Alles werd snel en nauwkeurig opgepakt, zowel het bestelproces als de installatie.
Beste Piet, Bedankt voor je fijne review. Goed om te horen dat zowel het bestelproces als de installatie snel en nauwkeurig zijn verlopen. We waarderen je vertrouwen en wensen je veel plezier van het resultaat. ^Mike
De twee monteurs (één ervaren en één nieuw) waren heel vriendelijk. Het was heel fijn om te zien hoe de meer ervaren kracht de tijd naam in an de nieuwe medewerker uit te leggen het hoe en waarom van het vak. Toppie.
Beste Briony, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te horen dat je niet alleen tevreden bent over de vriendelijke monteurs, maar ook hebt gezien hoe er aandacht werd besteed aan het begeleiden van een nieuwe collega. Mooi dat dit zo positief is opgevallen. Bedankt voor het vertrouwen en veel plezier gewenst van het resultaat. ^Mike
Alles volgens afspraak en prijs opgeleverd. Netjes gemonteerd en alles werkt goed, zeer tevreden. Na montage is alles ook keurig opgeruimd, er niets achter gelaten. Kan nog geen oordeel geven over de kwaliteit, hoe de het zonnescherm zich houd over een langere periode. Maar 5 jaar garantie op alles is natuurlijk zeer positief.
Beste Erik, Bedankt voor je uitgebreide en fijne review. Goed om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat je tevreden bent over de montage en de nette afwerking. Fijn ook dat alles netjes is achtergelaten na de installatie. We waarderen je vertrouwen en wensen je veel plezier van het zonnescherm de komende jaren. ^Mike
Erg aardig en hulpvaardig geholpen en zeer tevreden over de uitvoering.
Beste Jan Willem, Bedankt voor je mooie woorden. Wat fijn om te horen dat je zo prettig bent geholpen en tevreden bent over de uitvoering. Daar doen we het graag voor. Veel plezier gewenst van het eindresultaat en bedankt voor het vertrouwen. ^Mike
Jammer dat de boel niet geplaatst kon worden op de oorspronkelijk afgesproken datum. Uiteindelijk hangt de boel niet enige vertraging en doet prima waar het voor bestemd is
Beste Lex, Bedankt voor je review en je geduld. Fijn dat alles uiteindelijk goed hangt en naar behoren werkt. We waarderen het dat je ondanks de vertraging toch de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Veel plezier gewenst van het resultaat en bedankt voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Mooi product. Vriendelijk en deskundig personeel.
Beste Bert, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en dat ons vriendelijke en deskundige personeel zo goed is bevallen. We wensen je veel plezier van het resultaat en bedanken je voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Het hele proces, van bestellen tot montage ging erg goed. Advisering was prima. Geen reden om nog bij een ander te gaan kijken. Levering sneller dan verwacht. Montage ging vlekkeloos. De monteurs hebben heel netjes gewerkt. Kwaliteit van het zonnescherm met Brel motor is zeer goed te noemen..
Beste Rico, Bedankt voor je uitgebreide en mooie review. Geweldig om te horen dat het hele traject van advies tot montage zo goed is verlopen en dat alles zelfs sneller geleverd werd dan verwacht. Fijn dat de monteurs netjes hebben gewerkt en dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van het zonnescherm met de Brel motor. Dat waarderen we enorm. We wensen je veel fijne en zonnige momenten toe met je nieuwe zonnescherm en bedanken je voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Zeer prettig ontvangen en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Het meedenken en het advies werd door ons zeer gewaardeerd. Dankzij Zon en Scherm Spijkenisse gaan wij extra genieten van de zomer!
Beste Willem, Bedankt voor deze geweldige review. Wat mooi om te horen dat jullie je zo prettig ontvangen voelden en dat het meedenken en advies zo gewaardeerd werden. Dat is precies waar we het voor doen. Ook ontzettend leuk dat onze collega’s in Spijkenisse hebben kunnen bijdragen aan nog meer zomerplezier. We wensen jullie veel fijne en zonnige momenten toe en bedanken jullie voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Jongens hebben het scherm netjes opgehangen
Beste Carl, Bedankt voor je fijne review. Mooi om te horen dat het scherm netjes is opgehangen en dat je tevreden bent over het geleverde werk. We wensen je veel plezier van het zonnescherm en bedanken je voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Op afspraak gearriveerd, professioneel en vooral schschoon gewerkt. Prima
Beste John, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat er professioneel en netjes is gewerkt. Daar besteden we veel aandacht aan. Veel plezier gewenst van het resultaat en bedankt voor je vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
De raamhorren en de hordeur zijn heel netjes en goed aangebracht.
Beste Ineke, Bedankt voor je fijne review. Goed om te horen dat de raamhorren en hordeur netjes en goed zijn aangebracht. We wensen je veel comfort en plezier van het resultaat en bedanken je voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Vanaf de verkoop en tot montage een keurig en vakkundig bedrijf. Vakkundige verkoper , inmeter en monteurs hebben wij ervaren.
