Filters

10

Prima geregeld

Alles werd snel en nauwkeurig opgepakt, zowel het bestelproces als de installatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Vakkundig en vriendelijk

De twee monteurs (één ervaren en één nieuw) waren heel vriendelijk. Het was heel fijn om te zien hoe de meer ervaren kracht de tijd naam in an de nieuwe medewerker uit te leggen het hoe en waarom van het vak. Toppie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Tevreden klant

Alles volgens afspraak en prijs opgeleverd. Netjes gemonteerd en alles werkt goed, zeer tevreden. Na montage is alles ook keurig opgeruimd, er niets achter gelaten. Kan nog geen oordeel geven over de kwaliteit, hoe de het zonnescherm zich houd over een langere periode. Maar 5 jaar garantie op alles is natuurlijk zeer positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
9

Niets op aan te merken

Erg aardig en hulpvaardig geholpen en zeer tevreden over de uitvoering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
8

Kwaliteit met hindernissen.

Jammer dat de boel niet geplaatst kon worden op de oorspronkelijk afgesproken datum. Uiteindelijk hangt de boel niet enige vertraging en doet prima waar het voor bestemd is

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Goede service

Mooi product. Vriendelijk en deskundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Super

Het hele proces, van bestellen tot montage ging erg goed. Advisering was prima. Geen reden om nog bij een ander te gaan kijken. Levering sneller dan verwacht. Montage ging vlekkeloos. De monteurs hebben heel netjes gewerkt. Kwaliteit van het zonnescherm met Brel motor is zeer goed te noemen..

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Voorbeeld voor andere zonwering bedrijven!

Zeer prettig ontvangen en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Het meedenken en het advies werd door ons zeer gewaardeerd. Dankzij Zon en Scherm Spijkenisse gaan wij extra genieten van de zomer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Prima werk geleverd

Jongens hebben het scherm netjes opgehangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Uitstekend

Op afspraak gearriveerd, professioneel en vooral schschoon gewerkt. Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Prima

De raamhorren en de hordeur zijn heel netjes en goed aangebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Vakkundig bedrijf

Vanaf de verkoop en tot montage een keurig en vakkundig bedrijf. Vakkundige verkoper , inmeter en monteurs hebben wij ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
8

prettig bedrijf.

Onze ervaring is overwegend positief. Het scherm ziet er erg goed uit. De heren van de montage waren erg prettig en leverden goed werk. Het enige negatieve is de communicatie. Welke datum word er gemeten, welke datum word er geplaatst, hoe laat komen ze. Jammer wat dit past niet bij dit bedrijf. Ook, hoe moet ik de batterij van de afstandbediening eventueel vervangen. De 5 sterren gaat naar 4 om deze dingen. groet Ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Goed
  • Communicatie Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Goed
10

Meer dan uitstekend

Zal jullie voordragen bij familie en kennissen. Puik . Groet uit Harderwijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Snel geplaatst

Snelle reactie op offerte verzoek voor een screen in onze eerder geplaatste overkapping. Na bestelling snelle levering en vakkundig geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
10

Zeer tevreden

Goed geholpen in de showroom. De horren en screens zijn erg mooi, én scherp geprijsd. Monteurs waren vriendelijk, hebben netjes gewerkt en waren binnen een mum van tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
9

Een aanrader

Zeer tevreden over dit knikarm zonnescherm! De cassette ziet er strak en modern uit en het doek is van mooie, stevige kwaliteit. De montage verliep vakkundig en zonder problemen. Wat ook erg prettig is: het zonneschermbedrijf kwam alle afspraken netjes na. Al met al een top product en uitstekende service. Absoluut een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Goed
  • Communicatie Goed
  • Kwaliteit & Afwerking Goed
9

