Filters

2

teleurstellend en Nefkens onwaardig

Onze lease auto had een probleem met de vergrendeling wat niet snel opgelost kon worden. Afspraak gemaakt voor eind April maar voor die tijd was het euvel verholpen. Geprobeerd om telefonisch de afspraak om te zetten naar een grote beurt maar geen respons terug gekregen hierop. Na nogmaals telefonsich contact bleek de werkplaats in staking en heb ik de afspraak geannuleerd. Op de dag zelf word ik gebeld of ik nog kom want ze hadden geen terugkoppeling gehad van hun eigen receptie. Deze ervaring vond ik al vervelend maar daar bovenop kreeg ik een mail of ik een beoordeling wilde geven; "Wij willen u bedanken voor uw bezoek. Onze servicemedewerkers hebben hun uiterste best gedaan om uw auto met kenteken X-XXX-XX weer in topconditie te brengen. Dit zou zijn geweest op 04-05-2025. Ik had geen afspraak op die dag en ben ook niet op die dag geweest aangezien dit een zondag is en de werkplaats niet eens open is.

  • Aanbevelen? Nee
8

een dure grap een kleine beurt voor een elektrische Fiat 500

volgens mij klopte de checklist/ maaklijst ook niet!!! als klein materiaal wordt er een carterplug omschreven,.... slordig.

  • Aanbevelen? Ja
4

communicatie kan beter

Ik heb een onderhoudsbeurt met bandenwissel geboekt in februari. Hiervan weet ik dat dit rond de 400 euro zal zijn, zonder de bandenwissel. Nu wordt ik in de ochtend bij afleveren geconfronteerd met een rekening van waarschijnlijk 980 euro, mits er niets mis is. Ik heb een handtekening gezet, beetje twijfelend aan mijzelf. Bij ophalen heb een opmerking over de prijs gemaakt dat het toch wel veel is, als reactie krijg ik "de tijden van een beurt voor 150 euro zijn voorbij mevrouw". Dat snap ik wel, maar dit is wel van andere orde. Ik snap de extra informatie op de website bij het boeken van de onderhoudsafspraak, dat er nog iets extra bij kan komen, maar voor 500 euro aan extra zaken vind ik echt veel, te veel omdat ik het niet duidelijk had in de ochtend. Mijn auto is 2 jaar oud, 43000km gelopen. Bougiewissel, allerlei filters, reinigingen e.d. zijn uitgevoerd. Waarom wordt ik daar niet van te voren van op de hoogte gesteld? Ik boek een onderhoudsbeurt waar vervolgens van alles bij komt, wat ik pas te horen krijg bij het leveren van de auto. Dan kan ik niets meer. En dat er zaken onderhouden worden snap ik, maar ik mis alle tijdige communicatie hierbij. Bel even met wat er gaat komen of mail met wat er moet gebeuren bij deze km stand. Dan ben ik voorbereid. Het had namelijk geen verschil uitgemaakt, mijn auto moet onderhouden worden en dat doen jullie prima. Maar deze gang van zaken vind ik niet netjes.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Fijne medewerkers en lekkere koffie

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima en netjes voorgelicht

Prima duurde wel lang voor ik beurt kon inplannen

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig te woord gestaan en geholpen

Ofschoon de autobranche onder druk staat en de mensen van Nefkens daar ongetwijfeld ook mee te maken hebben, behandelen zij mij geduldig als klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet verwacht maar toch gekregen.

Ik had in februari al een afspraak gemaakt voor een zomerkontrole ik heb een kaartje met daarop de afspraak en datum.Maar toen ik op die dag kwam voor de controle wist men hier niets van het was schijnbaar niet genoteerd ik had namelijk ook geen mail gekregen.Maar de balie medewerker heeft toch een gaatje gevonden voor de controle . Ik ben zeer tevreden .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geregeld

Goede oplossingen geboden

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Communicatie.bereikbaarheid,meedenken is niet aanwezig in jullie bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en behulpzaam

Gewoon zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel vriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Geweldig dat ik mijn belgische auto ook in den bosch voor de terugroepactie kon brengen. Als er problemen zijn die onder de garantie vallen zou dat dan ook in den bosch kunnen?

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed onderhoud, drukte

Onderhoud altijd goed. De laatste tijd is het erg druk bij Nefkens Den Bosch, waardoor het moeilijk is om een afspraak te maken.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet de afspraak nagekomen.