Beste Henk, Bedankt voor je mooie review. Geweldig om te horen dat je vanaf het eerste contact tot en met de montage zo’n positieve ervaring hebt gehad. Fijn dat de verkoper, inmeter en monteurs allemaal als vakkundig en prettig zijn ervaren. Daar zijn we trots op. Veel plezier gewenst van het eindresultaat en bedankt voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Onze ervaring is overwegend positief. Het scherm ziet er erg goed uit. De heren van de montage waren erg prettig en leverden goed werk. Het enige negatieve is de communicatie. Welke datum word er gemeten, welke datum word er geplaatst, hoe laat komen ze. Jammer wat dit past niet bij dit bedrijf. Ook, hoe moet ik de batterij van de afstandbediening eventueel vervangen. De 5 sterren gaat naar 4 om deze dingen. groet Ben
Beste Ben, Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over het scherm en dat de montage prettig en vakkundig is uitgevoerd. Ook mooi dat de monteurs zo goed zijn bevallen. We nemen je opmerkingen over de communicatie zeker mee. Bedankt dat je dit aangeeft. We wensen jullie veel plezier van het nieuwe scherm en bedanken je voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Zal jullie voordragen bij familie en kennissen. Puik . Groet uit Harderwijk
Beste Coert, Bedankt voor je mooie compliment. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent dat je ons wilt voordragen bij familie en kennissen. Dat waarderen we enorm. Veel plezier gewenst van je aankoop en bedankt voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Snelle reactie op offerte verzoek voor een screen in onze eerder geplaatste overkapping. Na bestelling snelle levering en vakkundig geplaatst.
Beste, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je snel een reactie kreeg op je offerteaanvraag en dat ook de levering en plaatsing vlot en vakkundig zijn verlopen. Mooi dat het screen perfect aansluit bij jullie eerder geplaatste overkapping. We wensen jullie er veel comfort en plezier van toe en bedanken je voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Goed geholpen in de showroom. De horren en screens zijn erg mooi, én scherp geprijsd. Monteurs waren vriendelijk, hebben netjes gewerkt en waren binnen een mum van tijd klaar.
Beste Meta, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen in de showroom en tevreden bent over de horren en screens. Leuk dat ook de prijs, de nette werkwijze en de vriendelijkheid van de monteurs zo goed zijn bevallen. We wensen je veel plezier van het eindresultaat en bedanken je voor het vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Zeer tevreden over dit knikarm zonnescherm! De cassette ziet er strak en modern uit en het doek is van mooie, stevige kwaliteit. De montage verliep vakkundig en zonder problemen. Wat ook erg prettig is: het zonneschermbedrijf kwam alle afspraken netjes na. Al met al een top product en uitstekende service. Absoluut een aanrader!
Beste Chris, Bedankt voor je uitgebreide en mooie review. Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over het knikarmscherm, de uitstraling van de cassette en de kwaliteit van het doek. Ook fijn dat de montage vakkundig en prettig is verlopen en dat alles volgens afspraak is gegaan. Daar doen we het met veel plezier voor. We wensen je heel veel fijne en zonnige momenten toe met je nieuwe zonnescherm en bedanken je voor de aanrader. ^Mike
Voor de derde keer gekozen voor Zon en Scherm. Keurig geholpen weer door filiaal in Spijkenisse. Denken altijd met je mee. Je wordt keurig op de hoogte gehouden. Screen was niet tijdig geleverd voor de datum plaatsing maar ik vond dat geen probleem. Ook nu weer nette, vriendelijke en vakkundige mensen. Screen moest voor slaapkamer raam boven veranda. Plaatsing is keurig verlopen. Prijs - kwaliteit is uitstekend. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan.
Beste Alianne, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je inmiddels al voor de derde keer voor Zon en Scherm hebt gekozen. Bedankt voor je mooie woorden over onze collega’s in Spijkenisse en fijn om te horen dat je het meedenken, de communicatie en de plaatsing opnieuw als prettig hebt ervaren. Geweldig dat alles uiteindelijk netjes en vakkundig is verlopen en dat je zo tevreden bent over de prijs en kwaliteit. Daar zijn we erg blij mee. Veel plezier gewenst van je nieuwe screen en bedankt voor je warme aanbeveling. ^Mike
Goed gedaan en naar tevredenheid geplaatst en de afstandsbedieningen identiek ingesteld en dus voor alle rolluiken te gebruiken.
