Ik kom er voor de mensen niet voor de kwaliteit
Croeselaan locatie:
Ik ben zeker al 12 jaar lid. In die tijd heb ik de aandacht maar de klant achteruit zien gaan:
-geen loyalty naar lange klanten: kortingen en acties zijn alleen voor nieuwe klanten en overstappers
-apparaten zijn niet up to date, voorbeeld als een apparaat kapot is duurt het minimaal een maand om dit te maken
-airco en plafond en vloer zitten onder de deuken en beschadigingen hier wordt nooit iets aan gedaan.
-schoonmaken alleen op de zichtbare plekken achter de gewichten zitten spinnen en stof
-het groepje dat een workout doet in de open ruimte gebruikt de gewichten van de rvije sporters zodat veel gewichten weg zijn, waarom geen eigen gewichten.
-er loopt nooit iemand rond om mensen te corrigeren dit gebeurde alleen in 2010-2012, alles is bezuinigd en nog steeds gaat het abo omhoog De reden dat ik er nog steeds sport is omdst het een zeer prettige groep mensen is, en dat is eigenlijk het belangrijkst. Als ze ook nog iets doen aan bovenstaande punten dan kan iedereen blij zijn en kunnen ze het hoofd abo verantwoorden.