Niet alleen plaatsen maar aftersale is ook goed

Dik tevreden

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Vanaf het begin goed begeleid.

Keurig geplaatst en nabewerking fantastisch.

Prima geholpen in de Showroom

Plaatsen van het zonnescherm werd gedaan door echte specialisten, professioneel werk verricht top hoor. En hele gezellige personen.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Prima binnen de afgesproken tijd. Compliment aan de monteurs erg aardig en klant vriendelijk.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Een zonnescherm met redelijke prijs goed gemonteerd klasse. Goede vaklui weten wat zij doen heel tevreden . Firma Zon en Scherm is wel een aanrader goede uitleg . Wat voor zonnescherm je ook wil kopen. Henk

Gelukkig kwam het goed

Op locatie werd ik prima geadviseerd over de voors en tegens. Het inmeten ging ook prima, de plaatsing ging soepel en de rolluiken werken naar volle tevredenheid, alle medewerkers zijn vriendelijk en helpen goed. Maar bij het proces van offerte tot opdracht en uitvoering ging niet soepel en gaf verwarring. In de communicatie iets duidelijker; - dat er een kabel verlegd moest worden, las ik toevallig in de offerte, er werd niet tijdens het inmeten op gewezen - het doen van een deelbetaling was een aantal dagen ervoor niet meer mogelijk, dus dan maar het volledige bedrag (als dat maar goed komt...) - en ook de mail op de dag van plaatsing bracht verwarring; de vraag om te betalen anders kan er niet uitgevoerd worden...maar we hadden toch betaald, was dat toch niet ontvangen...

netjes opgehangen

netjes opgehangen, alleen jammer dat ze de "boorkrullen" niet opgeveegd hebben.

goede service

Zeer vriendelijk nemen de tijd je vragen te beantwoorden.

Gedaan wat ze beloven

Duurde lang voor ze langs ko den komen, maar verder prima

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Zeer vriendelijk in de showroom geholpen. Snelle levering. Monteurs heel vriendelijk, keurig. Bood zelf aan om mijn gaatjes dicht te kitten van oude zonwering. Gouden kerels!

Nier compleet

Zonnescherm miste bij montage afdekdoppen . Verder werd de draaiknop boven gemonteerd (kon niet anders zogenaamd). Er was vantevoren niet uitgelegd dat deze motor niet draadloos kon. Monteurs waren vriendelijk

uitstekende snelle service

Proberen het probleem zo goed en snel mogelijk op te lossen

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Mooi product en goed gemonteerd.

De adviseur dacht goed mee voor de plaatsingsmogelijkheden van een screen. We was weinig ruimte maar er is een goede oplossing gevonden. Plaatsen ging soepel en volgens afspraak. Eindresultaat is zeer netjes.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

onze hordeur hangt verkeerd om

De hordeur moet van links naar rechts opengaan , van buitenaf gezien.. net als bij de andere buren die ook een hordeur hebben. Ik heb dit afgelopen week gemeld , nog niets vernomen. Ik hoop jullie zsm te horen op 0681525088

• Advies & deskundigheid Gemiddeld

Super sevice

Langs geweest omdat onze rolluik kapot was. Eén dag later stond er een monteur en is gelijk gemaakt. Gewoon top

Goede service en communicatie

Van begin traject tot plaatsing van mijn screens een goede service en communicatie. Na het plaatsen goede uitleg van de monteur. We hebben mooie screens en raden de firma "zon en scherm" zeker aan.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Het is helaas niet goed gemonteerd

De ramen van de slaapkamer kunnen niet meer open. Ik heb al een bericht verzonden dat het xo niet kan blijven zitten.

Sterk verdeeld

Aanschaf en plaatsing zonnescherm: goed. Benadering via mail: zeer onsympathiek. Wens aangesproken te worden als "mevrouw van der Hor" en niet als "van der Hor" zoals uw bedrijf zonder uitzondering doet.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste mevrouw van der Hor, Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met hoe u aangesproken wordt. De aanhef van onze communicatie is altijd 'beste' i.c.m. ingevoerde tenaamstelling. Dit is daarna een geautomatiseerd proces vanuit onze standaard communicatie. We zullen deze feedback meenemen en eventueel aanpassen. Wij hopen uiteraard wel dat u het zonnescherm met veel plezier kan gebruiken. Loah, Zon en Scherm.

