Prima keuken en goede service

Een klant blijft ook klant na aankoop. Goede nazorg en service

Beste Jan, Tevreden over onze nazorg en service, dit horen wi graag. Dank je voor de waardering. Met vriendelijke groet, Thea Berende - Tulp Keukens

Goede begeleiding en advies

Wat betreft begeleiding bij aankoop en advies is alles fantastisch gegaan. Helaas de aangeboden “onder aannemers” - in dit geval de stukadoors - ver beneden de maat. Amateuristisch en een veel te dure offerte. Wij waren uiteindelijk voor de helft van het bedrag bij een zelf uitgekozen bedrijf klaar. Kostte echter wel de € 250,- i.v.m. akkoordverklaring aangeboden stukadoor door Tulp. Wij voelden ons daardoor erg benadeeld en waren hierover bijzonder teleurgesteld. Dit bedrijf is geen visitekaartje en kost Tulp een ster. Aanbeveling is voor Tulp niet voor het andere bedrijf.

Beste Lucas en Tineke, Dank jullie voor het delen van jullie ervaring, aanbeveling van Tulp keukens en feedback. Wij stellen dit enorm op prijs. Met vriendelijke groet, Thea Berende - Tulp Keukens

Een aanrader.

Goed personeel met verstand van zaken. Komen afspraken na. Zowel in de winkel als ook bij de montage!

Beste Wim, Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Bedankt hiervoor en gefeliciteerd met jouw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

heel goed

geweldig

Beste Fokko, Kort maar krachtig. Dank je wel voor deze geweldige review! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

Bij binnenkomst waren wij meteen verkocht!

een hele prettige ontvangst, mooie showroom en alle tijd om een keus te maken. Communicatie was helder. Er werd goed meegedacht.

Beste heer Bakker, Wat een mooie score en wat een fijne ervaringen in onze showroom. Dank je wel voor deze complimenten! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

Goede begeleiding

Neemt de tijd om tot een goed resultaat te komen, echter als keuken geïnstalleerd is verwijzen klachten/ advies ze alles richting hoofdkantoor. Voelt erg onpersoonlijk

Beste heer/mevrouw, Dank u voor het delen van uw ervaring en feedback, wij stellen dit zeker op prijs. Wij begrijpen uw mening over de aftersales en klantenservice maar hopen toch dat u naar tevredenheid bent geholpen door betreffende afdelingen. Met vriendelijke groet, Thea Berende - Tulp Keukens

10 met een griffel

Zeer goed geadviseerd door Dhr. Schreuder bij Tulp keukens in Veendam. Tekent bij het eerste gesprek de keuken met potlood uit, zoals het hoort. Denkt met je mee wat betreft keuken ergonomie en als de adviseur denkt dat iets efficiënter kan dan klant vooraf aan wensen heeft wordt dit netjes besproken. De keuken staat inmiddels en wij hadden hem niet anders willen hebben staan. Top!

Beste Robert, Wat heerlijk dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe Tulp keuken. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

geweldig

perfect Jeroen en Marcel zijn erg goed betroken bij het samen stellen van de keuken

Beste meneer Hartenhof, Wat een mooie beoordeling om te lezen. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Nicole Schippers - Tulp Keukens

Zijn goed voorgelicht door Anja van Tulpkeukens Veendam.

Wij hebben alles goed voorbereid en voorlichting gekregen,maar als de keuken geplaatsts zijn er altijd dingen die ik dan anders had gedaan maar dat ondervindt je in de praktijk .

Beste Grietina, Dank u voor het delen van uw ervaring. Wij wensen u veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Goed en vakkundig personeel. De problemen werden vakkundig en professioneel opgelost.

