prettig, luisteren goed en kijken naar de opzet van het bedrijf

Wij werken zeer prettig samen met de medewerker van In-staet. Hij luistert, naar ons, is geïnteresseerd in ons bedrijf. Geeft aan te helpen en/of te ondersteunen daar waar kan. Laat geregeld van zich horen. Koppelt onze vragen door naar daar waar ze thuishoren om beoordeeld te worden.

• Branchekennis van de adviseur

Prima tussenpersoon met veel kennis

Snelle respons op vraagstukken

• Branchekennis van de adviseur

Goed verhaal met duidelijk kennis van de branche

Goed en duidelijk verhaal

• Branchekennis van de adviseur

Betrokkenheid en advies helemaal top!

Prettige communicatie en gedegen advies. Veel betrokkenheid en persoonlijk contact, kortom een prettige onderlinge sfeer!

Goed gesprek en advies

Positief

Een goede samenwerking.

Wederom een fijne samenwerking met Richard Beldman. Hij heeft ons op een goede manier overtuigd om Kampertbouw via In-state te verzekeren. De ontwerp dekkingspolis heeft hierin ook een belangrijke rol gespeeld.

• Wijze waarop de afspraak is gemaakt N.v.t.

Duidelijke en heldere communicatie

Ze gaven een compleet overzicht van de verschillen tussen mijn huidige verzekeraar en die van In-Staet

accuraat en duurzaam

Goed . .

Prima!

Gewoon goed, facturatie ging wat onduidelijk

uitstekend

De informatieverstrekking is goed en vragen worden adequaat en conform afspraak op tijd terug gekoppeld. Tevens wordt er goed meegedacht in oplossingen en met het tot stand komen van de juiste polis.

Prettig gesprek, goed aanbod

Na een helder gesprek met dhr. Heesen en ontvangst van de offerte zijn wij overgestapt naar In-Staet met onze CAR en AVB verzekering.

• Branchekennis van de adviseur

Vriendelijke partij met een hands-on mentaliteit

Wij zijn vrij kort na de oprichting klant geworden van In-Staet en hebben stap voor stap onze verzekeringsportefeuille volledig overgezet naar In-Staet. Voor de CAR- & AVB-verzekering hechten wij als bedrijf veel waarde aan de Bouwend Nederland stempel. Sinds Bouwend Nederland ook In-Staet als partner heeft toegevoegd zijn we direct volledig overgegaan.

Kan niet beter!

Begeleiding van begin tot eind, prettige gesprekken, duidelijke snelle antwoorden, valt niets aan te verbeteren!

komt de afspraken na

ik heb het als zeer prettig ervaren om met deze partij in zee te gaan, een goede accountmanager wie bereikbaar is en kennis van zaken heeft. Ben zeer blij dat wij zijn overgestapt. Bij Aon duurt het zo ontzettend lang voordat je iemand te pakken hebt, en als dit lukt ben je nog enkele maanden aan het wachten om een antwoord te krijgen. Beste zet van Bouwend Nederland om met deze partij te gaan samenwerken.

Een verademing t.o.v. AON

Vanwege de slechte ervaringen met AON zelf gesprek aangevraagd. Dit gesprek is zeer soepel verlopen en de adviezen waren zeer kundig. De overstap was dan ook snel geregeld.

Zeer goed en kundig

x

• Wijze waarop de afspraak is gemaakt N.v.t.

Over Bouwend Nederland Adviesgesprek Verzekeringen door In-Staet

Bouwend Nederland is dé belangenbehartiger voor de bouw en infra. Omdat de mantels van Bouwend Nederland Verzekeringen uniek zijn in de markt en goed aansluiten op de dagelijkse bouw- en infrapraktijk, willen wij dat zoveel mogelijk (nieuwe) leden kunnen profiteren van deze voordelen. Onder het label Bouwend Nederland Verzekeringen wordt dan ook een integraal advies over risico’s en verzekeringen aangeboden. Hierdoor krijg je een duidelijker beeld van je risico’s, hoe deze zijn te beperken, af te wenden of zijn te verzekeren. Misschien zitten er in je huidige verzekering wel onnodige dekkingen, overlappen dekkingen en/of missen er belangrijke bouw specifieke dekkingen. Wil jij weten hoe dit voor jou zit? Neem dan contact met ons op over de mogelijkheden voor jouw onderneming en kijk voor meer informatie op

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is dé belangenbehartiger voor de bouw en infra. Onze leden bieden wij juridische ondersteuning, verzorgen wij workshops en trainingen en bieden we een uitgebreid pakket aan financiële ledenvoordelen aan. Dit betekent voor u: 1. Betere voorwaarden en condities. Zo zijn de Bouwend Nederland verzekeringsmantels uniek in de markt! 2. Gemak. Wij doen al het uitzoekwerk, onderhandelen en zorgen ervoor dat de producten en diensten aansluiten op uw bedrijfsvoering. 3. Kostenbesparing. 57% van onze leden realiseert met de ledenvoordelen zelfs meer korting dan dat aan contributie wordt betaald. Kortom: vergelijk en profiteer!