Zeer Prettig

De showroom is ruimtelijk met veel verschillende hoeken voor de verdchillende keukens De verkopers laten je met rust om zelf eerrst rond te kijken Tijdens de afspraak ging alles snel en kundig Dit bleek uit het feit dat Tulp een compleet ander ontwerp tekende dan de concurrentie Onze keuze viel op een keuken die wij nergens anders hebben gezien

Beste Raymond, Dank je voor je aanbeveling, super om te horen dat wij van Tulp Keukens je zo goed van dienst konden en mochten zijn! Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Fijne keuken en goed service

Goed meegedacht bij de aanschaf van de keuken. Service tot aan de levering was goed, ook uitstel door nat stucwerk was geen probleem.

Beste Stéphanie en Niels, Goed om te vernemen dat je zo tevreden bent over het meedenken in de showroom en de service tot aan de levering. Nu lekker genieten van jouw nieuwe keuken van eigen bodem! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

Gewoon prima ervaring. Goede kwaliteit spullen en prima service. Je voelt het als je de keuken aanraakt. Dingen zijn gewoon solide en mooi. Kleine probleempjes worden gewoon opgelost. Blij mee.

Beste Mark, Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe keuken en wat leuk dat wij deze voor je mochten verzorgen, dat wordt genieten straks! Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Service gericht en begrijpen onze wensen helemaal.

Service gericht, begrijpen onze wensen, spelen in op onze smaak en stijl, no nonsense, snel kwa aanbieding oplossingen en mogelijkheden. Gewoon goed, correct en vriendelijk.

Beste Theo, Hartelijk bedankt voor al jouw prachtige complimenten voor Tulp. Heel er fijn om deze van jou te vernemen! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

Van uitzoeken tot afmonteren, Alles vakkundig, netjes en snel

Beste Michiel, Wat fijn dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Aandacht voor mijn wensen

Volop aandacht voor mijn wensen zonder dat de verkoop van artikelen prioriteit boven mijn wensen had.

Beste Johan, Fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geadviseerd. Dank u wel voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Margo Tol - Tulp Keukens

Dubbel

Communicatie na aankoop was ondermaats. Het ontwerp top

Beste Michiel, Wat spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice, wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

goede service, benadering, meedenken.

Beste Barbara, Dank u wel voor de mooie beoordeling en complimenten. Met vriendelijke groet, Thea Berende - Tulp Keukens

Prima Service & aardige monteurs

De mannen die de Service hebben verleend vanwege de “gebreken” bij de montage hebben prima werk verricht. Echter heeft het wel heel lang geduurd om tot dit resultaat te komen.

Beste Stephen, Dank u voor het delen van uw ervaring in deze review. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Mooie keuken en vlotte montage

De keuken is prachtig geworden. Alles is vakkundig gemonteerd. Geen enkel probleem ervaren. Een aanrader!

Beste Martine, Dank u voor uw aanbeveling, leuk om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Teleurgesteld in afwerking

Wel ben ik teleurgesteld dat er 3 onderdelen niet goed zijn: de spoelbak heeft een deuk en moet vervangen worden, een houten plank boven de oven kan niet bevestigd worden omdat er een klip ontbreekt, én een aluminium lat heeft een onjuiste lengte en moet vervangen worden!

klantgerichte professionals

zowel door de verkoopafdeling als door de mensen van de montage zijn wij zeer deskundig geholpen. Onze keuken is door deze samenwerking een plaatje geworden en voldoet geheel aan onze wensen.

Goed geholpen, leuk geadviseerd

Genoeg tijd genomen om ons te adviseren en onze wensen aan te horen. Adviseur heeft goede kennis van de mogelijkheden. Het was een vriendelijk gesprek.

Prima geholpen.

Fijn geholpen in winkel Amsterdam

Vakmensen

Verkoopster: Uitleg, meedenken, ontwerp en tips waren geweldig en eerlijk. Vakvrouw! De 2 mannen die de keuken hebben geplaatst waren erg vriendelijk, werkten heel netjes. Na plaatsing ruimden ze alles op en gaven goede uitleg en tips.

prima advies

we zijn goed geholpen, we hadden wat specifieke wensen die waargemaakt konden worden, goed dat er zoveel keus, maar dat betekent ook dat het fijn is als je er doorheen geloodst wordt en dat deed onze verkoper uitstekend.

