Filters

2

Moest erg lang wachten

Was vroeg aanwezig bij de garage, eerste keer sinds ik eerder onderhoud liet doen bij Vos garage. Voelde mij direct niet welkom in de garage. Om 10:15 gevraagd naar de voortgang want had niet verwacht dat een bandenwissel zolang zou duren. Werd uiteindelijk opgeroepen door de receptie maar kreeg verkeerde noto en sleutels mee. Werd daarna volledig genegeerd, na 30min kreeg ik uiteindelijk de juiste sleutels. Wat ik wel netjes vond was dat de foutieve nota werd gecorrigeerd. Ga mij serieus oriënteren op een andere garage waar ik mij weer welkom voel en de service aan klanten centraal staat.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Klantvriendelijkheid en professionaliteit. Afspraak is afspraak, alles klopt tot in detail. Prima ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Ik ben zeer te spreken over Nefkens. De APK is uitgevoerd en er werd in overleg een kleine reparatie uitgevoerd. Het contact met de monteur was er prettig.

  • Aanbevelen? Ja
6

Wintercheck duurde veel langer dan aangegeven

Auto netjes op tijd binnengebracht voor wintercheck. I.p.v een half uur duurde dat 1 uur en 20 minuten. Ik zag de auto buiten staan na die tijd en toen gevraagd of die klaar was, het (niet echt vriendelijke) antwoord was dat de rekening nog gemaakt moest worden. De rekening vermeldt alleen het eindbedrag, heb geen enkel inzicht in wat nu gecheckt, bijgevuld, gecorrigeerd is. Matig allemaal.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel erg goed

Heel erg adequaat en zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Oké

Goede service en lekkere koffie.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijke ontvangst, maar..,

Mij was gezegd dat de APK een uur zou duren, daarom besloot ik te wachten. Uiteindelijk duurde het 2 uur en moest ik zelf gaan informeren. Er is geen steekproef gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
4

geen oplossing en geen comminicatie

Diverse keren zou ik worden teruggebeld over een reparatie hetgeen niet gebeurde. Diverse keren dus opnieuw moeten bellen en uitleggen wat er aan de hand was. Geen medewerking over garantie kwestie. Kortom een ontevreden en teleurgestelde nieuwe klant die spijt heeft dat ik bij jullie een onderhoudsbeurt heb laten doen en ook helaas al een pechabonnement heeft afgesloten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Spoedreparatie binnen een uur

Bandenspanningsalarm op dashboard. Bleek spijker in de band te zitten. Reparatiekosten laag.

  • Aanbevelen? Ja
4

1 uur onnodige wachttijd

Na het aanbieden van mijn auto voor een servicebeurt, heb ik onnodig een uur gewacht, dit werd veroorzaakt doordat mijn auto over het hoofd werd gezien. En dus nadat ik hier melding van had gemaakt werd alsnog mijn auto in orde gemaakt. En werd dus een uur later keurig gewassen aan mij aangeboden. Jammer en heel vervelend deze vergissing en kom ik later nog een keer terug voor de update van de navigatie. Mvg A van Oosterwijck

  • Aanbevelen? Ja
6

nvt

nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles weer supergoed geregeld

APK, bandenwissel, beurt alles weer goed uitgevoerd. Chef werkplaats heeft eerst proefrondje meegereden om kleine opmerkingen mee te checken. Direct gerustgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn ontvangst en alles volgens afspraak

Het onderhoud is volgens afspraak uitgevoerd. Fijn en vriendelijk ontvangst. Ik heb gewacht op het onderhoud met een bakje koffie, en binnen de afgesproken tijd was het onderhoud klaar. Na afloop naar de auto geleid en alle werkzaamheden uitgelegd. Bedankt en tot de volgende onderhoudsbeurt

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima eindresultaat

Ik geef een 9 en geen 10 omdat er toch wat dingetjes niet perfect zijn gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vriendelijk en attent

  • Aanbevelen? Ja
2

Witte boorden garage!!

Reeds persoonlijk contact gehad met dd bedrijfsmanager garage Den Bosch. Lampje wisselen + batterijtje in contactsleutel vernieuwen duurt 1 uur en 3 kwartier. Kosten ruim € 29,00. Belachelijke tijdverspilling en graaicultuur ten top. Batterijtje inkoop € 1,15. Lampje inkoop € 6,00. Bijna 2 uur binnen gestaan, 6 "witte boorden" zien zitten in de showroom, 3 zogenaamde kantoorbedienden, plus 1 receptionist. Gedurende die tijd nul komma nul aspirant kopers noch belangstellende in auto's in deze ruimte gezien. Ik begrijp de rekening volkomen!!! Ik zal reclame voor u maken; nergens staan ze met zoveel mensen klaar om een auto te verkopen. Bedankt!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect service

Goed geholpen,en snel service

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet klantvriendelijk

Heb 3 jaar geleden 1200 euro onkosten gehad aan mijn auto, toen verschillende keren terug moeten komen, het duurde lang voordat probleem ( iets elektronisch) opgelost was. Na 3 jaar een keer de reservesleutel nodig: bleek het niet te doen, had toen nml ook ingelezen? moeten worden. Had toen door monteurs aangegeven moeten worden , vind ik. ( Ik ben een leek, weet dat natuurlijk niet!)Moest nu 75 euro betalen! Terwijl ik op die dag ook een andere auto gekocht heb bij jullie, en moest ik toch! de 75 euro afrekenen. Geeft geen prettig gevoel

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte service in onderhoud

Doordat er in de onderhoud van grote beurten niet aangegeven is dat de distributie snaar vervangen moest worden met 6 jaar of 100.000 km wat hij allebei heeft gelopen. Moet ik nu het doorlezen van de auto, de olie en de filters die 2,5 maand geleden gedaan zijn weer vervangen moeten worden heb ik extra kosten opgelopen ipv dat 2,5 maand geleden de snaar vervangen was geworden. Mij als klant zijn jullie kwijt

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd toppy

Wat ik altijd apart vind is bij de andere Peugeot 308 ook gebeurt, op de rekening staat vermeld ruitervloeistof terwijl ik die elke keer voor ik naar jullie rij afvul

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Altijd een fijne ervaring

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg fijne service

Prettig ontvangst en duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Absoluut correct!

Het was even wennen van mijn overstap van Vos naar Nefkens. Maar ik moet zeggen dat Nefkens alles correct en volgens afspraak heeft uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.