Wachttijd van dik 2 uur en 40 minuten voor een kleine beurt vind ik nogal veel. En ja personeels problemen Oke maar communiceer dan vantevoren.

  • Aanbevelen? Nee
8

werkzaamheden goed uitgevoerd, tijd van wachten was lang

Afspraak was om 13.00. Om 13.40 stond de auto nog steeds op het parkeerterrein.

  • Aanbevelen? Ja
4

Prettig contact aan de balie, maar de motorstoring is niet verholpen

Vanaf jullie garage ben ik naar mijn werk in Breda gereden, terug naar huis ontstond weer de motorstoring t.h.v. Nefkens Oirschot. Dezelfde dag heb ik dan ook mijn auto daar gelaten voor verder onderzoek. De uitleg die ik bij jullie kreeg, leek voor mij niet de storing die de auto heeft. Zoals ook vertelt, hebben jullie Concollega's uit Zaltbommel een motorstoring uitgelezen van een druksensor.

  • Aanbevelen? Ja
2

Erg slecht geholpen!

Dramatisch!

  • Aanbevelen? Nee
2

Auto dagen kwijt

Wij hebben een bus afgeleverd voor een terugroepactie op 8 april 2025 en het verzoek om een melding van een storing uit te lezen. Deze afspraak is in februari al gemaakt. Op vrijdag 18 april was de bus pas weer klaar. ( is dagen niets mee gedaan) Ook wij hebben een planning waar wij ons aan moeten houden en waarvoor deze bus ingezet wordt. Onze klanten zijn hier dus de dupe van. Aanbevelen? Nee, maar bij een terugroepactie heb je weinig keuze. Verder te woord gestaan door een zeer onsympathieke dame die niet erg klantvriendelijk is.

  • Aanbevelen? Nee
2

Twijfel of de beurt wel is gedaan.

Heel moeilijk in contact te komen over status van deze reguliere onderhoudsbeurt. Op vrijdag om 8:30 de auto gebracht. Pas na telefonisch aandringen werd om 16:00 toegezegd dat er begonnen zou worden en ik gebeld zou worden wanneer het gereed was. Niets gehoord en toe maar naar de dealer gegaan waar ik uiteindelijk om half zes toch de auto meekreeg. Deze was nog niet gereed omdat 1 terugroepactie niet was uitgevoerd. Daarom moet wederom een hele dag de auto weer gebracht worden. Verder geen uitleg gekregen wat de terugroepactie inhoudt. Ik heb gerede twijfel of dit wel de reden is dat de auto weer een hele dag terug moet. Het lijkt wel of ze het niet op tijd hebben klaargekregen, ook omdat ik nog steeds geen factuur heb ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Goede haal en brengservice

De auto is netjes opgehaald en terug gebracht. Gezien ik niet thuis was is de sleutel bij mijn zoontje achtergelaten. Heb helaas nergens kunnen terugvinden wat men precies heeft gedaan (geen rapport) ect. aanwijzig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles weer goed geregeld

Afspraak voor bandenwissel, vleostoffen bijvullen en tik in het stuur. Alles weer perfect geregeld. Tik in het stuur konden ze niet vinden, toch naar gezocht en ui voorzorg aantal zaken extra ingesmeerd. Probleem is nu verholpen. Fijn geregeld weer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen, fijne mensen.

Goed meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend adres voor onderhoud van mijn Peugeot

Ik kreeg ruim van tevoren een attendering dat er onderhoud moest worden gedaan. Ik kon heel gemakkelijk digitaal boeken. Weer een attendering een paar dagen voor de onderhoudsbeurt. Ze namen mijn auto in op het afgesproken tijdstip. Vroegen of er bijzonderheden waren. Kwamen melden dat er wat meer tijd nodig was voor de update van de navigatie. Ik kreeg na afloop duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
2

Probleem niet opgelost

Autosleutel doet het niet op afstand. 4 x gebeld moest afspraak maken heb 3 maanden gewacht. De sleutel doet het een week goed en is nu weer kapot. Heb geen zin om Nefkens den bosch nog te benaderen ik rijd liever 80 km naar Baarn dan hier om de hoek.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed geholpen

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
2

teleurstellend

Teleurstellend. Ik had wat meer service en flexibiliteit verwacht.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.