Filters

7

Goed maar klant inleving kan beter

Men heeft een wat norse benadering. Aandacht is er wel maar het gaat niet altijd even hartelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen, fijn contact.

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

correct, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

1 drama Peugeot DEN BOSCH

weer voor de zoveelste keer bus is klaar meneer ga hem halen na 5 min rijden volop rook uit motor kap oliedop zat er niet op koelvloeistof leep helemaal leeg altijd ellende bij Peugeot Den Bosch niet 1 keer maar wel 50 keer hebben 5 bussen maar altijd problemen met als ze in onderhoud zijn geweest je dient zelf alles te moeten controleren voor dat je daar weg rijd dat is volgens mijn niet de bedoeling zijn langzamere hand overgestapt na fort. 0 sterren

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima bedrijf

Goed advies, komt afspraken na, prima service

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte ervaring bij ophalen van auto.

Afgelopen week heb ik mijn auto naar de garage gebracht voor een beurt. Het contact dat ik 's ochtends had was niet vriendelijk, zakelijk maar kon er mee door. 's Middags kon ik mijn auto weer ophalen. Het duurde lang voordat er een medewerker kwam om mij te helpen. Dit viel een medewerker van de showroom ook op. Achter de balie was een discussie gaande over het wel of niet tijdig bestellen van winterbanden. Ik vond dit niet prettig om te horen. Uiteindelijk werd ik geholpen. Bij de vraag wat de monteur adviseerde/had gezien bij het niet werken van een raam werd mij dit door een medewerker uitgelegd. Hierop vroeg ik nog iets wat niet duidelijk was. Een andere medewerker begon zich ermee te bemoeien. Ik heb dit als zeer onprettig ervaren. Ik ben geen monteur en kan dus op technisch gebied niet alles weten. Deze week ben ik voor een reparatie bij Mantel geweest. De ervaring die je daar krijgt is zo veel beter. Ik zou adviseren om daar eens te gaan kijken.

  • Aanbevelen? Nee
10

de service is goed ,en er worden duidelijke en goede afspraken gemaakt.

het was mijn eerste bezoek bij Nefkens maar was tevreden met de service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vakkundig.

Ze staan je vriendelijk te woord en service is goed.

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet goed ingeschatte tijd voor een beurt

De beurt voor mijn C4-e zou 1 uur duren. Bij aankomst om 8.15 uur vertelde men dat er ook een terugroepactie gedaan moest worden en dat de beurt tot 10.00 uur zou duren. Ongeveer om 10.30 werd verteld dat de beurt gedaan was maar dat de softwareupdate van de terugroepactie mislukt was vanwege slecht internet en dat ik daarvoor nog moet terugkomen. De auto zou nog even door de wasstraat gereden worden en dan (voor nu) klaar zijn. Om 11.00 uur kon ik eindelijk wegrijden. Belachelijk!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed en door over name van vos

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Fijne ontvangst. Auto was snel klaar en dit werd keurig per sms gemeld. Auto was door Nefkens gewassen. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

prima club

Eerste onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd binnen de geschatte tijd

  • Aanbevelen? Ja
6

Overname perikelen

Nefkens moet nog een beetje op gang komen met de klanten van Citroen-Vos, na de overname van Vos. Er is nog geen sprake van een win-win-situatie

  • Aanbevelen? Nee
8

Alles correct verlopen. Je moet wel digitaal op de hoogte zijn om alle mededelingen te kunnen volgen

Een opmerking; Toen ik een paar maanden geleden de afspraak maakte voor de jaarlijkse beurt en de APK,, had de man van de garage mij er op moeten wijzen dat deze beurt wel veel hoger zou uitvallen dan normaal. ( distributieriem vervangen! ) Tijdens de beurt bleek dat er een band vervangen moest worden en dat de rest wel aan de wetttelijke eisen voldeed. Toen besloot ik in overleg om er maar 4 nieuwe banden om te leggen. Toen ik moest afrekenen ( 2188 euro ! ) werd ik wel wat bleek om mijn neus. Ik begrijp de hoogte van de rekening maar zou jullie willen aanraden om bij het noteren van een grote beurt de klant een indicatie te geven over de mogelijke kosten. Overigens ben ik heel tevreden over de contacten die ik met jullie had en heb. Vriendelijke groet Charles Verhoeven

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige klantenservice

Zeer vriendelijke ontvangen, e.e.a. werd vlot afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

de bediening was in orde en de auto ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed rewoord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
4

Onbevredigend

Mijn citroen jumper met een AdBlue storing werd namen kleine week in de werkplaats gemaakt. Na een diagnose van 350 euro werd het hele systeem vervangen wat een kleine 2000 euro kostte. Na 100 meter gereden te hebben had de jumper dezelfde storing. Nu staat hij weer een kleine week in de werkplaats. Ik heb net gebeld hoe het ermee staat. Het enige concrete wat men mij kon melden was dat mijn auto in den Bosch staat. Het is een bedrijfswagen, mijn bedrijf staat stil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gemaakte afsprak nakomen.

Het betrof een apk-keuring en die is op de afgesproken tijd uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima geregeld maar communicatie is zeer matig

Er is zeer snel en goed geschakeld toen mijn auto gebracht werd. Vervangend vervoer was uitermate snel geregeld. Tijdens de reparatie werd is slecht op de hoogte gehouden over de status van de reparatie. in 1,5 week tijd heb ik zelf 3x moeten bellen en werd ik niet teruggebeld nadat dit wel afgesproken was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede behandeling .

Aan de balie op een correcte manier te woord gestaan en een goede afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Ik gewacht tijdens onderhoud. Prijs vindt ik wat aan de hoge kant.

  • Aanbevelen? Ja
4

Er ging vanalles fout rond communicatie

Nefkens heeft net Vos overgenomen. 5 keer moeten bellen voor de afspraak stond, kreeg vervolgens telkens een verkeerde bdvestiging. Eerste optie was overigens pas na 5-6 weken! Afspraak was dat mijn auto gehaald werd. Op dag zelf ik heb ik gelukkig zelf gebeld want hoorde niets, moest toen de auto toch zelf brengen. Kreeg kwartier voor sluitingstijd een sms dat auto klaar was, werd niet gebeld om gehaald te worden. Lukt dus niet meer er heen te gaan. Bij afhalen volgende dag ruim een kwartier moeten wachten terwijl er diverse mensen achyer de balie liepen, zag ook ergernis bij andere klanten. De klant lijkt niet echt centraal meer te staan bij al die grote organisaties.

  • Aanbevelen? Nee
4

Onzorgvuldigheid

Mijn auto was er voor de eerste servicebeurt. Die was een hele dag daarvoor weg. Ik zou in de loop van de middag gebeld worden zodra de beurt klaar was. Er is niet gebeld. Om 16.30 uur heb ik zelf maar gebeld. Er zou mij worden teruggebeld. Dat is niet gebeurd. Om 17 uur weer zelf gebeld. Volgens de administratie was de auto klaar. Toen ben ik mijn auto gaan ophalen. Kortom: 'Mijn auto zou klaar moeten zijn'. Ik vind dit erg onzorgvuldig. In het vervolg graag de afspraken nakomen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.