We werden goed en deskundig geholpen in de showroom. De rolluiken en rolhor werden met 4 weken geleverd en goed gemonteerd.
Het is jammer, dat het cassette knikarmscherm na regen, natte plekken vertoont aan de rand en er regenwater uitloopt. Ook het in - en uitgaan van het scherm verloopt niet helemaal soepel. Serviceafspraak staat gelukkig al ingepland kan pas een beoordeling geven, als het in orde gemaakt is.
Onderaan jullie mails staat geen telefoonnummer. Heb dat aangegeven, maar werd niet op gereageerd. Geen enorm probleem, jullie zijn lekker bezig, maar als je me vraagt om verbeteringen, zou ik daar mee aan de slag :)
Dit is het 2e op maat gemaakte hor door Zon en Scherm voor dit adres. De afspraak voor meten, de offerte en de plaatsing zijn wederom goed verlopen. (1x uitstel wegens ziekte, Ja dat kan gebeuren).
Wij waren in eerste instantie helemaal fan van Zon en Scherm. Hoe ze ons in de winkel te woord hebben gestaan en hoe het inmeten gegaan is, zeer over te spreken. Toen kwam vorige week de dag van plaatsen, na 4.5 week netjes gewacht te hebben. Ze zouden er tussen 08.08 en 10.08 zijn. De heren kwamen pas rond 11-en aan, geen telefoontje, niks niet dat ze wat verlaat waren. (Wat overigens ook kan, maar wel zo netjes is om dat te laten weten) De 1 ging beginnen aan het rolluik, de ander binnen met de luxaflex voor het grote raam. Die 2 dingen hangen keurig, zeer te spreken over. Toen kwam de achter deur aan bod. Jaloezieën met magneten, en jawel deze was te groot. Zowel in de lengte als in de breedte was het 5 centimeter te groot. Die middag, uiterlijk de dag erna zou ik gebeld worden volgens de monteur. Niemand belde, ik heb zelf maar contact opgenomen. De bon lag nog ergens op de stapel en kon nog wel een weekje duren! Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ging. Aantal uurtjes later kwam de email dat het garantie is en geregeld gaat worden en dat ik binnenkort een mailtje van de planning krijg wanneer ze komen. Ik netjes een mailtje terug gestuurd met wat wij beschikbaar zijn in de maand juli en dat wij augustus met vakantie zijn. Ik kreeg netjes een mailtje terug, dat hier rekening mee gehouden zou worden en dat ik anders gebeld zou worden. Vandaag komt de email van de planning, dat ze 8 augustus komen! Volgens mij zou ik gebeld worden als het anders uit zou pakken! Aangezien wij in augustus met vakantie zijn en dat direct al aangegeven had!! Ook nog eens 6.5 week wachten, voor iets wat niet eens onze fout is en met die 5 centimeter groter het wel met 4.5 week klaar was. Ik direct gebeld, waar je geen steek verder mee komt. Dan maar een Emailtje terug sturen. Kreeg ik reactie, of ik me gegevens kon opgeven! Dat gedaan en jawel, vervolgens krijg je geen reactie terug meer. Slechte zaak dit. Ik wacht nog een paar dagen af, anders ga ik mijn geld terug eisen!!
Wij zijn goed geholpen
Was garantie maar prima geholpen door aardige kundige jonge mannen.
Je hebt een zonnescherm gekocht en krijgt een afspraak toegezonden (4-5 weken na aankoop). Bij installatie komen ze er achter dat ze andere schroeven nodig hebben. Bij de voorbereiding was dit niet geconstateerd!? Dan denk je dat is 2 misschien 3 weken wachten. Nou het werd 2 maanden wachten. Eerst duurde het 4 weken voordat een nieuwe afspraak ingepland werd. Aileen vanwege wat schroeven zo lang wachten op een nieuwe afspraak is echt onbegrijpelijk. Meerdere keren gebeld en dan zeggen ze we leggen het neer bij planning, je hoort snel van ons. Maar dan kwam er niets. Uiteindelijk toen we ons geld terug eisten kon het allemaal wel snel. Onbegrijpelijk zulke slechte communicatie, terwijl het wel een mooi scherm is. Zolang het goed gaat is er niets aan de hand, daarna werd het slecht en voelde als vervelend omdat je niet serieus genomen lijkt te worden
Goede deal, deskundig advies en vlotte plaatsing.
