een bedrijf wat geen service kent

Wij hebben een screen laten plaatsen door Zon en Scherm wat alleen maar ellende heeft gegeven. 1. 2 keer scheef oprollen. 2. plooi in het doek 3. Wat het alle ergste is. Er zou een nieuw doek geplaatst worden. Het doek zou Zon en scherm bestellen. Afspraak ingepland. De afspraak wordt diverse malen verplaats met als bericht bij de laatste afspraak dat het doek er niet is. Nieuw doek besteld door zon en scherm in mei 2021, komt het bericht dat het 6 oktober 2021 wordt vervangen. De reactie van onze kant was dat dit wel heel erg veel tijd ging kosten en dat we het daar niet mee eens waren. helaas help dat niet. 5 oktober nog een mail dat ze 6 oktober zouden komen. wat verbaast ons niet 6 oktober een belletje dat ze niet konden komen. Ik heb toen direct gebeld en was toen ook heel erg kwaad. Na overleg de toezegging dat ze 7 oktober om 14.00 uur zouden komen. Helaas om 14.45 nog geen monteur na een belletje kraag ik bericht dat hij er om 16.00 uur zou zijn. Helaas wat mij niet verbaast om 16.30 nog geen monteur. Toen maar weer gebaed en kraag toen te horen dat de monteur naar een andere klant was en dat hij er om 18.00 uur zou zijn. Ik ben toen echt kwaad geworden en hen medegedeeld dat ze het in dat donker gat van ze kon stoppen daar dit geen manier van doen is. Het is echt een bedrijf van betalen voor je spullen en de service die bestaat niet naar de klanten. Mensen koop en besteld niet bij dit bedrijf want slechter kan je het niet treffen. PS mijn dochter heeft ook dezelfde problemen gehad met ze. Gr. Willem Molenaar

Perfecte kwaliteit en geweldig goede monteurs

Na het in totaal 7x verplaatsen van de montage afspraak (begrijpelijke reden maar wel iedere keer om 5 voor 12) werden de markiezen gemonteerd en het is in 1 woord fantastisch! Mede door de monteurs Robbert en Danny die besloten om voor de veiligheid een stijger voor montage neer te zetten. Super nette afwerking…. We zijn er blij mee

Top bedrijf met goede service en leveren kwaliteit

In onze nieuwe woning hebben wij een uitvalsscherm en zonnescherm laten plaatsen door Zon en Scherm. Hier zijn wij zeer tevreden mee. Goede service en schitterende schermen! Aanrader! Tevens is er een mooie hordeur geplaatst. Top bedrijf!

Super!

vorige week is mijn zonnescherm geplaatst, door hele aardige, vrolijke jongens! heel netjes gewerkt en alles heel netjes achtergelaten! alle verpakkings materialen en mijn oude zonnescherm meegenomen. helemaal top, en na enige vergelijking met andere bedrijven ook prijstechnisch voordelig! ik zou zeggen gewoon je zonwering hier aan schaffen. ook goeie garantie!

Prima service en fijne monteurs

Scherm geruime tijd geleden besteld. Helaas door leveringsproblemen bij de toeleverancier vertraging op de montage. Montage vandaag (30/9) plaatsgevonden door 2 zeer vriendelijke en vakkundige monteurs. Extra service verleend door ook de buitenlamp te monteren. Dik tevreden over het eindresultaat. Een aanrader dit bedrijf!

pria werk geleverd

Bassie en Adriaan hebben het prima voor elkaar gebracht en ben heel tevreden en heel blij mee.

Terras beglazing goed en snel gepaatst

De beglazing zit er prima in. Ziet er allemaal mooi uit. Past goed bij de rest van het balkon. We maken er goed gebruik van. Alles is netjes en mooi afgewerkt.

Zeer slecht!

Vreselijk slecht! In de winkel zijn we goed geholpen, maar daarna ging alles mis. Afspraken zijn niet nagekomen, keer op keer zelf achteraan. Plaatsen van hordeur is ook helemaal mis gegaan, 3x iemand voor terug gekomen. De hor viel uit het profiel!! Ons stucwerk is beschadigd. Uiteindelijk is de 4e x iemand geweest die wel verstand heeft van zijn werk en ook netjes heeft afgeleverd. Ik heb mijn klachten teruggekoppeld per mail, nooit een reactie opgehaald maar krijg nu 3 weken later een persoonlijk bericht dat iemand de hor komt plaatsen.. pfffff waardeloos bedrijf!

Goede kwaliteit en service, afspraak is afspraak, prettig zakelijk contact.

Zeer tevreden over geleverde en gemonteerde screens en zonnescherm.

Levering liet helaas lang op zich wachten, monteurs erg vriendelijk en correct.

