Filters

1

Waardeloos

Waardeloos. Je brengt je auto ernaar toe en gaat zonder auto weer weg. Je wordt wekenlang aan het lijntje gehouden. Men zou vanuit het bedrijf terugbellen, laat maar, je wordt niet teruggebeld. Pas als je op de stoep staat krijg je antwoord. Dan mag je wel de rekening betalen en wat dan nog van de verkoop van je auto overblijft, daar mag je vervolgens ook nog op wachten. Beste mensen als u uw auto hier in onderhoud brengt als nieuwe klant, doe het vooral niet. Wilt u een nieuwe auto kopen, dan zou ik nu ook wachten met betalen. Dat doet dit bedrijf namelijk ook. Het overschrijven van een auto is binnen een paar minuten gepiept, maar niet bij dit bedrijf. Dit bedrijf heeft er nagenoeg een week voor nodig. Je zou dan ook gelijk het geldbedrag waar je dan nog recht op hebt, ook gelijk willen ontvangen. Niets is minder waar. We begrijpen allemaal dat bedrijven druk zijn en dat we gebrek aan personeel hebben. Nefkens is daar niet alleen in. Communiceer met de klant dat de auto nog niet gelijk gerepareerd kan worden. Maar niet na vier weken. Medewerkers zeggen dat de auto naar een ander filiaal gaat, achteraf is dat niet waar. Wij hebben hier een hoop verdriet van gehad, want de auto was van mijn inmiddels overleden moeder. Dit wil je echt niet meemaken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd even netjes en vriendelijke!

Ik heb goede ervaringen met nefkens Den Bosch

  • Aanbevelen? Ja
4

Op de rekening staat Pechhulp NL Basis en beschadiging onder moterkap, voor onderhoud niet aanwezig.

Ik hen een beschadiging aangetroffen onder de motorkap die er voor het onderhoud nog niet zat. Op de rekening staat Pechhulp NL-basis F0006002573468 ik heb hier niet om gevraagd. Ik hen hier vrijdag ochtend contact over gezocht. Kreeg receptie aan de lijn, die heeft een telefoon notitie achtergelaten, ik ben niet teruggebeld.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

De receptioniste was erg aardig. De monteur was alleen vergeten de plastic beschermhoezen uit de auto te halen. Maar misschien hoort dat zo.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prijzig en moeilijk te bereiken voor een vraag tijdens de afspraak.

Prijzig. Telefonisch moeilijk te bereiken voor een vraag tijdens de afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service!

Wordt altijd perfect geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Gebrekkige communicatie

Auto om 8:00 sochtends gebracht. Rond 15:00 maar eens gebeld om te vragen of de auto al klaar was. De werkplaatsreceptie kon me dat helaas niet vertellen. Ik mocht het appje afwachten, die zou ik uiterlijk om 16:30 ontvangen. Om 16:30 nog niets vernomen, dus zelf weer gebeld. Er werd twee keer niet opgenomen. Derde keer wel, ik kreeg iemand van een andere vestiging aan de lijn. Die persoon kon me niet vertellen. De volgende dag zou het hemelvaart zijn, en de dag erna is de werkplaats gesloten. Maar 'gelukkig zijn we zaterdag wel open tot 12:00'. Uiteindelijk toch maar naar de vestiging gereden om 17:00. Uiteindelijk ontving ik rond 17:10 alsnog een appje dat de auto klaar is. Je zult begrijpen dat het erg spannend wordt als je maar geen seintje krijgt of de auto klaar is. Waarom wordt ik niet geïnformeerd en moet ik zelf bellen? En als ik zelf bel, waarom kan de receptie dan geen inzage in de planning geven? En wat als de auto niet klaar was? Heb ik dan maar pech gehad? Eerste en laatste keer dat ik voor onderhoud naar Nefkens ga.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Ben goed geholpen, band vanuit extern laten komen. Zodat ik niet meer de weg op ging met een slechte band

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

M.i. is de auto prima gemaakt. Goede service

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Auto langer kwijt als afgesproken en bij het ophalen een flinke kras op de motorkap geconstateerd die er nog niet op zat

  • Aanbevelen? Nee
8

Is goed

Goed geholpen alleen jammer dat het lang duurt voor een afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Antenne gerepareerd binnen de afgesproken termijn

Reparatie goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende verkoper

Wij waren op zoek naar een jong Fiat 500E met weinig kilometers. Ik ben een kritische koper en kijken altijd eerst goed rond voor ik een auto koop. Ik had al wat verschillende Fiat 500 bij andere autogarage's gezien. Voordat ik bij Nefkens in Den Bosch bij verkoper Freek Verhoeven terecht kwam. Hij is een verkoper die weet waar over hij praat en is duidelijk over de gang van zaken. Wij zijn tot nu toe heel blij met de aankoop van de Fiat 500E. En vonden het fijn om met Freek Verhoeven zaken te doen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Twijfels

Mijn twijfels betreffen niet de klantvriendelijkheid maar de inhoudelijke kennis van medewerkers met betrekking tot de eigenschappen en het onderhoud van mijn auto (ik rijd een E-2008).

