Jullie zijn heel goed

Voel mijn op me gemak, en wordt goed behandeld

Goede uitleg en overleg , de behandeling is prima!

Goede ervaring bij Vira, afspraken kunnen makkelijk en snel gemaakt worden en Ik zou het iedereen aanraden!

Ik ben dankbaar voor de luxe services.

Kom Daar al jaren vriendelijke en kundig personeel

Heerlijk

Ik heb al jaren goede ervaringing met Huidprofs. Goede Adviezen en klanten vriendelijkheid

Helemaal op m'n gemak

Vooraf alles duidelijk uitgelegd, en tijdens de behandeling heel duidelijke uitleg wat er komt. Rustige, gemoedelijke sfeer.

Fijn

Fijn

Goede behandeling

Goede uitleg en overleg de behandeling is goed

Fijne huidtherapeuten

Duidelijk, meedenkend en resultaatgericht

Hele fijne ervaring

Ik ben heel vriendelijk ontvangen. Alles werd goed uitgelegd door de medewerkster.

succesvolle behandeling

behandeling is goed, bejegening prettig bij een avondafspraak komt het voor dat je moet wachten bij de hoofdingang van het gezondheidscentrum. Ook bij slecht weer in de winter.

Eerlijk en duidelijke uitleg

Ik ben erg blij met de fijne benadering die ik opmerk tijdens de behandelingen en als ik een product ophaal. Met de behandelingen is er ook echt aandacht voor wat ik aangeef. Al met al blijf ik graag komen.

Super tevreden!

Voor mijn acne ben ik onder behandeling bij Marloes. Inmiddels een aantal behandelingen verder en mijn acne is weg, mijn littekens zijn bijna helemaal weg en mijn huid is een stuk rustiger! Ze denken met je mee en bieden een passend plan. Ik ben zeer tevreden over Huidprofs en zou ze zeker aanbevelen!

Uitstekende ervaring met het perfect gewenste resultaat!

De behandelingen waren super. Ik werd fijn geholpen en kreeg eerlijk advies. Mijn huid verbeterde direct en ben inmiddels tevreden over het resultaat. Mocht het nodig zijn, zet ik de behandelingen weer voort!

Vriendelijk en snel met perfect resultaat

Nadat ik een afspraak had gemaakt kon ik vrijwel meteen terecht voor de intake en behandeling. Uitleg over de behandeling was duidelijk. Resultaat was zeer naar tevredenheid.

Persoonsgericht en professioneel

Ik kwam hier voor advies bij littekens in mijn gezicht na een val. Marieke heeft een goed behandelplan opgesteld en hierbij ook doorverwezen naar een specialist waar zij mee samenwerkt. Ik kon snel terecht en de lijntjes zijn kort. Tevens heeft ze uitgezocht of en hoe de behandeling word vergoed door mijn zorgverzekering. Na een paar weken zie ik al veel resultaat. Ik ben heel blij dat ik naar Huidprofs ben gegaan!

Professioneel, zorgvuldig, klantvriendelijk!

Heel prettig

De behandelingen bij Huidprofs ervaar ik als zeer prettig. Ik word warm ontvangen en er is altijd voldoende tijd gepland voor een afspraak/behandeling. Fijne en duidelijke uitleg, waardoor je goed voorgelicht wordt over de werkwijze en ik met vertrouwen de behandelingen in ga.

Goede zorg en behandeling.

Deskundig vriendelijk begripvol . Dus alles wat je zoekt vind Je bij jullie

Alles wat je zoekt vind je bij jullie. Toppers dat zijn jullie . Je kunt gewoon alles vragen en overleggen. Ook nemen ze jou serieus en zijn begripvol. En je bent gelijkwaardig . Ook zijn ze altijd in jou geïnteresseerd. Alles is mogelijk..Denken met je mee. En wat het belangrijkste is natuurlijk. Ze zijn heel deskundig en weten wat ze doen en waar ze over praten. Ga zo door toppers . Ik ben super blij met jullie..

Ik kreeg de verwachte resultaten

Het wordt altijd duidelijk uitgelegd en ik had voldoende informatie over de behandeling. De behandelaar is aardig.

Word er al heel veel jaren goed geholpen

Kom al ruim 14 jaar bij huidprofs en ze behandelen mij nog steeds heel erg goed. Krijg goede tips en begeleiding voor mijn oedeem. Een fantastisch team die ik zeker kan aanbevelen

Meteen op mijn gemak gesteld

Werd meteen op mijn gemak gesteld. Wist niet goed wat ik me bij laseren moest voorstellen. Van de behandeling nauwelijks iets gevoeld.

Huidprofs is voor onze zoon fantastisch

Onze zoon heeft huidproblemen met zijn verstandelijke beperking best lastig om ergens hulp te vinden. Bij Huidprofs gaan ze super goed om met onze zoon ook maatwerk hij ervaart het niet als vervelend. Heel professioneel en vriendelijk goed advies fijne producten. Marloes is onze behandelaar en zij is TOP!!

Zorgzaam en kundig

De professional die mij behandeld neemt de tijd, legt goed uit wat ze gaat doen en heeft aandacht voor hoe het met me gaat tijdens de behandeling. Ze luistert naar mijn wensen. De behandeling is op maat en wordt goed uitgevoerd. Aandachtspunt is het versturen van de facturen. Soms gaat dat mis en was het eerstvolgende wat ik kreeg een aanmaning waar ik van schrok. Goed om zelf dus op te letten. Maar dat is bedrijfsmatig. De therapeut reageerde er klantvriendelijk op.