Mijn bestelling in april geplaatst bij vestiging Zoetermeer. Stond op website dat ze eind mei zouden kunnen plaatsen, maar die actie bleek helaas achterhaald. Uiteindelijk zou de screen op 2 juli geplaatst worden, zij het niet dat het verkeerd opgemeten was, waardoor de monteurs onverrichter zaken weer zijn vertrokken. Contact met klantenservice verliep op dat moment erg moeizaam. En ik moest dus helaas weer 8-10 weken wachten... Uiteindelijk is screen op 15 sept (ruim 5 maanden na bestelling) dan toch geplaatst. Monteurs waren erg keurig, uiterst beleefd en zeer vriendelijk. Na plaatsing opnieuw contact gehad met klantenservice. Dit keer met een uiterst vriendelijke dame die voor mij in de bres is gesprongen. Het leverde een goed gesprek met directie op, waarin ik mijn persoonlijke verhaal kon doen. Al met al naar tevredenheid opgelost. Uiteindelijk erg blij met mijn screen!

Hor-deur bijna onzichtbaar verwerkt in de kozijnen , zonnescherm ook prachtig.

Erg goed

Hartstikke Goed!!

Vandaag mijn zonnescherm boven onze overkapping geplaatst door Jeffrey Bharatsingh Curlyson Winkelaar Sander Dreijer Mannen, Hartstikke bedankt voor jullie werk! Mvg Harrie en Viola

Goede kwaliteit en snel geleverd

Prettig contact gehad en keurige plaatsing van het zonnescherm.

Zeer correct

De monteurs waren zeer correct en netjes .

Mijn ervaring in 1 woord: Geweldig

Onze ervaring met de nieuwe zonnescherm winkel in Almere: Zon en Scherm is zeer goed bevallen. Super uitleg van te voren en binnen een paar weken op kundige wijze opgehangen. We hebben gekozen voor de Verano. Deze sluit volledig en bevalt daarom uitstekend. Zon en Scherm wordt door ons zeer aanbevolen. Marga en Jaap.

Ze verkopen goede produkten, maar als ze verkeerd gemonteerd worden....

De afgelopen 20 jaar twee keer een zonnescherm besteld en vorig jaar een rolluik. Omdat we altijd zeer tevreden waren eind vorig jaar dubbele plissé hordeur besteld voor de schuifpui. Prima merk. In februari komen ze monteren. Zo te zien hadden ze dit nog niet eerder gedaan. Kan voorkomen, gebruiksaanwijzing erbij, nogal onhandig bezig. Toen we daarna de linkerhelft uittrokken viel hij boven en beneden uit de rails. Om een lang verhaal kort te maken, na een aantal bezoeken (die ook steeds uitgesteld werden) van monteurs (die allemaal een andere mening over de oorzaak hadden) heeft een monteur uiteindelijk de hele linkerdeur meegenomen: terug naar de fabriek. De nieuwe afspraak is alweer een paar keer uitgesteld, nu tot half oktober. Wat ontzettend jammer voor dit goede bedrijf dat ze dergelijke slechte (eerste montage-monteurs) in dienst hebben.

Moeizame installatie van zonwering door leveringsproblemen

Gehele zonweringsbranche kampt door COVID-19 met leveringsproblemen. Zonwering wordt daardoor met vertraging geinstalleerd. Probleem met gescheurd screendoek wordt netjes opgelost.

Aanrader

Al meerdere producten besteld bij Zon en Scherm. Kwalitatief goed en service ook prima.

Betrouwbaar en correct behandeld

De ervaren werker was heel goed en efficiënt, echt een vakman. Alleen zijn hulp was nogal onhandig en zijn werk moest goed nagekeken worden, maakte toch wel “grote”fouten. De afspraken zijn goed nagekomen en complimenten voor het plaatsen van het scherm en het afhandelen!

Gewoon tevreden

Levering duurde lang deze zomer maar dit is overal het geval, ons bankstel duurt nog 3 maanden langer. Terrasoverkapping in combinatie met zonwering en glazenwand zien er mooi uit, erg tevreden

Screen keurig geïnstalleerd

Vakkundig een screen op de eerste verdieping geïnstalleerd. Het was even wachten tussen bestelling en levering (waar niet op dit moment). Via internet besteld, vooraf is zon & scherm in komen meten. Op de dag zelf keurig volgens afspraak, netjes gewerkt. Prima!

Verkoper en werknemers die scherm plaatsten goed. Planning slecht.

Prima geholpen in het filiaal in Gouda. Ook de werknemers die het scherm plaatsten deden dit prima. Alleen kreeg ik een of twee dagen voor de plaatsing drie keer een nieuw tijdstip door waarop ze zouden komen. Eenmaal op de dag van plaatsing ontving ik een bericht dat het scherm niet geleverd was en dus niet geplaatst zou worden. Er moest een nieuwe afspraak worden gemaakt. Vervolgens een paar dagen later gebeld om te vragen of er al contact was geweest met de leverancier. Dit was blijkbaar niet het geval. Pas een week later kreeg ik meer info. Toen kon het scherm gelukkig nog wel op korte termijn worden geplaatst. M.i. kan deze communicatie beter. Mvg Martijn

Super kwaliteit en uitstekende service!

Super kwaliteit producten! Het is echt mooi geworden. We zijn vanaf het 1e contact in de winkel tot het plaatsen van de schermen en het screen heel goed en vakkundig geholpen door de medewerkers van Zon en Scherm. Vriendelijke en professionele mensen en met een mooi eindproduct. Complimenten! Een absolute aanrader!

Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar bedrijf, alles conform de afspraak uitgevoerd.

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.