Welkom bij de Newstyle Community!

Oudegracht; Prettigste fitness waar ik ooit geweest ben. Het is meer dan een ruimte met apparatuur en gewichtjes, het is een betrokken, gezellige, geïnteresseerde community. Tops: - PERSONEEL! Ze zijn enthousiast, behulpzaam, skilled en beschikbaar. Deze mensen MAKEN de locatie, volgens mij mogen ze best eens beter beloond worden, zonder hen was ik allang weer weg geweest. - Veel klasjes en beschikbare personal trainers. Altijd iets te doen. - Groot assortiment aan materieel - Niet te druk (vrijwel nooit wachttijd) Tips: - Temperatuur! Ik heb in de Negev-woestijn gewoond, maar vergeleken met het klimaat boven op het podium hier, was de woestijn beter te doen... - Kleedkamers/douches. Door het vocht is hier veel schimmel/vliegjes. Gelukkig ben je hier maar 5min per dag.

• Bij welke vestiging sport u? Oudegracht

Bizarre ledenadministratie. Oude leden die weer lid willen worden worden afgebekt

Als oud lid wordt ik benaderd om opnieuw lid te worden. Ik probeer mij online op te geven. Dat ka het systeem blijkbaar niet !! maar wordt nergens even gemeld. Ten einde raad bel je de administratie met de opmerking dat dit niet online lukt. Antwoord letterlijk is dat iedereen dit lukt en zij hier nooit klachten over ontvangen. Na 3x keer hetzelfde verhaal van de medewerker gehoord te hebben waarin ze aangeeft dat ik het toch echt niet heb begrepen, vraag ik haar om samen met mij door het scherm te lopen! Wordt ik nog een keer afgebekt dat ze daar geen tijd voor heeft met mensen (lees sukkels) zoals ik. Uiteindelijk komt deze hele domme administratieve medewerker erachter dat ik ooit lid ben geweest en mij dus inderdaad NIET online kan aanmelden !?! GEEN excuus maar ga maar naar een van onze vestigingen dan helpen ze je daar wel. Verder geen zin om dit op een andere manier af te handelen. Graag wil ik een gesprek met de manager want zo wens ik niet behandeld te worden als mens oud lid en iemand die voor 400 € een abonnement wil afsluiten. K

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Zeer fijne sfeer en goede apparatuur

Het is een zeer fijne sportschool met alle apparatuur die je nodig zal hebben

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Super fijne en vriendelijke sportschool

Sinds een paar maanden sport ik hier en ik ben nog nooit ontevreden geweest. Er is genoeg keuze qua apparatuur en er worden diverse sportklasjes gegeven. Ook het personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Top sportschool, nooit te druk!

Hele fijne sportschool om te sporten. Zowel de lesjes als apparaten zijn erg fijn. Ook is het nooit te druk op welk tijdstip je ook gaat. Erg aan te raden!

i love it

fantastisch en fijn en proffesioneel

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Fijne sportschool met vriendelijke en kundig personeel en een prettige sfeer. Enige verbeterpunt is de temperatuursbeheersing (het is vaak warm) en ontbreken van spiegels in de groepslesruimte.

• Bij welke vestiging sport u? Overvecht

Maxime heeft me goed begeleid bij de oefeningen! Topper!

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Geweldig! Zeker aan te raden!

Ik vind dit een hele fijne sportschool. Je word goed geholpen, er zijn geen creepy mensen en het is ook nogeens leuk ingericht. Onder de 16 jaar mag je niet alleen sporten, maar wel als je een volwassen erbij hebt.

it has all you need

sauna, classes and all the material you need. clean and central. Sadly too expensive for me as a international student for 1/2 a year.

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Aardige werknemers en genoeg ruimte

Werknemers zeggen bijna altijd gedag en doei. Soms is het druk maar ik kan altijd wel op een apparaat terecht. De spinning lessen mogen iets betere begeleiding van mij, andere lessen zijn me goed bevallen.

Geweldige sportschool

Nette sportschool met vriendelijke medewerkers en goed materiaal

• Bij welke vestiging sport u? Hoograven

Goede eerste ervaring!

Fijne sportschool met een prettig sfeer!

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Super chille gym, leuke medewerkers en goeie apparatuur

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

De balie is vriendelijk en behulpzaam!

• Bij welke vestiging sport u? Overvecht

Super fijne sportschool met een mooi aanbod aan groepslessen!

Zeker tijdens de functional training lessen is er een leuke sfeer en persoonlijke aandacht!

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Het personeel is supervriendelijk: bij binnenkomst wordt je begroet en ze staan altijd klaar om je dingen uit te leggen of te helpen bij het sporten. De accomodaties zijn schoon en het aanbod qua machines is top. Enige nadeel is dat ik graag personal training wilde, maar al gauw merkte dat de persoon in kwestie niet zo ervaren was en niet echt op de hoogte was van de nieuwste wetenschap op het gebied van sport en voeding, waardoor de adviezen vrij conservatief en standaard waren. Gezien het feit dat het zo ontzettend duur is, is dat wel heel jammer. Toen ik een andere keer samen met een medewerker een sportschema ging samenstellen, zei deze persoon van tevoren al dat hij er eigenlijk niet zoveel verstand van had, en het schema sloot dan ook niet aan bij mijn kunnen en wensen. Desondanks is ik superblij bij Newstyle!

Goede sportschool!

Om de hoek en zeer klantvriendelijk!

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Kleine maar fijne gym

Fijne, kleine en rustige gym. Ondanks dat heeft deze sportschool toch al het materiaal wat je nodig hebt. Ook fijn dat je kan gaan wanneer je wil door de ruime (24/7) openingstijden!

• Bij welke vestiging sport u? Overvecht

Schone, complete gym en 24/7 open!

Complete gym met alles wat je nodig hebt en meer! Kleedkamers hebben sauna en het is 24/7 open. ideaal!

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Fijne sportschool met aardig personeel en een mooie sauna!

Newstyle health is een fijne sportschool met veel verschillende machines en materialen. Ze bieden veel verschillende leuke groepslessen aan en het personeel is erg behulpzaam. Daarnaast hebben alle vestigingen een mooie sauna!

• Bij welke vestiging sport u? Croeselaan

Uitstekend! Leuke lessen, behulpzaam personeel, en een lekker sauna

Ik kijk altijd uit naar mijn sport avonds. Het is altijd leuk om een les te volgen (vooral Pilates!) of gewoon mijn eigen schema volgen. Het is altijd schoon en het personeel zijn altijd blij om te helpen (met glimlach daarbij). Aanrader!

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Fijne gym, moderne apparatuur, niet te druk

Nu 2 maanden hier begonnen en bevalt erg goed tot nu toe. Alles aanwezig om goed te kunnen sporten, overdag ook top qua drukte.

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Genoeg ruimte om te trainen

Top, helemaal top.

Top, helemaal top.