Snel en accuraat,

Verzoek snel opgepakt, maar werk werd onderschat: er moest extra mankracht komen om de ongeveer 6m zonnescherm van de muur te halen. De aangepaste rekening werd wat (te) enthousiast opgemaakt.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

De monteurs waren op tijd en hebben hun werkzaamheden tot tevredenheid verricht.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

op tijd volgens afspraak en keurig werk geleverd

pprima

Goede kwaliteit, wel prijzig

Goede kwaliteit hordeur . Let wel op hoge inmeten kosten voor 5 minuten werk. Communicatie kan wat verbetering hebben.

Uitstekend!

Snel en efficient gemonteerd. Goed gedaan, ga zo door.

Afspraak is afspraak

Mijn ervaring met Zon en Scherm : -Gedetailleerde offerte -Zeer goede communicatie omtrent levering -Arriveren op het afgesproken tijdstip -Vriendelijke en vakkundige monteurs

Perfecte uitvoering

De uitvoering is perfect. De voorbereiding was iets lastiger vanwege de begeleiding van het kantoor. Dat gaf wat onduidelijkheden.

Goed gemonteerd

Plaatsing de 1e keer 10 minuten voor de afspraak afgezegd door ziekte, de 2e keer kon niet alles geplaatst worden, de 3e keer was alles compleet. Het bedrijf kan best reageren met een excuusje of een bloemetje, dat is dan wel het minste wat je kan doen.

redelijk tot goed

In eerste instantie waren ze niet behulpzaam, ze hadden er weinig zin in. Na een kop koffie ontdooide ze en ging het beter. scherm doet het goed en wij zijn tevreden. P.S.Ze hebben een spanningzoeker geleend en vergeten terug te geven. geen probleem ik heb er nog 1.

• Communicatie Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Goed advies, levering en montage

Obv mijn wensen werd de offerte vlot aangepast . Duidelijke communicatie . Mooie zonwering en vakkundige montage.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Vanaf het begin een goede communicatie om het probleem van het zonnescherm op te lossen.

Zon en Scherm heeft goed geholpen om een probleem met een bestaand zonnescherm op te lossen.

Uiteindelijk goed

In eerste instantie was de installatie van de door ons bestelde screens niet naar tevredenheid. De communicatie over de installatie bij het inmeten had, achteraf, beduidend beter gemoeten. Uiteindelijk zijn onze klachten naar volle tevredenheid opgelost.

• Communicatie Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Prima ervaring met dit bedrijf Ondanks dat er een verkeerd doek inzat . Dit probleem werd ook vakkundig verholpen .

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Alles helemaal naar wens!

Goed en snel geregeld

Ze zijn keurig komen inmeten, hebben ze mooi gemaakt en ook netjes opgehangen. Ik ben er erg blij mee en zal het anderen ook aanbevelen.

Vriendelijk, professioneel, efficient.

Het euvel werd serieus genomen en snel en efficiënt opgelost.

zeer kundig opgehangen

zeer aardige en kundige mannen van JS Zonwering die de 3 rolluiken hebben geplaatst. Tip voor zon - en scherm: het zou klantvriendelijk zijn om de kosten voor steiger of lange ladder te scheiden. 302,50 euro voor een lange ladder (welke in ons geval is gebruikt) lijkt mij wat veel en dat bedrag past misschien wel als er een steiger opgezet zou moeten worden

ziet er goed uit,

ben blij met de rolluiken al moest de afspraak even verzet, uiteindelijk hangen ze. Wel de tip: als levering niet lukt om uitloop elders bel dan even ook heb ik n inzet hor , hij zit wel maar niet echt lekker, ik krijg hem er zelf niet uit, ook het raam sluit minder goed. Misschien kan hier nog n X naar gekeken worden. daarom kwaliteit en afwerking gemiddeld gegeven

• Kwaliteit & Afwerking Gemiddeld

ben tevreden

het ziet er mooi uit

Van A tot Z goede service en aandacht

Vanaf het eerste telefonisch contact, aansluitend een onderscheidende offerte, vriendelijke medewerkers die op locatie hebben ingemeten een een toelichting hebben gegeven op de verdere stappen tot realisatie en tot slot conform afspraak een perfecte montage van vier rolluiken met zonnecollectoren. Geen stroomvoorziening nodig, geen gaten in de kozijnen maar representatieve rolluiken met afstandbediening. Zeer tevreden en aan te bevelen!

Prima gedaan

Goede service, top

Zeer tevreden over Zon en Scherm. Offerte maken geen probleem, bestellen, leveren en montage helemaal super!! Vriendelijk personeel, van bestellen tot montage. Na 1 jaar probleem met het rolluik, maar werdt keurig opgelost. Ik zal dit bedrijf zeker aan bevelen !!

Prima, snel en degelijk

Prima levering. Snel en behendig. Gedildig. Afval afgevoerd.

goede monteurs

vakmensen, werken prima en laten alles netjes en opgeruimd achter

Gemakkelijke communicatie

Fijne en gemakkelijke communicatie. Heldere uitleg.

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.