Zonwering nodig kies voor Zon en Scherm

Voor de derde keer gekozen voor Zon en Scherm. Keurig geholpen weer door filiaal in Spijkenisse. Denken altijd met je mee. Je wordt keurig op de hoogte gehouden. Screen was niet tijdig geleverd voor de datum plaatsing maar ik vond dat geen probleem. Ook nu weer nette, vriendelijke en vakkundige mensen. Screen moest voor slaapkamer raam boven veranda. Plaatsing is keurig verlopen. Prijs - kwaliteit is uitstekend. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
8

Goed geregeld de plaatsing en aanpassen controllers

Goed gedaan en naar tevredenheid geplaatst en de afstandsbedieningen identiek ingesteld en dus voor alle rolluiken te gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Goed
  • Communicatie Goed
  • Kwaliteit & Afwerking Goed
10

Top als volgens afspraak

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Goed
  • Communicatie Goed
  • Kwaliteit & Afwerking Goed
9

Na wat bestelproblemen super behandeld

De plaatsing is supergoed verlopen door enorm fijne en betrokken mensen. Erg fijne samenwerking tussen deze mensen en zeer klantvriendelijk. Bovendien zeker zeer vakbekwame monteurs. Prachtig werk geleverd. Tevens de service en het nakomen van afspraken erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
9

Goede montage en uitleg

Goede uitleg over het gebruikte materiaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Goed
  • Communicatie Goed
  • Kwaliteit & Afwerking Goed
9

Mooi scherm en vriendelijke medewerkers

Na verhuizing voor de tweede maal een zonnescherm laten plaatsen door dit bedrijf. Wederom snel en vlot geholpen, zowel in de winkel als de medewerkers aan huis. Het enige kritiekpuntje: we wilden hetzelfde scherm met hetzelfde bedieningsmecganisme. Dat zat eerst verborgen in het scherm en is nu open. Minder mooi en jammer dat ik dat niet wist (dan had ik misschien een andere keuze gemaakt). Verder top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Goed
10

Dankzij Zon en Scherm zitten wij er nu zó mooi bij dat zelfs (een beetje) regen welkom is.

Zon en Scherm in Zoetermeer heeft bij ons een Verano Tumba V642 terrasoverkapping geplaatst en wij zijn daar ontzettend blij mee. Al bij het eerste bezoek aan het filiaal in Zoetermeer werden wij bijzonder vriendelijk en gastvrij ontvangen. De adviseur nam echt de tijd voor ons, dacht goed mee en gaf zulke duidelijke en deskundige adviezen dat wij uiteindelijk zelfs zijn afgeweken van wat wij oorspronkelijk zelf in gedachten hadden. Achteraf kunnen we alleen maar zeggen: gelukkig maar. We zijn erg blij dat we naar zijn advies hebben geluisterd, want het resultaat is echt veel mooier en beter geworden dan wij zelf hadden bedacht. Gisteren is de overkapping geplaatst door twee geweldige monteurs. Niet alleen vakbekwaam en zorgvuldig, maar ook bijzonder vriendelijk, rustig en behulpzaam. Alsof het plaatsen van een prachtige terrasoverkapping nog niet genoeg was, hebben zij ook nog even andere apparatuur gekoppeld aan de Somfy TaHoma Switch. Dat noem ik nog eens service. Kortom: van ontvangst en advies tot montage en nazorg helemaal top. Vakmensen met verstand van zaken, oog voor de klant en ook nog een goed humeur. We zijn ontzettend blij met het geweldige eindresultaat. Ons terras is er flink op vooruit gegaan en wij zitten er nu zo tevreden onder dat we bijna hopen op een beetje regen, gewoon om er extra van te genieten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Zeer goed
  • Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed
8

correcte monteurs in werk en communicatie. netjes gedaan in relatief korte tijd. ook netjes op tijd

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies & deskundigheid Goed
  • Communicatie Goed
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Bedrijfsgegevens

Bredeweg 11 G

2742KT Waddinxveen

085 485 8350

[email protected]

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.