Betrouwbare partner

Deskundig, duidelijk

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 9

Dank voor het meedenken en het maatwerk

Bij het aanleggen van een zwembad komt veel kijken en komen veel partijen samen. Wij wilden zoveel mogelijk de regie houden van ons project, maar hadden als klant geen eerdere ervaring. Wij zijn door Starline Zuid goed begeleid in alle aankoopopties en in de samenwerking met alle andere partijen (o.a. hovenier, aannemer, randsteen leverancier) die dan ook zeer goed is verlopen. De planning was betrouwbaar, het geleverde werk van hoge kwaliteit en als er iets was dan was de service en de afhandeling gewoon subliem. En last but not least: ze zijn gewoon hartstikke aardig! Complimenten aan het hele team!

• Ervaring met: Zwembad

Duidelijke en deskundige informatie zonder dat er later weer allerlei kosten bijkomen, en dat er goed naar de Klant geluisterd wordt.

• Ervaring met: Spa/Whrilpool
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 10 (zeer waarschijnlijk)

Over Starline Zuid

Starline Zuid B.V. is de Dealer voor Zuid Nederland die in Dongen en in Valkenswaard gevestigd is. Wij Plaatsen en onderhouden het volledige Starline Zwembaden en Technische installatie assortiment van Starline met de grootste zorg en aandacht. Afspraak is afspraak en Kwaliteit staat bovenaan. Team Starline Zuid.

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.