Ik ben enorm geholpen met de adviezen en deskundigheid

Op een hele fijne en duidelijke manier van communiceren ben ik enorm goed geholpen bij het vraagstuk. Alles ging in goed overleg en werd mij goed uitgelegd wat eventuele gevolgen konden zijn.

Best geholpen

Erg tevreden over werkzaamheden en cominicatie

Duidelijk en direct

De mediator had snel een duidelijk beeld van de situatie en besliste kordaat en duidelijk

Succesvolle hulp

De lijntjes worden kort gehouden, fijne communicatie en snelle handelingen.

• Geholpen door: Advocaat

Kundig, resultaat gericht en bovenal een prettig contact

via een familielid bij Faire terecht gekomen. Gerdi en Janne zijn zeer vriendelijke dames die alle tijd voor je nemen. Gerdi, de advocate, zet duidelijk het traject uit en is open en eerlijk wat je kansen zijn. Ik kijk terug op een prettige samenwerking met een mooi eindresultaat!

• Geholpen door: Advocaat

Zeer deskundige en vooral persoonlijke begeleiding

Totaal uit het niets kreeg ik een VSO voorgesteld door mijn werkgever, via een oud collega werd ik getipt om mij door Gerdi te begeleiden in dit traject. Een gouden tip want zowel het persoonlijke als zakelijke gedeelte zijn als zeer prettig ervaren. Ook na het tekenen van de VSO is er nog even het persoonlijke contact dat heeft mij erg veel geholpen in de acceptatie van dit geheel. Bedankt Gerdi ...

• Geholpen door: Advocaat

snel acteren, bekwaam zijn en to-the-point handelen

Het was mogelijk in korte tijd contact te krijgen, cases door te nemen en de het eerste overleg te hebben van partijen. Aanpak was daadkrachtig en hield alle deelnemers bij de les.

Snel correct duidelijk aardig

Janne heeft me super geholpen, er valt veel stres van me af! En fijn dat mijn centjes heb ontvangen en mijn gelijk heb gekregen!

Fijn

Ik ben ontzettend goed geholpen door Janne. De communicatie was duidelijk, behulpzaam en snel. Al met al ben ik zeer tevreden!

Alles was in 1 keer duidelijk en goed verlopen

Zeer professioneel

Betrokken en kundig

Ik ben naar naar tevredenheid (en ook snel) geholpen en ben blij en dankbaar met het advies en ondersteuning die geboden is. Faire is een kleinschalig kantoor, met oog voor de klant!

Vertrouwd en doortastend

Een duidelijke, onafhankelijke, betrouwbare, streng en rechtvaardige mediator. Hield partijen bij de les en het onderwerp, waarbij rekening werd gehouden met gevoelens, maar ook ingreep bij stemverhogingen of het uitte van woede. Ben zeer tevreden. en kan iedereen haar aanraden.

Zeer deskundig

Ik ben zeer deskundig bijgestaan door mevrouw. De adviezen waren duidelijk en goed verwoord op een manier die niet met moeilijke juridische termen gepaard gaan. Ook de communicatie verloopt zeer goed, zowel via e-mail als via telefoon en ook whatsapp. Mevrouw stelde mij op mijn gemak in een lastige tijd.

• Geholpen door: Advocaat

Zeer snel en professioneel geholpen

Ik ben zeer snel & professioneel geholpen door Faire advocatuur, zo kon ik mijn zaak snel afronden. Ze hebben een fijne, toegankelijke manier van communiceren wat zorgt een vertrouwd gevoel.

• Geholpen door: Advocaat

Geweldig geholpen. Goed advies gekregen. Goed geholpen. Vriendelijk en behulpzaam.

Excellent

Topadvies gekregen van een zeer deskundige vrouw vanaf het begin tot het einde. Ik ben ontzettend goed geholpen door mevrouw Snippe in een moeilijke periode die ik heb meegemaakt tijdens een conflict met mijn werkgever. De communicatie was helder waarbij ik het gevoel heb gehad dat oprecht naar me werd geluisterd.

• Geholpen door: Advocaat

Super snel geholpen met mijn VSO!

Toen ik een VSO aanbod kreeg vanuit mijn voormalig werkgever had ik wel een redelijk beeld van wat er wel/niet in moet staan. Nu wilde ik toch zeker zijn van mijn zaak omdat ik niet het risico wilde nemen belangrijke zaken mis te lopen (recht op uitkering mocht dat toch nog nodig zijn bijv.). Ik ben door Faire snel en vriendelijk geholpen en kreeg direct tips voor aanpassingen om deze deal zo goed mogelijk voor mij te maken!

• Geholpen door: Advocaat

Luisteren en helpen goed.

Heb een goed gevoel gehad, dat er goed naar mij is geluisterd en ook goed is geholpen.

Goed resultaat

Prettig geholpen met een goed resultaat

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Advocaat

Super fijn contact en snel reactie op mijn e-mail

Mijn ervaring was heel fijn, voelde mij gehoord. Er is heel snel gereageerd op mijn vragen. Hoop dit nooit meer mee te maken. Maar mocht dit wel het geval zijn, weet ik waar ik moet zijn.

• Geholpen door: Advocaat

Zeer prettige en deskundige begeleiding tijdens ontslagprocedure.

Gerdi heeft mij op een zeer prettige en deskundige wijze tijdens mijn ontslagprocedure begeleid. Zij is oprecht geïnteresseerd en neemt alle tijd voor je om de verschillende opties met je te bespreken. Haar werkwijze is realistisch en zakelijk, op deze wijze probeert Gerdi het maximale resultaat voor je te behalen. Al met al ben ik zeer tevreden over de wijze waarop Gerdi mijn belangen heeft vertegenwoordigd en daarmee de afhandeling van mijn ontslagprocedure.

Zeer goed.

Ik heb met Gerdi een heel fijn contact gehad. Vanaf het eerste contact voelde het goed. Ook de communicatie vice-versa was goed. Het was toch wel enigszins een bijzondere opdracht, die anders liep dan Gerdi gewend was, maar ze heeft het tot een goed einde gebracht, hier ben ik Gerdi erg dankbaar.

• Geholpen door: Advocaat

Goede en professionele bemiddeling.

Ontzettend goed geholpen door Janne, ze heeft goed bemiddeld tussen mij en mijn werkgever en zeer professionele e-mails opgesteld.

Topadvocaat !

Oprechte aandacht, meedenkend, heldere communicatie en gedreven voor het beste resultaat. Binnen 1 week voor alle partijen alles naar ieders tevredenheid afgehandeld. Kortom SUPER !

• Geholpen door: Advocaat

Effectief handelen door reflectie.

Gerdi werkt op een effectieve en efficiënte manier. Zij evalueert en handelt snel.

Over Advocaatscore.nl