Heel goed!

Professioneel team die ook altijd meedenken!

Is goed

Ze luisteren naar je, denken met je mee. Echt top

Mijn ervaringen zijn niets anders dan positief!

De medewerkers die ik zie zijn allemaal erg vriendelijk, stellen je op je gemak en luisteren echt naar je. Ze zijn zeer deskundig en professioneel. Heel blij dat ik gekozen heb voor Huidprofs en zeker een aanrader voor iedereen.

Ik ben vast klant en mijn huid ziet er stralender uit dan ooit!

Huidprofs is professioneel en klantgericht.

Ruim 3 jaar kom ik bij Huidprofs en ik ben een zeer tevreden klant. Toen ik bij hen kwam had ik veel last van een onzuivere huid, pigment problemen en gesprongen vaatjes. Na een paar laser- en peeling behandelingen ,werd het resultaat mooier dan ik had durven hopen. Maar naast de hoge kwaliteit, ben ik ook heel tevreden over de bejegening en klantgerichtheid van Huidprofs. De medewerkers van Huidprofs zijn erg empathisch, denken met je mee, duidelijk in hun communicatie over verwachtingen, prijs en afspraken. Zo kom je nooit voor een verrassing te staan. Daarnaast ben ik erg tevreden over de producten die bij hen verkrijgbaar zijn als aanvulling op de behandeling. Huidprofs is laagdrempelig, zeer klantvriendelijk en heeft een compleet aanbod van behandelingen.

prettige bejegening, positief resultaat

ik ben behandeld vanwege een voor mij , storende pigment vlek in m’n gezicht. De vlek is inmiddels verdwenen! Ik ben zeer tevreden over zowel de bejegening en de behandeling.

Vriendelijke medewerkers het resultaat is boven mijn verwachting.

De service, vriendelijkheid en professionaliteit hebben mij veel vertrouwen gegeven in het behandelproces. Daarnaast ben ik blij met het resultaat: ik had niet verwacht dat het zo kon veranderen.

Aanrader

Vakkundig, met aandacht en benaderbaar. Altijd het gevoel dat de dames net dat extra stapje zetten om het naar je zin te maken en goed werk af te leveren. Ook niet onbelangrijk, de behandelruimtes zijn schoon. Behandeld door Annikki, Marloes en Frederike.

Ervaren huidtherapeuten!

Mijn huid ziet er een stuk beter uit door de micro needling behandelingen. Super fijne en aardige mensen!

Deskundig en professioneel.

Er werd door de huidtherapeut goed gekeken welke behandeling bij mijn huid past. Na een aantal behandelingen ziet mijn huid er al zo veel beter uit dan voorheen, ik ben super blij met het resultaat tot nu toe!

Professioneel

Kundig, goede adviezen, prettige therapeuten

Deskundige, fijne hulp

Na de intake kon ik op korte termijn terecht. De behandeling werd duidelijk uitgelegd, stap voor stap. Ondanks dat de behandeling niet pijnloos was, kijk ik er met een goed gevoel op terug. Het resultaat is nog even afwachten. Daar kan ik nu nog niets van zeggen.

Het had geen resultaat

Ik werd behandeld voor gerstenkorrels, maar het bleken geen gerstenkorrels te zijn. Dus betaald, maar uiteindelijk heeft het niks geholpen. Wel een vriendelijk contact!

Beste Judith, bedankt voor jouw feedback. Onze collega heeft inmiddels contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Huidprofs

De behandeling werk wel voor mijn gezicht daar mee heb ik geen last van ontsteking onder de huid

Zowel de producten en de behandeling werkt voor mij wel mijn huid is niet meer geïrriteerd daar mij heb ik geen ontsteking meer

Deskundig, zorgvuldig en betrokken

Het probleem en wat ik er zelf ter ondersteuning aan kan doen werd goed uitgelegd.

Zeer tevreden!

Ik heb nu een aantal ontharing behandelingen gehad en ik ben erg tevreden, zowel over het resultaat als de vriendelijkheid van het personeel. De behandelingen zelf vind ik wel gevoelig maar daar krijg je ook prima resultaat voor terug! Zeker een aanrader!!

Super fijn geholpen

Fijne medewerkers en de ontharingsbehandeling is goed aangeslagen, al had ik wat meer behandelingen nodig dan gemiddeld.

Fijne huidtherapeuten waarbij je je op je gemak voelt.

Al meerdere behandelingen bij Marloes gehad; peelings en laser ontharing, met super resultaat. Ze vertelt duidelijk wat je van de behandeling kunt verwachten en geeft goed advies over de producten die je het beste kunt gebruiken!

Goed en duidelijke uitleg. Ze nemen alle tijd voor je.

Goede informatie, prima behandeling

Vriendelijk personeel, goede informatie voor, tijdens en na de behandeling. Dit als prettig ervaren!

Fijn behandeld....

Gerustellend,had heb bultjes onder mijn ogen en wegebrand. Snel geheeld.

Erg fijn ervaren

Je word op je gemak gesteld,je weet precies wat ze doen,iedere keer zeggen,ze stap voor stap wat ze gaan doen. Binnenkort ga ik verder met me behandelingen.

Altijd meedenkend, super vriendelijk en professioneel. Mijn huidje is er echt van opgeknapt!

Fijn, maar soms onduidelijk iedereen werkt anders

Aardige mensen, de een doet het anders dan de ander. Wil graag meer duidelijkheid over mijn huid en hoe ik dat zelf buiten te behandelingen kan onderhouden. Wat voor huid type ik heb etc. Meer informatie.

Beste Moene, bedankt voor jouw feedback. We nemen z.s.m. telefonisch contact met je op. Groet, Team Huidprofs

Vertrouwen wekkend advies

Na luisteren een goede beoordeling en daarna advies