Filters

4

Slechte informatievoorziening

Slechte informatievoorziening gedurende de 3(!) weken dat mijn auto voor reparatie in de garage stond. Ik moest voortdurend bellen om te weten te komen wat de stand van zaken is. Heb ook de indruk dat receptie en werkplaats matig van elkaars werk op de hoogte zijn.

  • Aanbevelen? Nee
6

Technische service goed, randvoorwaarde oneerlijk

De auto is volgens afspraak gemaakt en alles was duidelijk. Enkel had ik een leenauto die ik maximaal 1 dag kon gebruiken, ik heb mijn auto om 07:45 gebracht voor onderhoud en om 12:30 weer opgehaald en het tarief voor één volledige dag werd in rekening gebracht (40€) Dit vond ik niet helemaal eerlijk gezien ik de huurauto een halve dag effectief gehuurd heb.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Ik ben erg tevreden over de service en de vriendelijke contactmomenten. De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd en de auto zag er ook weer goed uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring

Prettig ontvangen, lekkere koffie en daarna netjes uitgelegd wat er gedaan is aan de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vriendelijke personeel

  • Aanbevelen? Ja
4

lang wachten

het duurde 3 dagen voor mijn auto klaar was. APK en bandenwissel waren verder prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Voor het eerst bij nefkens geweest maar met zo'n service wil mijn auto wel terugkomen als het nodig is

  • Aanbevelen? Ja
6

2 uur wachten is te lang

En ben zelf gaan navragen en alles bij elkaar nig eens tien min. Daarnaast ging na drie dagen rijden de auto melding geven over de bandenspanning te verbeteren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Was goed

Was goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

Heel netjes ontvangen en meteen aan de beurt met mijn auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring

Goede wachtplek

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vriendelijk, maar voor ouderen zou het wel fijn zijn als er een stoel bij de incheckbalie zou staan. Vaak is de persoon in een telefoongesprek en moet ik te lang staan. Ben ruim 91 jaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke behandeling.Alles volgens afspraak gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
4

lange wachttijd en herhaaldelijk fouten in de planning

Ik heb meermaals meegemaakt dat de gemaakte afspraak niet in de planning van de werkplaats was opgenomen, waardoor ik onverrichter zake weer naar huis kon en moest wachten op een nieuwe afspraak. Aangezien de wachttijd voor afspraken lang is (soms 4 weken), geeft een fout in de planning gedoe en ongemak.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zoals je verwacht van een Dealer, gewoon Top

Duidelijkheid vooraf, geen verrassingen achteraf

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel geholpen

Ik kon de auto laten staan en de dag erna ophalen. Super geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
2

Komen afspraak niet na.

Om 8.45 gebracht om 16.30uur klaar.Ze zouden bellen als er iets bijzonders was.Wij naar winkel geweest.Toen we klaar waren keken we op telefoon mail gestuurt moest iets speciaals gebeuren.Dus wij terug.In de garage konden ze niet vooruit.wij toestemming om auto te maken.Zou tot 16.00uur duren.Dus een hele dag naar de knoppen.Ze hadden gezegd dat hij in 2uur klaar zou zijn.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service bij een apk beurt

Goed advies over vervanging banden , op tijd mij duidelijk maken wat de kosten zijn van apk en banden .

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwd

Vriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
2

4x zo lang moeten wachten als afgesproken

Ik kwam voor de vervanging van een deurhendel, die was afgebroken. Typisch Fiat 500 probleem; op YouTube zijn diverse filmpjes te vinden hoe je dat (relatief eenvoudig) zelf kunt vervangen. Maar aan auto's sleutelen is niet mijn ding. Vooraf inspectie en prijsopgave laten doen. Moest toen al even wachten maar kwam zonder afspraak langs dus dat kan gebeuren. Voor mij stond een zeer ontevreden klant die anderhalf uur had moeten wachten voor het vervangen van een lampje en een batterijtje in zijn sleutel. Dat had een waarschuwing voor mij moeten zijn... Afspraak gemaakt op 5 december voor de vervanging, deze zou 45 minuten duren. Daarom besloten om te wachten. Uiteindelijk ruim 3 uur (!) in de showroom gezeten. Geen enkele actieve communicatie; moest overal zelf achteraan. Redenen van de vertraging werden er (alleen bij zelf navragen uiteraard) volop gegeven: * We zijn pas een paar weken Fiat dealer dus we hebben het nog nooit gedaan. * We hebben personeelstekorten * Er zijn veel zieken * We krijgen de hendel er niet uit * De oude Fiat dealer is gestopt en het is gewoon bij ons naar binnen gegooid * Onze monteurs hebben de opleiding nog niet gehad Uiteraard moest de rekening gewoon betaald worden; een stukje coulance was niet mogelijk. Na twee keer aandringen wilde men mij wel een flesje wijn aanbieden maar verder was er niets mogelijk. Voor de wijn (en toekomstige afspraken) heb ik bedankt. Zeer teleurstellende ervaring. Als je jezelf dealer durft te noemen moet je ook zorgen voor de bijbehorende kennis, kunde en service. Maar alle 3 zijn niet te vinden bij Nefkens Den Bosch! En het meest irritante was nog wel dat de baliemedewerkers mij het gevoel gaven dat het allemaal mijn schuld zou zijn. Zij konden er immers niets aan doen. Ben benieuwd of ik vanuit het management van Nefkens Den Bosch nog een excuus kan verwachten op basis van deze review.

  • Aanbevelen? Nee
10

hele goede service

en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

prima voor elkaar en snel afgehandeld

Door omstandigheden later moeten plannen als voorzien maar snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet volgens mijn lidmaatschap van MYCitroënCard.

Ik ben in het bezit van een MyCitroënCard. Geldig tot 4-4-2024. In de voorwaarden staat vermeld dat een gratis APK keuring hier onder valt. Helaas heeft u mij € 39,95 in rekening gebracht. Kunt u mij uitleggen waarom? Met vriendelijke groet, Mevr. H. Krijgsman 55-NZZ-2

  • Aanbevelen? Nee
2

Hoe kan het dat de auto met niet goed gesloten moterkap wordt afgeleverd?

Bandenwissel op zich was prima, duurde iets langer dan gebruikelijk. Maar onderweg naar mijn werk valt op de snelweg op dat de moterkap beweegt. Bij de eerste mogelijkheid gestopt en gezien dat de moterkap niet goed was gesloten. Dit is een erg gevaarlijke situatie en mag niet voorkomen. Je vraagt je af in hoeverre de banden, ook een veiligheids aspect, goed gemonteerd zijn.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.