Zoals gebruikelijk weer subliem

De afgelopen jaren (vanaf 2018) hebben we achtereenvolgens een zonnescherm en een hordeur op het balkon, screens voor de woon- en slaapkamer, een screen voor de zijkant van het balkon en nu een screen voor de werkkamer aangeschaft. Dit is alle keren tot volle tevredenheid geïnstalleerd.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Goed en deskundig geholpen.

Vriendelijk, deskundig en vlot geholpen. Afspraken nagekomen; helemaal goed.

Redelijk positief

Levering volgens afspraak, vriendelijke monteurs, netjes, ruimen het afval op. Maar dan de vraag waarom de zonwering niet recht onder het bovenbalkon gemonteerd is, het hangt ca. 3 cm teveel naar links, niet storend maar had beter gekund, wellicht gemoeten. Ook had ik de elektra voorbereid waar bij montage van afgeweken is ? Op basis van het geleverde product ben ik positief. De wijze van montage vraagt dus om verbetering.

• Kwaliteit & Afwerking Gemiddeld

Alles heel goed afgeleverd zoals beloofd

Het zonnescherm is kundig en op tijd geplaatst.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Van begin tot eind een correcte behandeling en alles volgens afspraak uitgevoerd hebben.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Kwaliteit goed...maar afspraken nakomen Matig!

Voor het inmeten afspraak gemaakt en op afgesproken tijd thuis gekomen om te wachten. Helaas kwam er niemand(bleek 5 uur eerder langs te zijn geweest) Nieuwe datum en tijd ingepland en dat is nagekomen. Dag van plaatsen werd ik eind vd middag gebeld dat het helaas niet meer ging lukken vandaag. Na aandringen kon het ineens wel??? Sterker nog ineens stonden er 5 man op de stoep om het scherm te plaatsen. Ik begrijp dat er dingen gebeuren in de loop van een dag waardoor er planningen anders lopen maar dit was erg onbegrijpelijk aangezien het toch ineens wel kon. Kwaliteit van de spullen is gewoon goed..als nou ook de afspraken na gekomen worden is het Top!

• Communicatie Matig

Uitermate tevreden klant.

Verano plisse gordijnen besteld. Prijs/kwaliteit, het beste op de markt. Bovenal een sublieme after sales, service and communicatie. Na mijn bestelling werd ik na-gebeld om te dubbel-checken of de bestelling klopte. Bleek dat ik iets verkeerd had aangevinkt. Meteen gecorrigeerd. Bij levering had de leverancier bij een van de gordijnenen een magneetaansluiting vergeten. Meteen werd dit opgepakt, samen in overleg bekeken we of ik het kon oplossen ivm wellicht simpele ingreep. Bleek iets meer inspanning nodig te zijn. Vanuit Zon en Scherm monteur ingepland. Werd meteen alle plisse gordijnen ook nog eens perfect ingesteld. Ik uitermate tevreden of het heel de sale-cycle, after sale en service. Zouden meer bedrijven moeten doen. Uiteraard mijn advies en of volgende aankoop op dit gebied is en zal zijn, je raad het nooit, Zon en Scherm natuurlijk!

Snel en goed

Het scherm hangt perfect aan de gevel. Netjes gewerkt.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Mijn favoriete bedrijf ion deze categorie in Zoetermeer

Keurige service

Prima geholpen bij mijn keuze en heel tevreden met het mooie zonnescherm.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Zeer tevreden over het verloop van bestelling tot montage

Zeer tevreden over zonneschermen. Van showroom tot bestelling en montage is alles naar tevredenheid verlopen.

Netjes, fijn

Mannen hebben netjes gewerkt en alles netjes opgelost. Weer blij mee. Alleen hadden mijn vriendin en ik allebei nachtdienst daarom in de middag afspraak gepland. Mannen hadden geprobeerd te bellen maar telefoon stond bewust uit. Opzich geen probleem.

Vriendelijk en informatief

Goede uitleg en vlotte afhandeling

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Producten (waarschijnlijk) in orde maar communicatie niet

De prijs-kwaliteit verhouding van de producten is denk ik goed. De schermen zijn nét geplaatst dus nog weinig ervaring mee. De communicatie met Zon en Scherm is een stuk minder. Wij kregen het advies om een andere (duurdere) motor te nemen dan de geplaatste, omdat degene die we gekozen hadden over een paar jaar niet meer vervangbaar is. Echter kon de adviseur mij niet vertellen of die motor ook bruikbaar zou met de door ons gewenste aansturing via domotica-systeem. Ik heb gevraagd om specificaties maar niet gekregen. Toen toch gekozen voor het oudere type. Garantie van 5 jaar :). Voor het maken van een afspraak hanteert Zon en Scherm het systeem 'wij bepalen, de klant moet volgen'. Je krijgt een voorstel voor een afspraak en als je niet reageert, wordt 'm dat. Vervolgens wijzigt dit zonder overleg een paar keer, en dus moet je goed je mail in de gaten houden of er weer een wijziging is geweest - en dan snel reageren.. Raar systeem. Ik heb gevraagd om ze bij een wijziging dit aub in overleg willen doen maar daar heb ik geen reactie op gekregen. Ik beveel Zon en Scherm aan vanwege de prijs/kwaliteit-verhouding, waarvan ik verwacht dat die goed is (maar dat zal moeten blijken bij gebruik).

• Advies & deskundigheid Gemiddeld
  • Communicatie Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Een super fijn bedrijf om zaken mee te doen.

We hebben een glazen serre laten plaatsen waar we heel blij mee zijn. Ze zijn niet de goedkoopste maar echt kwaliteit wat ze verkopen. Monteurs zijn klantvriendelijk en vakmensen.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Goed advies, vriendelijke medewerkers, ze denken goed mee.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Snel en vakkundig plaatsen rolluiken

Met persoon die kwam inmeten besproken over type, kleur en waar de rolluiken geplaatst dienen te worden. Omdat de rolluiken tegen een chalet werden geplaatst, gevraagd of de voeding in de buurt waren geplaatst. Na plaatsing en afstelling, uitleg gekregen over bediening van afstandsbediening en wat de mogelijkheden van een Somfy TaHoma switch zijn. Werkplek netjes opgeruimd en verpakkingen mee genomen. Zeer tevreden.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Netjes gedaan alles werkt ook een goede uitleg hoe alles werkt top gedaan.

Top gedaan.

Heel erg goed bedrijf

Deskundig, klantgericht, goede communicatie, goede prijs-kwaliteitverhouding. Klein puntje: geen instructies op papier voor de MY-knop (waarmee je kunt kiezen voor ventilatiesleuven).

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

UItvoering is zeer gestructureerd en goed voorbereid uitgevoerd. Uitermate nette monteurs die hun vak verstaan en met minder geen genoegen nemen. Waren echt top.

Hel goed

Duidelijke afspraken, goede service

Helemaal top

We zijn heel blij met het zonnescherm. Het ziet er prachtig uit en de monteurs waren uiterst vriendelijk en kundig.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Een defect kan gebeuren, zelfs na de 2e tegenslag werden alle zeilen bijgezet om te helpen. Ben blij dat alles weer werkt!

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Mooi produkt, snelle levering.

Goede presentatie in showroom met deskundig advies. Snelle levering. Alles volgens afspraak gemonteerd.

Keurig werk afgeleverd

De monteurs hebben keurig en vakkundig werk afgeleverd

Bredeweg 11 G

2742KT Waddinxveen

06 18434749

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.