Na 25 jaar op zoek naar een nieuwe keuken . Tulp keukens zijn wij terecht gekomen en wat een service......met geduld en meedenken met de klant . Het is de beste keuze die we ooit hebben kunnen maken .....goede service van Michelle ....die ons met alles heeft geholpen m.b.t. de keuken . Leveren is ook bij Tulp keuken tot in de puntjes goed geregeld . Vandaag kwamen de keukenmonteurs Barry en Ron ......wat en geweldige monteurs . Wij danken Tulp keukens voor de fantastische manier van service leveren .

in eerste instantie slecht maar later veel beter

In 2019 een keuken uitgezocht waarbij er een hele slechte communicatie was en afspraken werden niet werden nagekomen. Ook was de verkoopadviseur telkens niet aanwezig. Een hoop irritatie! Totdat de heer Innemee de leiding van dit filiaal overnam en ons onder zijn hoede. Wij bedanken dan ook Mitchel Innemee hiervoor.

Alles keurig netjes gemonteerd. Alleen jammer van de te kleine schroeven voor de handgrepen van drie deurtjes.

Prachtige kwaliteit keuken en geweldige service

Zie boven

Gewoon goed..vriendelijk en klantgericht..meedenkend.

In een ontspannen sfeer, amicaal doch respectvol zijn wij geholpen. Op geen enkel moment hebben we de zogenaamde verkopersdruk gevoeld.

Tulp biedt je de mooiste keukens aan!

Tulp biedt mooie, degelijke keukens aan. Ze denken met je mee, adviseren je en houden rekening met je budget! Wij hebben een prachtige keuken van Tulp met al onze wensen erin. Nu is er 1 plekje waar een monteur voor terug moet komen en dit is nooit een probleem. Ookal is het al 2x niet goed genoeg gelukt, Tulp blijft zich inspannen voor 100% tevredenheid!

Erg blij met onze prachtige keuken

Vanaf het begin was het contact prima. We zijn in contact gekomen met Maarten van het filiaal in Adam (villa arena). Hij is ter plaatste komen kijken en heeft ons erg goed geholpen wat best lastig was tijdens de lock down. We hebben alles vanaf stalen en voorbeeld foto's moeten kiezen. Het goede contact gaf vertrouwen (dit in tegenstelling tot een aantal andere leveranciers) en mede vanwege de prima kwaliteit en de uiteindelijk overeengekomen prijs van de keuken hebben we voor Tulp gekozen. V.a. de definitieve order is alles gladjes verlopen. We werden regelmatig op de hoogte gehouden van de status. Kortom alleen maar goede ervaringen. Het uiteindelijk resultaat na de plaatsing van de keuken was boven verwachting fraai. Wat een prachtige keuken. Eén apparaat was (nog) niet voorradig. Tijdelijk is een ander leen apparaat geplaatst die zsm wordt vervangen zodra het gekozen apparaat binnen is.

Tulpkeukens is zeer klantvriendelijk en oplossing gericht

Voor diverse kleine klachten, werd er vanuit Tulpkeukens snel geschakeld en afspraak gemaakt en tot tevredenheid verholpen door de deskundige monteurs

Goed advies, gezellig, mooie keukens! Helemaal blij!

Zeer aanbevolen om een mooie keuken uit te zoeken! Tonny maakt al jouw dromen waar, de juiste keuken voor de juiste prijs! Je maakt hem blij met een doosje wijn, en hij zorgt voor de rest super fijn!! Goed advies over alles qua design, onder genot van een glas wijn! Snelle plaatsing geen probleem, aan alles wordt gedacht. Bedankt Tonny wij hebben genoten!

Over Tulp Keukens Amsterdam

In ons filiaal Amsterdam vindt u onze grote collectie hoge kwaliteitskeukens in alle mogelijke kleuren, stijlen en materialen. Onze adviseurs kijken graag samen met u naar uw wensen en mogelijkheden om zo voor u de ideale keuken samen te stellen. We helpen u graag! Dat geldt voor onze adviseurs maar ook voor onze service. Na de aankoop van uw keuken volgt nog een heel traject waarover u misschien ook vragen of opmerkingen heeft. Ook dan staan we voor u klaar en bieden u de service die u van ons mag verwachten. In de reviews die wij ontvangen kunt u zien wat de ervaringen van onze klanten hiermee zijn. We waarderen het als ook u ons wilt beoordelen met een recensie zodat we ons service niveau hoog kunnen houden.

Over Tulp Keukens

Tulp is uniek door haar eigen fabriek in Rijssen. Een fabriek waar alles mogelijk is. Onze meubelmakers werken aan de meest innovatie keukenontwerpen. Geen lopendebandwerk, maar echt maatwerk. Neem een virtueel kijkje achter de schermen of breng een bezoek aan een van onze vestigingen. Onze adviseurs staan voor u klaar om een echte Tulp voor u te ontwerpen.