  • Aanbevelen? Nee
2

teleurstellend en Nefkens onwaardig

Onze lease auto had een probleem met de vergrendeling wat niet snel opgelost kon worden. Afspraak gemaakt voor eind April maar voor die tijd was het euvel verholpen. Geprobeerd om telefonisch de afspraak om te zetten naar een grote beurt maar geen respons terug gekregen hierop. Na nogmaals telefonsich contact bleek de werkplaats in staking en heb ik de afspraak geannuleerd. Op de dag zelf word ik gebeld of ik nog kom want ze hadden geen terugkoppeling gehad van hun eigen receptie. Deze ervaring vond ik al vervelend maar daar bovenop kreeg ik een mail of ik een beoordeling wilde geven; "Wij willen u bedanken voor uw bezoek. Onze servicemedewerkers hebben hun uiterste best gedaan om uw auto met kenteken X-XXX-XX weer in topconditie te brengen. Dit zou zijn geweest op 04-05-2025. Ik had geen afspraak op die dag en ben ook niet op die dag geweest aangezien dit een zondag is en de werkplaats niet eens open is.

  • Aanbevelen? Nee
8

een dure grap een kleine beurt voor een elektrische Fiat 500

volgens mij klopte de checklist/ maaklijst ook niet!!! als klein materiaal wordt er een carterplug omschreven,.... slordig.

  • Aanbevelen? Ja
4

communicatie kan beter

Ik heb een onderhoudsbeurt met bandenwissel geboekt in februari. Hiervan weet ik dat dit rond de 400 euro zal zijn, zonder de bandenwissel. Nu wordt ik in de ochtend bij afleveren geconfronteerd met een rekening van waarschijnlijk 980 euro, mits er niets mis is. Ik heb een handtekening gezet, beetje twijfelend aan mijzelf. Bij ophalen heb een opmerking over de prijs gemaakt dat het toch wel veel is, als reactie krijg ik "de tijden van een beurt voor 150 euro zijn voorbij mevrouw". Dat snap ik wel, maar dit is wel van andere orde. Ik snap de extra informatie op de website bij het boeken van de onderhoudsafspraak, dat er nog iets extra bij kan komen, maar voor 500 euro aan extra zaken vind ik echt veel, te veel omdat ik het niet duidelijk had in de ochtend. Mijn auto is 2 jaar oud, 43000km gelopen. Bougiewissel, allerlei filters, reinigingen e.d. zijn uitgevoerd. Waarom wordt ik daar niet van te voren van op de hoogte gesteld? Ik boek een onderhoudsbeurt waar vervolgens van alles bij komt, wat ik pas te horen krijg bij het leveren van de auto. Dan kan ik niets meer. En dat er zaken onderhouden worden snap ik, maar ik mis alle tijdige communicatie hierbij. Bel even met wat er gaat komen of mail met wat er moet gebeuren bij deze km stand. Dan ben ik voorbereid. Het had namelijk geen verschil uitgemaakt, mijn auto moet onderhouden worden en dat doen jullie prima. Maar deze gang van zaken vind ik niet netjes.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Fijne medewerkers en lekkere koffie

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima en netjes voorgelicht

Prima duurde wel lang voor ik beurt kon inplannen

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig te woord gestaan en geholpen

Ofschoon de autobranche onder druk staat en de mensen van Nefkens daar ongetwijfeld ook mee te maken hebben, behandelen zij mij geduldig als klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet verwacht maar toch gekregen.

Ik had in februari al een afspraak gemaakt voor een zomerkontrole ik heb een kaartje met daarop de afspraak en datum.Maar toen ik op die dag kwam voor de controle wist men hier niets van het was schijnbaar niet genoteerd ik had namelijk ook geen mail gekregen.Maar de balie medewerker heeft toch een gaatje gevonden voor de controle . Ik ben zeer tevreden .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geregeld

Goede oplossingen geboden

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Communicatie.bereikbaarheid,meedenken is niet aanwezig in jullie bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en behulpzaam

Gewoon zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel vriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Geweldig dat ik mijn belgische auto ook in den bosch voor de terugroepactie kon brengen. Als er problemen zijn die onder de garantie vallen zou dat dan ook in den bosch kunnen?

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.