Beste goof, Dank u voor deze mooie complimenten, fijn om te horen dat wij u zo goed en geheel naar wens van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

super tevreden

Van het uitzoeken tot de uiteindelijke levering en plaatsing van onze keuken zijn we bijzonder goed begeleid en geholpen De keuken is uiteindelijk echt mijn droomkeuken

Beste Joke, Super tevreden over het hele traject vanaf het uitzoeken tot de plaatsing van uw droomkeuken. Daar doen we het graag voor! Dank u wel voor deze positieve beoordeling en heel veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

Vriendelijke benadering en ruimschoots de tijd voor je.

Beste Edward, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Twijfelachtig maar eindigend in een geweldig resultaat

Meerdere keren er op gewezen dat het keukenblad in een hoek van 91 graden geleverd moest worden. Komen na de aflevering van de keuken samen met de monteur er achter dat het geleverde blad precies 90 graden was. Dus niet correct te plaatsen. (geleverde tussen panelen waren dus ook niet breed genoeg) Na twee maanden wachten werden alsnog de juiste spullen geleverd en konden de monteurs er alsnog de juiste hoek aanslijpen en de panelen op juiste breedte monteren. We moeten zeggen eind goed al goed en dat zeker met een geweldig resultaat. Zijn verder erg tevreden met de geleverde keuken

Beste Jan, Bedankt voor het delen van al uw ervaringen. Jammer om te horen dat het werkblad niet in een keer goed was maar erg fijn dat u uiteindelijk erg tevreden bent over het uw nieuwe keuken. We wensen u nog heel veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

Grandioos

Ik denk dat het ruim 3 jaar geleden is, dat we voor onze 2de tulp keuken de showroom in Veendam binnen liepen. Onze 1ste keuken hadden we gekocht bij Tulp en we hadden hun hulp nodig bij het taxeren van de herbouwwaarde van onze oude keuken. Wat werden we goed geholpen door de medewerkers in Veendam. Ongeveer 2 jaar geleden zijn we weer naar Tulp Veendam gegaan om dan nu daadwerkelijk een keuken uit te zoeken, Anja Boorsma werd onze verkoopster. Geweldig hoe we door haar geholpen zijn, haar persoonlijke inbreng heeft ons enorm geholpen. Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Keukenmonteur Dennis Rasidi heeft vandaag de keuken geplaatst. Wat een vakwerk en service, geweldig gewoon. Onze 2de Tulp keuken, en weer is alles tip top in orde. Voor ons een echte aanrader Tulp keukens Veendam.

Beste Lucretia, Wat heerlijk dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken en dat wij deze wederom voor u mochten verzorgen! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Voor de 4e maal naar volle tevredenheid geholpen.

Anja heeft ons uitstekend geholpen met het samenstellen van de keuken en de apparatuur. Ze luistert goed naar de wens van de klant en weet deze goed te vertalen in een passende oplossing.

Beste Johan, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Wat leuk dat wij uw nieuwe keuken en apparatuur mogen verzorgen! Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Goed en vakkundig personeel

We zijn erg goed geholpen en gingen er met een goed gevoel naar buiten. Ze had verstand van zaken en dacht ook met ons mee, qua indeling en kleur en materiaal

Beste meneer Van Aalst, Dank u voor deze mooie complimenten, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Goede hulp bij het samenstellen

Goede hulp bij het samenstellen van de keuken, veel advies waar we niet aan gedacht hadden.

Beste Heer Warta, Fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geadviseerd. Dank u wel voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Margo Tol - Tulp Keukens

Super geregeld

Eerste bezoek bij John in Veendam was professioneel opgezet. Veel tijd voor ons genomen en dingen kunnen regelen. De montage van Harald Stoker was 100%. We hebben een fantastische keuken gekregen. Nog 1 ding, onze oven was niet op tijd leverbaar maar daar kregen we één luxere uitvoering voor terug zonder extra kosten.

Beste Harko en Mirna, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Klantvriendelijke en kundig geholpen!

De verkoper begreep precies wat we wilden en heeft ons zeer prettig en vakkundig geholpen!

