Filters

8

Goed geholpen met vervangend vervoer en snelle reparatie

prima!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top sevice

Topservice en goeie bericht systeem waneer auto klaar is

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service, netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

top service

goede service, vriendelijke medewerkers. auto netjes gewassen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en bekwaam

Ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon prima, zoals het moet

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Lange wachttijden bij afleveren auto. Twee vragen gesteld over taxatie en overname, heb daar 2 x om moeten vragen en werd een beetje afgescheept! Dit commentaar is namens Dhr. Lof, hij is 24 augustus overleden. [email protected]

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Kreeg telefoontje toen de auto klaar was

  • Aanbevelen? Ja
10

Het ging precies zoals het moest lopen

Alles liep op rolletjes.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en communicatie

Goed geholpen met duidelijke kosten specificatie tussentijds

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service.

Prima Service. Snel geregeld. Geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenkend

Meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Na gemaakte afspraak werd de auto keurig gewassen en gerepareerd weer afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima afspraak en uitstekend werk

Uitstrekend!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel

Een lampje kapot. Er werd meteen gereageerd en na een half uur stond ik weer buiten. Wachttijd was aangenaam. Koffie en gemakkelijk zitje om even te vertoeven.

  • Aanbevelen? Ja
6

Gewoon goed

Gewoon goed,alleen jammer dat de auto geen wasbeurt heeft gehad na de grote beurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant en service gericht!

Snel auto weer klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Zéér professioneel

Duidelijke afspraak en service. Auto weer in topconditie en mooi gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

De kwaliteit van de service was uitstekend, de medewerkers vriendelijk en deskundig. Mijn auto was schoon en snel afgewerkt en afgeleverd. Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Drama

Na 2 maanden wachten was ik eindelijk aan de beurt voor 3-tal zaken dat er moest gebeuren aan mijn auto. 1 onderhoud 2 gekraak in de onderstel van de auto 3 de rechterachter deur kraakte ook. Aan 't eind van de dag is er alleen een onderhoud gepleegd aan de auto, want ze konden echt niet het gekraak horen. Volgens hun kwam het vandaan uit de kinderzit. Dit is natuurlijk ook vrij logisch als ik het ook van te voren heb aangegeven dat je de raam open moest doen om de gekraak te horen. Het eerste wat ik deed toen ik weg reed is de stuur paar keer naar links rechts keren en je hoorde het gelijk. Daarvoor heb ik ook de deur getest op het gekraak ook wederom niet gemaakt. De werkplaatsreceptie wist van niks of het wel gemaakt was. Vervolgens is er iemand met mij meegelopen of hij het nog kon oplossen met het invetten van de scharnieren daar kwam het geluid ook niet vandaan wat ik toen ook aan gaf. Echter deed meneer het ook niks want ja het is bijna einde werk dag en de kosten was toch al betaald. Dat gevoel kreeg ik vanuit hem. Wat ik hieruit concludeer is dat de prioriteiten volledig verkeerd zijn gesteld want een band van 2.2mm profiel diepte hoeft nog niet te worden vervangen en daarnaast gaven ze je geen gevoel dat ze er alles aan deden om het gekraak te repareren. Dit was voor mijn eerste keer om bij jullie langs te komen voor reparatie maar ook de laatste keer. Zonde!

  • Aanbevelen? Nee
6

Ok, maar geen info over wat er is gedaan bij het ophalen

Nog steeds onduidelijk of het lek in de voorband is gevonden/gerepareerd. Er was ‘van alles gedaan aan de auto’. Maar ze konden ons niet vertellen wat.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Zoals altijd goede service, vriendelijke bejegening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Auto op tijd klaar na servicebeurt conform afspraak. Fiets als vervanging was prima geregeld. Auto gewassen was perfect.

  • Aanbevelen? Ja
6

Technisch goed werk, maar de service had beter gekund.

We brengen de auto op afspraak op 22 augustus. Dan verwachten we niet dat het vier weken gaat duren voor de klus gedaan is. Oorzaak: voor de kabelbreuk in de versnellingsbak moet een onderdeel in Frankrijk worden besteld. En dat blijkt dan drie weken te duren. De inschatting aan de balie dat het onderdeel "binnen een week" wel binnen zal zijn blijkt dan ook niet te kloppen. Ik snap niet dat zo'n onderdeel niet op voorraad is en/of niet bij een collega-dealer kan worden opgevraagd. En als het dan per se uit Frankrijk moet komen: waarom duurt dat zo lang? Het minste wat men had kunnen doen was: uitleggen welke vertragingen zich zouden kunnen voordoen en door welke oorzaak. Gelukkig konden we over een vervangende auto beschikken, hoewel de receptie werkplaats beweerde dat dit tot extra kosten bij de leasemaatschappij zou leiden. Niet waar: kosten van een vervangende auto zijn bij de leaseprijs inbegrepen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes

Netjes en verzorgt

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.