Herstellen pliche hordeur

Snelle reactie en service volledig naar mijn wensen gerepareerd ben hartstikke tevreden.

Valt tegen

Weinig schaduw. Vooraf niet goed geïnformeerd. Overigens slechtformulier om in te vullen.

• Kwaliteit & Afwerking Matig

Beste André, Bedankt voor uw review. Wij hebben elkaar telefonisch gesproken over de verwachtingen van uw zonnescherm. Ik heb aangegeven dat het zonnescherm schuiner afgesteld kan worden en dit meer schaduw zal geven. Wij hopen dat wij het alsnog naar tevredenheid kunnen afhandelen. Loah, Zon en Scherm.

Komen afspraken niet na

2 jaar terug bestelling geplaatst begin Maart voor diverse artikelen waaronder rolluiken. Levering 7 maanden later na de zomer. Vervolgens hoop fouten bij installatie. Uitvalscherm was niet goed gemeten dus moest wat op verzonnen worden. Uotvalscherm kwam na een maand uit de muur zetten. Rolluiken hadden geen ventilatiegaatjes, dus moesten er helemaal uit Rolluiken niet netjes afgemonteerd. En elke keer weer langwachten op reparatie/Afmaken. En maar blijven liegen over afspraken en regelmatig avond ervoor afzeggen. Nu 2 keer later weer mankement, bladveren van een rolluikzijn vermoedelijk kapot, dus hij gaat niet meer omhoog. Raam kan niet meer open en heledagen donker in die kamer. Wat denk je ruim 6 weken voordat ze komen (onder voorbehoud) Mensen trap dus niet in de mooie verkoop in de winkel. De rest van de service is bagger

Veel problemen

Na de bestelling bleek het gekozen doek niet leverbaar. Wij gingen terug naar de winkel om een opnieuw een doek te kiezen. Later hoorden we dat ook die niet leverbaar was. Weer naar de winkel, deze keer ging het wel goed. Bij de montage op 22 juni 2024 bleek dat de verlengde muurstrips niet nodig waren. Het geld daarvoor hebben we echter nog niet teruggekregen, ondanks herhaald verzoek. De zonsensor werkt niet. De volanten zijn verkeerd-om gemonteerd. Ik heb nog gewacht met de beoordeling omdat ik hoopte dat de problemen op korte termijn verholpen zouden worden, maar tot nu toe is dat niet gebeurd.

• Advies & deskundigheid Gemiddeld
  • Kwaliteit & Afwerking Matig

Prima gewerkt, later op de dag afwijking ontdekt en op kantoor gemeld.

Tevreden over uw werknemers en het resultaat echter op een later tijdstip dezelfde dag een minpuntje waargenomen bij vollezonneschijn en lichtinval. Opkantoor gemeld punt doorgegeven en ik zou gebeld worden om een afspraak te maken om iemand van uw bedrijf om een en ander te bekijken en eventueel mijn klacht te verhelpen , tot nu toe ben ik niet benaderd vandaar nu mijn reactie middels dit formulier. Ik verwacht nu een reactie ,vriendelijk dank.

Om te janken!

Onze ervaring is helaas zo slecht dat alles wat fout is gegaan niet in deze toegestane ruimte past. Dus als aparte mail naar Zon en Scherm gaat. Wat ons betreft mag er onder de keuze matig ook nog “slecht” als keuze zijn. Te veel betaald voor te veel problemen. Denk aan een weekend met open pui zitten bij -5 gr . Slechts afgedekt met zeil. Tocht door de pui. Deur die slecht sluit. Klink die afbreekt. Maanden wachten op een nieuwe. Die dan beschadigd raakt. Wachten op nieuw die er dan na een week wel is. Afdekplaat boven de vouwdeur waar de spijkers uitkomen omdat de ruimte er achter niet opgevuld is. Spijkers die ter plaatse geverfd worden omdat je juiste kleur er niet is. Plaatjes met logo voor sluitwerk die afwijken qua kleur en later vervangen worden door stickers die dan afwijken van de originele. En dus niet blijven zitten. Het is te veel. En geen excuus voor deze narigheid ontvangen.

Ruim voldoende.

Goed advies en product. Communicatie over de plaatsing was wat rommelig. De plaatsing zelf was goed. De afwerking wat minder. Daarom een 7.

Bredeweg 11 G

2742KT Waddinxveen

06 18434749

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.