Beste Hans, Mooie complimenten voor de hulp van onze collega, daar horen we heel graag! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

Wij hebben in 2018 een keuken gekocht bij Tulp keukens in Veendam. Wij zijn overal zeer tevreden over. Het meedenken bij de keuze van de keuken. Het plaatsen en de nagekomen afspraken. Helaas hadden we pech met de Bora inductiekookplaat, deze ging recent stuk en de garantie was net verlopen(3jaar) Tulp heeft ons uit coulance het grootste bedrag vergoed van de reparatie wat wij zeer attent vinden. Overal is wel wat, wie zoekt zal wel iets vinden wat anders kan. Maar over dit bedrijf zijn wij zeer tevreden en raden het zeker een ieder aan om voor een keuken een binnen te stappen bij Tulp keukens.

Beste Maroeska, Dank u voor uw fijne en positieve review. Leuk om te vernemen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Goed. We zijn tevreden over verkoop en plaatsing. Een prima keuken.

We werden prima begeleid door Anja Boorsma tijdens het uitzoeken en de verkoop van de keuken. Alles helder en duidelijk op papier.

Beste Jan, Wat fijn om te horen dat wij u zo goed en geheel naar wens van dienst konden en mochten zijn! Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Zeven jaar geleden mijn eerste keuken bij Tulp Veendam gekocht. Deze ziet er na zeven jaar nog als nieuw uit en er is nooit wat stuk gegaan. En altijd heel blij mee geweest. Dus toen ik een nieuw huis kocht heb ik weer mijn keuken bij Tulp Veendam gekocht. Ik ben zeer goed geholpen, met goede ideeën waardoor het er weer super uitziet. Ook de montage verliep perfect. Heel tevreden met de geleverde apparatuur. Kortom ik geniet elke dag van mijn keuken en krijg veel complimenten erover. En wat super was, is dat Tulp rekening heeft gehouden met de door mij aangevraagde leverings en installatiedatum. De oplevering van het huis was vertraagd waardoor ik zeer krappe planning had maar alles is gelukt. Super tevreden dus.

Beste Carlien, Dank u voor het vertrouwen dat u wederom in ons heeft gesteld. Fijn dat wij uw nieuwe keuken mochten verzorgen, geniet er lekker van. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Dit is onze tweede keuken van Tulp, heeft meer dan 20 jaar dienst gedaan

Goede adviezen en top kwaliteit

Beste meneer/mevrouw Warta, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling en gefeliciteerd met wederom een nieuwe Tulp keuken! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

Beste meneer Zuiderveen, Kort maar krachtig en positief. Dank u wel hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

mooie keuken en heel goed geïnstalleerd

de keuken werd keurig bezorgd en geïnstalleerd door vakkundige installateurs.

Transportweg 3 9645KZ Veendam

Over Tulp Keukens Veendam

In ons filiaal Veendam vindt u onze grote collectie hoge kwaliteitskeukens in alle mogelijke kleuren, stijlen en materialen. Onze adviseurs kijken graag samen met u naar uw wensen en mogelijkheden om zo voor u de ideale keuken samen te stellen. We helpen u graag! Dat geldt voor onze adviseurs maar ook voor onze service. Na de aankoop van uw keuken volgt nog een heel traject waarover u misschien ook vragen of opmerkingen heeft. Ook dan staan we voor u klaar en bieden u de service die u van ons mag verwachten. In de reviews die wij ontvangen kunt u zien wat de ervaringen van onze klanten hiermee zijn. We waarderen het als ook u ons wilt beoordelen met een recensie zodat we ons service niveau hoog kunnen houden.

Over Tulp Keukens

Tulp is uniek door haar eigen fabriek in Rijssen. Een fabriek waar alles mogelijk is. Onze meubelmakers werken aan de meest innovatie keukenontwerpen. Geen lopendebandwerk, maar echt maatwerk. Neem een virtueel kijkje achter de schermen of breng een bezoek aan een van onze vestigingen. Onze adviseurs staan voor u klaar om een echte Tulp voor u te ontwerpen.