Vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig

In mijn eerste ervaring met een sportschool, ben ik blij verrast. Ik ben zeer goed op weg geholpen met een eigen programma, afgestemd op mijn wensen en behoefte. Ik kan mijn gang gaan, maar als ik even iets niet weet is er altijd iemand die mij vertelt hoe ik verder moet.

Heel veel verbeter punten

Om te beginnen zijn er erg veel apparaten in onderhoud of kapot, er gaat weken over heen voordat dit verholpen is en het aanbod is al niet heel groot. Er worden erg veel "kinderen" toegelaten in deze vestiging, het is een sportschool en geen ballorig lijkt mij. De faciliteiten zijn niet altijd even schoon en de regels in de kleedkamer worden voor het overgrote deel niet nageleefd, controle is hier ook niet op. Kluisjes worden onnodig op slot gezet, de douche en sauna worden ondanks de waarschuwingen betreden met ondergoed en vaak ook zonder op een handdoek te zitten. De kachel in de sauna wordt rijkelijk bevochtigd met emmers water terwijl er echt gevraagd wordt dit bij 1 a 2 scheppen te houden. Als mijn jaar abonnement afgelopen is ga ik zeker verder kijken naar een school waar er wel normen en waarden zijn.

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Goed, alles wat ik nodig had was er.

Goede sportschool.

Hele fijne gym

Ben hier tweemaal geweest gedurende een week in Utrecht. Erg fijne gym alles er op en er aan voor alle soorten sporters. Niet te druk. Krachthonk top maar niet ge groot. Erg goed punt ook dat tanktops niet gedragen mogen worden. Man, 33 jaar, 2 jaar 4x weeks sportschool, krachttraining.

Fijne, rustige sportschool

Betere ervaring dan locatie Maarssen/Ambachtsweg. Daar andere sfeer en viezere apparaten.

• Bij welke vestiging sport u? Bisonspoor

Fijne sfeer

Veel nieuwe apparaten, mensen groeten elkaar vriendelijk.

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Zeker aan te raden, het is meestal niet te druk. Het is meer intiem dan zo'n sportschool waar iedereen die je kent heen gaat. Hier kan je dus rustiger sporten, en het is gewoon heel fijn.

Gemakkelijk, uitdagend en gezellig

Ik kreeg heel snel door hoe alles werkte, ik merk dat ik mezelf heel goed kan uitdagen met nieuwe dingen proberen of zwaardere dingen. De mensen die er werken willen ook graag helpen

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Goede sportschool met veel apparatuur en weinig wachttijd

Het is hier altijd een hele ontspannen sfeer, de mensen helpen je als je vragen hebt en er zijn veel mogelijkheden in apparatuur

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Uitstekend, veel keuze en niet druk!

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

• Bij welke vestiging sport u? N.v.t.

Het is een mooie gym

• Bij welke vestiging sport u? Overvecht

Uitstekend goeie serice

Hele nette medewerkers, soms een apparaat wat flinke geluiden maakt maar wel erg goed verzorgd. Ook de kleedkamers en de sauna zijn erg schoon.

Comfortabel

Ik vindt het een rustige club met goede apparatuur en fijne medewerkers.

echt een top gym!

hele fijne medewerkers en fijn ingedeeld!

Heel fijne sportschool

Ervaar het als een prettige sportschool, alles wat je nodig hebt en heeeerlijk sauna als afsluiter!

Fijne sportschool

Ik sport al een aantal jaar bij Newstyle Oudwijk, super fijne sportschool! Goede sfeer en leuke lesjes.

Top sportschool!

Gisteren aangemeld na vrijdag samen met mijn broer voor het eerst gesport te hebben. Vandaag eerste keer, bevalt erg goed!

Super leuke ervaring

Niet druk

• Bij welke vestiging sport u? Croeselaan

Super geweldige sportschool

Het heeft een goede sauna.

• Bij welke vestiging sport u? Croeselaan

Ongedwongen sfeer, fijne trainers!

Fijne sportschool voor jong en oud!

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Sportschool waar ik graag kom!

Ik ben hier al een tijdje lid en heb nog geen moment spijt gehad. Het is hier lekker rustig sporten en de jongens die er werken zijn geduldig en helpen je graag en goed!

• Bij welke vestiging sport u? Overvecht

Prima sportschool

+ Prima sportschool. Voldoende apparaten en materialen aanwezig. Personeel verwelkomt je vriendelijk. Veel lesaanbod. - De temperatuur is wat aan de hoge kant tijdens het sporten, dus dat is snel zweten. Er lopen ook regelmatig meiden in kroptop of sportbh rond, personeel spreekt sporters niet aan op de kleding terwijl daar wel iets over in de huisregels staat.

• Bij welke vestiging sport u? Vianen

Gemoedelijke sportschool

Fijne sportschool met leuke lessen. Aardig personeel.

• Bij welke vestiging sport u? Hoograven

Netjes, vriendelijk & bekwaam personeel

Ook al aanbevolen aan mijn zus (30) en moeder (50+). Beide vinden ze de pump les en bodybalance fijn. Ook doe ik aan kracht in de zaal en de spullen/apparaten zijn compleet en fijn in gebruik

Constructieweg 2 A

3433 NN Nieuwegein