Ik ben erg ontevreden over uw werkwijze n.a.v. mijn melding over het functioneren van mijn zonnescherm. Bij de melding hiervan werd mij alleen de mogelijkheid geboden dat er een monteur moest langskomen om de reparatie uittevoeren. Achteraf bleek dat deze reparatie ook eenvoudig telefonisch opgelost kon worden. U heeft mij dus onnodig op kosten gejaagd. Na ik hierover gereclameerd heb heeft u geen enkele opening gelaten om alsnog tot een schikkingte komen. Ik vind dit slecht ondernemersschap en geen reclame voor uw bedrijf.
Een paar jaar geleden plissé gordijnen besteld via Zon en Scherm. Deze werden geleverd en vervolgens gemonteerd door 2 monteurs die snel klaar wilden zijn. En dus werd het werk een beetje afgeraffeld. Dit jaar zijn 2 gordijnen uit het raam naar binnen gevallen, waarbij er 1 volledig stuk was in de hoeken. En 1 waarbij ook het doek scheurde. Natuurlijk alles nadat de garantie was verlopen. De monteur is langs geweest om het eerste gordijn te repareren en constateerde toen dat men destijds de verkeerde magneten had gebruikt. (slordig). Vervolgens zijn alle overige gordijnen nagekeken door hem en bij alle gordijnen bleken de verkeerde magneten te zitten. In plaats van meedenken door Zon en Scherm ontvingen we gewoon rekeningen voor de reparaties. Maar men wilde -na aangeven van ons- wel de voorrijkosten weglaten. Verder geen enkele coulance of wat dan ook. Zal hier nooit meer terugkomen
Sla dit bedrijf maar gerust over! Eerst wacht je een week lang op een offerte voor twee (identieke) uitvalschermen want het moest eerst allemaal goed uitgezocht worden. Wel bijzonder want een soortgelijke offerte van een ander bedrijf kreeg ik binnen twee uur na bezoek van hun showroom. Die offerte van Zon&Scherm blijkt dan toch niet goed te zijn omdat er alsnog verkeerde artikelen in waren opgevoerd. Dan krijg je een aantal weken later een montageafspraak die dan weer gecanceld wordt omdat er leverproblemen zouden zijn. Aansluitend krijg je een nieuwe montageafspraak met een belofte voor een bosje bloemen ter compensatie (ipv een tegemoetkoming op de factuur). Maar ook daar gaat het fout want blijkbaar heeft iemand vergeten om het te bestellen. Op de dag van de montage blijken de monteurs de verkeerde ophang materialen meegekregen hebben, de juiste zijn echter niet op voorraad. Bovendien blijkt de nodige hoogwerker die wel betaald is niet besteld te zijn. Als je dan hun klantenservice belt krijg je te horen dat men in de loop van de week gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak. Als je een mail naar nazorg stuurt en nabelt krijg je als antwoord, ja die heb ik langs zien komen…. , maar verder gebeurt er niets behalve een mail dat er overleg moet plaatsvinden. Na een week krijg je, pas als je weer zelf het initiatief neemt via via een nieuwe levertermijn: eerst drie weken, na protest twee weken later. Klantenservice en probleemoplossing komt niet voor in hun taakomschrijving
Perfect uitgevoerd, alle afspraken nagekomen en gezellig personeel.
Vanaf het eerste moment heel prettig te woord gestaan en geholpen. Ze hebben een duidelijk en eerlijk verhaal en leveren wat ze beloven.
Bij het inmeten was niets een probleem. Bij de montage werd verteld dat het gekozen scherm niet voor onze toepassing geschikt was. Nu zelf moeten tekenen voor de niet deugdelijke montage. Dit had ik liever bij het inmeten vernomen.
