhoudsbeurt bij. Had echter sinds vorig jaar maar 5000 km gereden en daarom doorgeschoven naar 2024. Helaas was mijn auto twee keur de pineut bij de controles van APK en RDW, waardoor ik veel langer moest wachten tot de auto weer klaar was. Dat was een beetje vervelend, want ik had niets te eten bij me. Verder stond ie na drie uur weer glanzend schoon op me te wachten en had ik mijn leesboek bijna uit!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima bedrijf, prima service, vriendelijk personeel

Prima bedrijf, prima service, vriendelijk personeel. Wachttijd na de service is soms wat lang.

  • Aanbevelen? Ja
4

Communicatie voor verbetering vatbaar.

Ik had gebeld of de auto klaar was, zouden ze na gaan vragen maar ik hoorde maar niks. Als de.auto klaar zou zijn moest ik immers.nog naar op de fiets de auto ophalen voor sluitingstijd. Dus zelf gaan bellen, krijg ik van iemand anders het antwoord dat de auto om 17.05 gereed is gemeld, vervolgens krijg ik rond 17.30 dat de auto niet klaar is. Dus de communicatie is voor verbetering vatbaar. Over de overige zaken kan ik niet echt oordelen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zie opmerking hieronder.

Wellicht handig als klanten die wachten op hun na te kijken auto zij tussentijds cq vooraf een indicatie krijgen hoe lang de reparatie (nog) gaat duren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig afgehandeld

Keurig afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed

Doen wat ze moeten doen, prima mogelijkheden voor wachten en vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes, maar mag persoonlijker

Beurt goed uitgevoerd. En verplichte terugroepacties, al staat dat vreemd genoeg niet op de factuur achteraf. Halverwege de morgen opeens een mail in plaats van een belletje met werkzaamheden die moeten gedaan worden inclusief gevraagde goedkeuring. Gelukkig tijd gehad om deze mail en te zien en te beantwoorden, maar wat als dit niet zo is. Bij ophalen minimaal 5 minuten staan wachten zonder iemand te spreken of te zien, en afleveren gebeurt ook weinig communicatief. Kortom, er mag geïnvesteerd in wat meer binding met jou als klant. Maak het meer tot een ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Er wordt altijd goed voor de auto gezorgd. Hierna ook altijd goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
7

Duur

- Het vervangend vervoer had schade dit is niet vermeld - Er staat dat ruitenwissers vervangen moeten worden op de factuur , wat niet het geval is, deze voldoen nog prima - de prijs voor het vervangen van remschijven en blokken is exorbitant duur. Mij blijft het gevoel bekruipen dat een groot filiaal zijn overheadkosten moet terug verdienen en dat op bovenstaande wijze doet.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima.

Neem aan dat dit over de aflevering gaat. Had zelf geen afspraak met de wekplaats.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet echt klantvriendelijk

Apk en kleine beurt zou dezelfde dag klaar zijn. Kon eind van de middag Peugeotgarage niet bereiken. Alle medewerkers in gesprek. Had volgende dag afspraken, was ingewikkeld met openbaar vervoer. De keer ervoor is mijn autosleutel stuk gemaakt. "Was toch wel gebeurd, auto is niet nieuw, u kunt een nieuwe kopen voor €45." Met deze mededeling was ik uiteraard niet blij.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.