goede adviezen en eerlijk in wat wel en niet te verzekeren.

Werner, is betrokken en heeft een eerlijke visie over de risico`s die je loopt als ondernemer. Dus wat kun je dragen en wat niet. Werner zet je dus aan het denken!

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)
  • Schadebehandeling (doorlooptijd, belangenbehartiging bij verzekeraars, betrokkenheid) N.v.t.

perfect geregeld bij In-Staet

goed advies, redelijke prijs..

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Wat je van een verzekeraar mag verwachten

-scherpe tarieven -denken mee -komen met vernieuwingen -ontzorgen

Persoonlijk, betrokken en professioneel

Fijne club mensen die weten waar ze het over hebben. Ze zijn goed ingevoerd in de bouw, waardoor je makkelijk problemen op tafel kunt leggen om daar vervolgens een goede inhoudelijke terugkoppeling op te krijgen. Wij hebben al jaren een vast aanspreekpunt die ons bedrijf, onze mensen en onze projecten kent. Dat werkt erg prettig.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

In-Staet is een betrokken partij

Het contact met In-Staet is vriendelijk en laagdrempelig. Door goed advies hebben we het gevoel onze risico's goed afgedekt te hebben, zonder dat we daar te veel tijd en energie in hoeven te stoppen. Een fijne samenwerkingspartner dus!

Gewoon goed geregeld

Duidelijk verhaal en goede uitleg

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Goede service, jaarlijks verzekeringen doorlopen, goede afhandeling van schades

Korte lijnen en deskundig

Een verademing als je merkt dat je snel en deskundig geholpen en geadviseerd wordt door In Staet

Heldere duidelijke verzekeringsdienstverlener

Tot nu toe gelukkig nog niet in een echte claimsituatie terecht gekomen dus de afhandeling van claims kan ik nog niet goed beoordelen. Echter is de informatie van InStaet over hun verzekeringen helder en duidelijk. Minder verzekeringstaal. Prettige eigen klantmanager die goed bereikbaar is en tijd heeft om zaken te duiden of toe te lichten.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Korte lijnen, duidelijke bruikbare informatie en prettige communicatie!

Kort nadat In-Staet gestart is zijn wij klant geworden, met een gevarieerd pakket (waaronder o.a. wagenpark, CAR/AVB en vastgoed) De prettige wijze van communiceren, vakkundige medewerkers en structurele wijze van overleg zorgen voor ons naast een goed en gedegen aanbod van kwaliteitsproducten voor een fijne relatie.

goed advies

Meedenkend en professioneel

Altijd bereikbaar en goede adviezen met bijbehorende professionaliteit.

Persoonlijk en snel advies

Een prettige samenwerking betreffende de verzekeringen. Altijd snel reactie per mail en telefonisch. Denken mee met het bedrijf en nemen de tijd voor je. Gelukkig nog niet nodig gehad voor een schadeafwikkeling maar verwacht hier zeker geen problemen mee.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

ga zo door alleen betere afhandeling schade melding

Prima!

Wij worden bijgestaan door een bevlogen team met persoonlijke benadering.

Altijd bereikbaar

Altijd bereikbaar en ontzorgend

Positief

Een groot deel van "de club" waren in het verleden al mijn contactpersonen. Heel plezierig om wederom met hen samen te werken.

Matig

De enkele (inbraak) schadegevallen die wij indienden werden moeizaam opgepakt, contactpersonen binnen waren niet goed bereikbaar, we geven ze nog een laatste kans omdat onze tussenpersoon erg van ze gecharmeerd is, maar we hebben onze twijfels

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Wat fijn dat je een melding maakt. Wij hebben het opgepakt met onze partner In-Staet, zij zullen hier in het vervolg bedachtzamer op zijn. Marjolein Bitter Bouwend Nederland

Uitzonderlijk goed

Professioneel Men blijkt bij InStaet uitstekend in staat tot dat wat je van hen mag verwachten

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

prettig met kennis van zaken

Kennis van zaken en

competent en klantvriendelijk

adviseur met veel kennis en ervaring op bouwschade gebied.

Heel goed - persoonlijk

Pro-actief - persoonlijk contact Correcte afhandeling

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

pakken meteen iets op als je vragen hebt

klant gerichte verzekeringadviseurs

Klant gerichte organisatie, ze blijven op de kosten en de polisvoorwaarden bewaken voor de klant.

• Administratieve verwerking (foutloos en tijdig)

Over Dienstverlening In-Staet (Bouwend Nederland)

In-Staet is een jong, verfrissend risico-adviesbedrijf gespecialiseerd in de keten van Bouw en Vastgoed. Ze werken klantgericht met een persoonlijke en effectieve aanpak. Hun doel is het aangaan van een langdurig partnerschap, waarbij de samenwerking voor zowel de klant als In-Staet rendabel en van toegevoegde waarde moet zijn.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!