Filters

10

Geweldigeservice

Prima service ,airbag binnen 3dagen vervangen .Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede communicatie over noodzakelijk onderhoud en de te verwachten kosten Auto staat schoongewassen en wel als zonnetje te wachten om opgehaald te worden en kan er weer tegen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn geholpen!

In de hectiek van de terugroepactie van de Citroën C3 ben ik erg goed geholpen. Er is met me meegedacht en ik heb de verhalen van de medewerkers gehoord. We zijn er goed uitgekomen en ik ben heel blij dat ik zo snel mijn auto weer terugkreeg. Dank je wel toppers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima !

Alles naar tevredenheid gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betere service dan ik kon verwachten vanwege de terugroepactie voor vervanging van de airbags.

Vriendelijk te woord gestaan en ruim een week eerder geholpen dan ik had verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed resultaat en adequate communicatie

Goed resultaat en adequate communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Afspraken worden altijd nagekomen. APK en onderhoudsbeurt zorgvuldig uitgevoerd en ik kon mijn auto eerder ophalen dan gedacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel opgelost

Snel en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer uitstekend geholpen Top

Afspraak en terug roep actie klopte weer .Goed gecombineerd en uit gevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een rustig kopje koffie

Uiterst vriendelijk ben ik te woord gestaan door uw medewerkster en voor een uurtje heb ik genoten van de middagrust in de showroom met een heerlijk kopje koffie. Mijn auto zag er weer picobello uit! Dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Word altijd goed geholpen.En iedereen is vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Waardeloos. Je brengt je auto ernaar toe en gaat zonder auto weer weg. Je wordt wekenlang aan het lijntje gehouden. Men zou vanuit het bedrijf terugbellen, laat maar, je wordt niet teruggebeld. Pas als je op de stoep staat krijg je antwoord. Dan mag je wel de rekening betalen en wat dan nog van de verkoop van je auto overblijft, daar mag je vervolgens ook nog op wachten. Beste mensen als u uw auto hier in onderhoud brengt als nieuwe klant, doe het vooral niet. Wilt u een nieuwe auto kopen, dan zou ik nu ook wachten met betalen. Dat doet dit bedrijf namelijk ook. Het overschrijven van een auto is binnen een paar minuten gepiept, maar niet bij dit bedrijf. Dit bedrijf heeft er nagenoeg een week voor nodig. Je zou dan ook gelijk het geldbedrag waar je dan nog recht op hebt, ook gelijk willen ontvangen. Niets is minder waar. We begrijpen allemaal dat bedrijven druk zijn en dat we gebrek aan personeel hebben. Nefkens is daar niet alleen in. Communiceer met de klant dat de auto nog niet gelijk gerepareerd kan worden. Maar niet na vier weken. Medewerkers zeggen dat de auto naar een ander filiaal gaat, achteraf is dat niet waar. Wij hebben hier een hoop verdriet van gehad, want de auto was van mijn inmiddels overleden moeder. Dit wil je echt niet meemaken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd even netjes en vriendelijke!

Ik heb goede ervaringen met nefkens Den Bosch

  • Aanbevelen? Ja
4

Op de rekening staat Pechhulp NL Basis en beschadiging onder moterkap, voor onderhoud niet aanwezig.

Ik hen een beschadiging aangetroffen onder de motorkap die er voor het onderhoud nog niet zat. Op de rekening staat Pechhulp NL-basis F0006002573468 ik heb hier niet om gevraagd. Ik hen hier vrijdag ochtend contact over gezocht. Kreeg receptie aan de lijn, die heeft een telefoon notitie achtergelaten, ik ben niet teruggebeld.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

De receptioniste was erg aardig. De monteur was alleen vergeten de plastic beschermhoezen uit de auto te halen. Maar misschien hoort dat zo.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prijzig en moeilijk te bereiken voor een vraag tijdens de afspraak.

Prijzig. Telefonisch moeilijk te bereiken voor een vraag tijdens de afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service!

Wordt altijd perfect geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Gebrekkige communicatie

Auto om 8:00 sochtends gebracht. Rond 15:00 maar eens gebeld om te vragen of de auto al klaar was. De werkplaatsreceptie kon me dat helaas niet vertellen. Ik mocht het appje afwachten, die zou ik uiterlijk om 16:30 ontvangen. Om 16:30 nog niets vernomen, dus zelf weer gebeld. Er werd twee keer niet opgenomen. Derde keer wel, ik kreeg iemand van een andere vestiging aan de lijn. Die persoon kon me niet vertellen. De volgende dag zou het hemelvaart zijn, en de dag erna is de werkplaats gesloten. Maar 'gelukkig zijn we zaterdag wel open tot 12:00'. Uiteindelijk toch maar naar de vestiging gereden om 17:00. Uiteindelijk ontving ik rond 17:10 alsnog een appje dat de auto klaar is. Je zult begrijpen dat het erg spannend wordt als je maar geen seintje krijgt of de auto klaar is. Waarom wordt ik niet geïnformeerd en moet ik zelf bellen? En als ik zelf bel, waarom kan de receptie dan geen inzage in de planning geven? En wat als de auto niet klaar was? Heb ik dan maar pech gehad? Eerste en laatste keer dat ik voor onderhoud naar Nefkens ga.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Ben goed geholpen, band vanuit extern laten komen. Zodat ik niet meer de weg op ging met een slechte band

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

M.i. is de auto prima gemaakt. Goede service

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Auto langer kwijt als afgesproken en bij het ophalen een flinke kras op de motorkap geconstateerd die er nog niet op zat

  • Aanbevelen? Nee
8

Is goed

Goed geholpen alleen jammer dat het lang duurt voor een afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Antenne gerepareerd binnen de afgesproken termijn

Reparatie goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende verkoper

Wij waren op zoek naar een jong Fiat 500E met weinig kilometers. Ik ben een kritische koper en kijken altijd eerst goed rond voor ik een auto koop. Ik had al wat verschillende Fiat 500 bij andere autogarage's gezien. Voordat ik bij Nefkens in Den Bosch bij verkoper Freek Verhoeven terecht kwam. Hij is een verkoper die weet waar over hij praat en is duidelijk over de gang van zaken. Wij zijn tot nu toe heel blij met de aankoop van de Fiat 500E. En vonden het fijn om met Freek Verhoeven zaken te doen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Twijfels

Mijn twijfels betreffen niet de klantvriendelijkheid maar de inhoudelijke kennis van medewerkers met betrekking tot de eigenschappen en het onderhoud van mijn auto (ik rijd een E-2008).

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.