Beste Paul, Bedankt voor je fijne review. Mooi om te horen dat de plaatsing naar tevredenheid is verlopen en dat alles netjes is ingesteld met de afstandsbedieningen. Dat maakt het gebruik natuurlijk extra prettig. Veel plezier gewenst van de rolluiken en bedankt voor je vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
Prima
Beste Stefan, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat alles top volgens afspraak is verlopen. Daar doen we het graag voor. Veel plezier gewenst met het eindresultaat en bedankt voor je vertrouwen in Zon en Scherm. ^Mike
De plaatsing is supergoed verlopen door enorm fijne en betrokken mensen. Erg fijne samenwerking tussen deze mensen en zeer klantvriendelijk. Bovendien zeker zeer vakbekwame monteurs. Prachtig werk geleverd. Tevens de service en het nakomen van afspraken erg goed.
Beste, Dank je wel voor je mooie woorden. Wat fijn om te lezen dat de plaatsing zo goed is verlopen en dat je de samenwerking en betrokkenheid van onze monteurs zo positief hebt ervaren. Dat zij vakbekwaam te werk zijn gegaan en hun afspraken netjes zijn nagekomen, is precies waar we voor staan. Geniet van het prachtige resultaat en alle fijne momenten die nog gaan volgen. ^Mike
Goede uitleg over het gebruikte materiaal
Beste Amiltenburg, Dank je wel voor je mooie review. Fijn om te horen dat de uitleg over het gebruikte materiaal duidelijk en prettig was. We vinden het belangrijk dat je goed geïnformeerd bent en met een gerust gevoel je keuze kunt maken. Geniet van het resultaat en alles wat het je brengt. ^Mike
Na verhuizing voor de tweede maal een zonnescherm laten plaatsen door dit bedrijf. Wederom snel en vlot geholpen, zowel in de winkel als de medewerkers aan huis. Het enige kritiekpuntje: we wilden hetzelfde scherm met hetzelfde bedieningsmecganisme. Dat zat eerst verborgen in het scherm en is nu open. Minder mooi en jammer dat ik dat niet wist (dan had ik misschien een andere keuze gemaakt). Verder top!
Beste Karin, Dank je wel dat je opnieuw voor ons hebt gekozen, dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je zowel in de winkel als bij je thuis weer snel en prettig bent geholpen. Goed dat je het verschil in het bedieningsmechanisme benoemt. We begrijpen dat zulke details invloed hebben op hoe je het eindresultaat ervaart. Tegelijk is het mooi om te lezen dat je verder tevreden bent en opnieuw met een goed gevoel terugkijkt op het hele traject. We wensen je veel plezier met je zonnescherm en hopen dat je er weer volop van geniet. ^Mike
Zon en Scherm in Zoetermeer heeft bij ons een Verano Tumba V642 terrasoverkapping geplaatst en wij zijn daar ontzettend blij mee. Al bij het eerste bezoek aan het filiaal in Zoetermeer werden wij bijzonder vriendelijk en gastvrij ontvangen. De adviseur nam echt de tijd voor ons, dacht goed mee en gaf zulke duidelijke en deskundige adviezen dat wij uiteindelijk zelfs zijn afgeweken van wat wij oorspronkelijk zelf in gedachten hadden. Achteraf kunnen we alleen maar zeggen: gelukkig maar. We zijn erg blij dat we naar zijn advies hebben geluisterd, want het resultaat is echt veel mooier en beter geworden dan wij zelf hadden bedacht. Gisteren is de overkapping geplaatst door twee geweldige monteurs. Niet alleen vakbekwaam en zorgvuldig, maar ook bijzonder vriendelijk, rustig en behulpzaam. Alsof het plaatsen van een prachtige terrasoverkapping nog niet genoeg was, hebben zij ook nog even andere apparatuur gekoppeld aan de Somfy TaHoma Switch. Dat noem ik nog eens service. Kortom: van ontvangst en advies tot montage en nazorg helemaal top. Vakmensen met verstand van zaken, oog voor de klant en ook nog een goed humeur. We zijn ontzettend blij met het geweldige eindresultaat. Ons terras is er flink op vooruit gegaan en wij zitten er nu zo tevreden onder dat we bijna hopen op een beetje regen, gewoon om er extra van te genieten.
Beste Hans, Wat een prachtige en uitgebreide review, dank je wel daarvoor. Geweldig om te lezen hoe je het hele traject hebt ervaren, van het eerste bezoek tot en met de montage. Het is mooi dat het advies zo goed heeft uitgepakt en zelfs boven verwachting is geworden. Daar doen we het voor. Ook fijn om te horen dat de monteurs niet alleen vakkundig te werk zijn gegaan, maar ook de extra moeite hebben genomen om mee te denken en te helpen met de Somfy TaHoma Switch. Dat soort momenten maken het verschil. Geniet volop van jullie nieuwe terrasoverkapping en alle mooie momenten die daaronder gaan volgen, met zon én misschien af en toe een beetje regen. ^Mike
zie boven
Beste Jasper, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het werk en de communicatie van de monteurs. Mooi dat alles netjes, vlot en volgens planning is verlopen. Bedankt voor het delen van je ervaring en geniet van het resultaat! ^Mike
Bredeweg 11 G
2742KT Waddinxveen
Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.