In April hebben wij een zonnescherm laten plaatsen, en vanaf dag 1 had het scherm helaas al kuren. Nu kan dit natuurlijk gebeuren maar toen wij dit aankaartte moesten we 6 weken wachten tot er iemand kon langskomen. Dat dus terwijl het product vanaf dag één niet werkte. Inmiddels hebben we mensen langs gehad die zeiden dat het allemaal slecht was afgesteld en dat er ook een bekend defect bij de fabriek was, die zou apart contact met ons opnemen. Dezelfde dag nog na de monteurs weg waren kregen we weer te maken met dezelfde problemen. Direct contact opgenomen en werd ons verteld dat afdeling service én de fabriek contact zouden opnemen. Dit is niet gebeurd, en er is ook geen enkele andere communicatie onze kant opgekomen waar erkend wordt wat er aan de hand is of dat er überhaupt aan gewerkt wordt. Ik heb zelf nagebeld maar kon niemand aan de lijn krijgen die er iets over kon zeggen, we wachten nog altijd op een oplossing. Dit betreft locatie IJsselstein.
Na 2 mislukte montagepogingen van een zonnescherm (door meetfouten), moeten we weer heel lang wachten tot we voor de derde keer aan de beurt zijn. Wij willen natuurlijk nu met voorrang geholpen worden. Herhaald bellen en mailen helpt niets! Roepende in de woestijn.
vriendelijke monteurs, kundig en helder in wat er gedaan werd.
Reliable, fast , clean and good price.
Mijn rolluik (ik heb er 5!! Goede klant toch) ging niet meer omhoog. Het desbetreffende filiaal is bijna op loopafstand, maar toch moest alles via de planning van het hoofdkantoor geregeld. Toen zij nog niet bij deze firma aangesloten waren, waren zij veel klantvriendelijker.. Daardoor heb ik een week in het donker gezeten. De reparatie was een onderdeel van 10 euro, de heren (2) waren binnen 10 minuten weg. Toch moest ik 2 x 30 minuten afrekenen. Eindresultaat is een week in het donker, en een rekening van 174 euro voor 1o minuten werk aan een onderdeel van een tientje. Ik ga volgende keer naar een ander bedrijf.
Originele beoordeling
Mijn rolluik (ik heb er 5!! Goede klant toch) ging niet meer omhoog. Het desbetreffende filiaal is bijna op loopafstand, maar toch moest alles via de planning van het hoofdkantoor geregeld. Toen zij nog niet bij deze firma aangesloten waren, waren zij veel klantvriendelijker.. Daardoor heb ik een week in het donker gezeten. De reparatie was een onderdeel van 10 euro, de heren (2) waren binnen 10 minuten weg. Toch moest ik 2 x 30 minuten afrekenen. Eindresultaat is een week in het donker, en een rekening van 174 euro voor 1o minuten werk aan een onderdeel van een tientje. Ik ga volgende keer naar een ander bedrijf.
Vriendelijk,deskundig. Alles volgens afspraak.Wij zijn dik tevreden
Het viel tegen dat de leverantie 3x is vertraagd,maar de montage ging goed al duurde het wel langer dan verwacht.Het resultaat is echter goed.
Twee maal zijn er collega's komen kijken. Er zijn nieuwe nokken geplaatst echter na een aantal dagen is het rolluik niet zonder gekraak en vastlopen geblokkeerd. Misschien heeft het te maken met de temperatuur. Graag had ik gezien dat er nogmaals naar wordt gekeken en het probleem wordt opgelost. bij voorbaat hartelijk dank, J.M. van Croonenburg
Mijn screen werd snel en vakkundig geplaatst. Kreeg vooraf goed advies. Zeer vriendelijk en klantgericht bedrijf!
Van advies tot en met montage van rolluiken, horren en zonnescherm een dikke vette pluim!
Bredeweg 11 G
2742KT Waddinxveen
Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.