nette afwerking en snelle levering

Ik was zelf niet bij de instalatie maar ziet er allemaal netjes uit. Levering was snel (buiten hoog seizoen) en de na levering (wisselen afstandbediening) verliep goed. Afspraak maken en afstandbediening bij juiste screen aanmelden. Ik heb een knikarm en twee screens besteld bij zon en scherm.

Vakkundige medewerkers

Ontvangst op de zaak was vriendelijk en onze wensen werden goed opgenomen. De monteurs waren vriendelijk en gaven blijk van hun vakkundigheid. Ze hebben correct en zeer netjes gewerkt.

Top en snel geplaatst

Fijn geholpen in de winkel en mooi en snel gemonteerd.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Fijn bedrijf en komt afspraken na

Mijn ervaring met Zon & Scherm is uitstekend. Zowel de offerte uitbrenger als de 2 monteurs zijn zeer aardig maar vooral deskundig. Met de beglazing is het balkon is erg mooi geworden en met recht een kamer erbij. Dank!

Resultaat is prima

Hulp met de keus maken is goed. Misverstanden in communicatie werden snel en naar tevredenheid opgelost. Kleine schade werd over het hoofd gezien. Zelf hersteld. Personeel vriendelijk en zakenkundig

Blij en tevreden!

Het was niet makkelijk om ons zonnescherm op de 5e etage van het appartement te krijgen. Maar de heren hebben fantastisch werk gedaan! Eerste keer lukte het niet ivm harde wind, ik zou lang moeten wachten, maar ze hebben ook bij de afdeling planning heel erg hun best gedaan. Wij zijn zeer tevreden!

Snel duidelijk en compleet

X

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Monteurs waren heel serieus en hebben goed werk geleverd

Geheel volgens afspraak.

Prima verloop van offerte tot plaatsing,uitstek4nd product.

tevreden

zat foutje in de levering . naar tevredenheid opgelost

• Kwaliteit & Afwerking Goed

De monteurs zijn een welkome voor uw bedrijf. Beleefd, vrolijk en zeer deskundig

Goed geplaatst

Vlot verlopen

• Kwaliteit & Afwerking Goed

zeer slecht in de uitvoering en verwerking van de bestelling

verkeerde handzender mee geleverd zipscreens verkeerd gemonteerd waardoor het doek niet in de zip (de rits) valt en daardoor klappert en er een kier aanwezig is. idem voor de onderlijst. ( foutieve niet gecontroleerde bevestiging van de screens door de monteurs)

• Kwaliteit & Afwerking Matig

Niet helemaal tevreden over de communicatie

De beloofde planning niet op de afgesproken dag gekregen. Dit is al de 3e storing in 1 jaar tijd. Doordat het rolluik blijft hangen kan het slaapkamer raam niet open...

Redelijk

Ik heb nieuwe screendoeken laten maken. Er is iemand van het bedrijf geweest om de maten op te meten. Het vervangen van de oude doeken voor de nieuwe doeken ging goed en professioneel. Echter, de nieuwe doeken zijn net een paar cm te kort waardoor ik vanuit de kamer net onder de doeken door kan kijken. Dit heeft geen effect voor de functionaliteit van de screens maar is geen mooi gezicht vanuit de kamer. Voor de ramen van de openslaande deuren zijn losse screendoeken gemaakt en opgehangen met ogen. De doeken hangen maar niet strak en bollen op; ook dit is geen mooi gezicht.

Goede snelle service

Snel en vakkundig

Binnen nog geen 3 kwartier geplaatst opgeruimd uitleg en weer door

De begeleiding was prima

Ik moest een foto opsturen van mijn balkon beglazing, maar ik kon hem niet oversturen per computer, doe maar via whatsapp en zo is de foto over gekomen. Fijne ervaring als ze zo met je mee denken.

Verwarrend

Er is mij nog niet duidelijk wat nu precies het probleem is. Daarnaast is er momenteel nog geen offerte gestuurd wat de oplossing is en wat mij dat gast kosten.

• Kwaliteit & Afwerking Matig

Installatie verliep vakkundig

Ik was bang dat de wand aan de binnenzijde beschadigd zou raken, maar door vakkundig handelen van de monteurs gebeurde dat niet.

Snel en accuraat,

Verzoek snel opgepakt, maar werk werd onderschat: er moest extra mankracht komen om de ongeveer 6m zonnescherm van de muur te halen. De aangepaste rekening werd wat (te) enthousiast opgemaakt.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

De monteurs waren op tijd en hebben hun werkzaamheden tot tevredenheid verricht.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

op tijd volgens afspraak en keurig werk geleverd

pprima

Goede kwaliteit, wel prijzig

Goede kwaliteit hordeur . Let wel op hoge inmeten kosten voor 5 minuten werk. Communicatie kan wat verbetering hebben.

Uitstekend!

Snel en efficient gemonteerd. Goed gedaan, ga zo door.

Bedrijfsgegevens

Bredeweg 11 G

2742KT Waddinxveen

06 18434749

[email protected]

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.