Zoals het hoort, klasse en klantvriendelijkheid op 1

Alle medewerkers hartelijk dank voor hun goede zorgen. Er werd meegedacht over dingen waar wij niet stilstonden. Hierdoor werd soms de planning een beetje gewijzigd zodat wij de mogelijkheid kregen om op onze manier afscheid te nemen. Alles werd met eerbiedigheid gedaan en we hadden geen mooier afscheid kunnen wensen. Ondanks het verdriet, hebben de medewerkers en met name Henk, ons een stukje uit handen genomen. Voor, tijdens en na de uitvaart. In 1 woord Klasse. Namens mij en mijn zus.

gewoon goed

Alles was zoals het hoort te zijn

Goede en persoonlijke benadering

Nette begrafenis

Goed in overleg geregeld en gemakkelijke communicatie. Mooie niet te grote aula in zoetermeer. Netjes verzorgt. Prima, kon niet beter wat ons betreft.

Goed zorgvuldig, Mieke heeft goed kennis van zaken

Alles was prima geregeld

Zeer klantgericht

Wij hebben alle hulp gekregen die we nodig hadden en er werd meegedacht met onze wensen. Snelle actie op vragen. Super klantgericht en vriendelijk

Fijne begeleiding tijdens een emotionele rollercoaster.

Korte lijntjes tijdens de bespreking van de uitvaart. Er werd goed meegedacht aan mijn wensen. Uitvaart goed uitgevoerd. Wel kan het uitvaartcentrum een opknapbeurt gebruiken met name het toilet voor de gasten. Beetje gedateerd.

Prettig en soepel verlopen. Heb er goede herinneringen aan.

Prettige samenwerking, erg fijn dat er werd door gegeven dat oude buurjongen niet meer woonde in Delft. Heb hem nog kunnen vinden en hij is geweest.

Accuraat en keurig.

Wij hebben de zorg omtrent de uitvaart van mijn vader als professioneel, zorgvuldig en accuraat ervaren. Henk Pieters heeft alles op een zeer prettige manier uitstekend verzorgd en georganiseerd.

Bijgestaan zoals je dat verwacht en zoals het hoort!

Bijgestaan door Iwan van Dongen en uitstekend geholpen. Alles kan en niets is te gek. Als nabestaande goed meegenomen in de gehele gang van zaken. Iwan bedankt namens ons allen voor de enorm mooie uitvaart!

Professioneel en mensgericht

Inherent aan het gebruikmaken van de dienstverlening van een uitvaartdienstverlener is dat er sprake is van verdriet. Wij hadden behoefte aan een professionele, flexibele dienstverlener met oog voor de menselijke maat. Die hebben we bij de Statenlaan gevonden.

Respectvol, altijd bereikbaar en denkt heel goed en fijn mee.

Zie boven

Alles tot in de puntjes verzorgd

Respectvolle wijze van het begeleiden van de uitvaart van mijn vader, volledig overeenkomstig onze wensen. Goede adviezen door Henk, een man met een warm hart. Zeker een aanrader in moeilijke tijden.

Goede lokatie, over het algemeen goed werk van Mieke

Ik vond de wijze van optreden van Mieke op de dag van het afscheid echt heel prettig. Op andere momenten overigens ook. Zeer klantvriendelijk en denkend in oplossingen. Mooie ruimte voor een kleinschalig afscheid. Opbaarruimte ook heel sfeervol. Wat ik echt niet fijn vond is dat het zo lang duurde voor het lichaam van mijn broer naar de Statenlaan werd gebracht. Het lichaam van Ton was mooi verzorgd, daar was ik dan weer heel blij mee. Sommige zaken die aan bod kwamen tijdens het 1e gesprek hadden beter op een later moment besproken kunnen worden.

Prima begeleiding en goede ondersteuning

De Statenlaan is al bekend bij onze familie en het was ook de wens van mijn moeder om hier naar toegebracht te worden. Het is kleinschalig en daardoor ook intiemer. Alles is zeer goed geregeld door Mieke en ze heeft ook alles prima begeleid. Je voelt je begrepen en ze gaf mij ondersteuning wanneer dat nodig was in deze moeilijke periode.

zeer vriendelijke en deskundige dienstverlening

Vanaf het eerste contact, midden in de nacht, prima geholpen. Plezierige ontvangst, met koffie, en deskundig advies. Bereidheid om familielid mee te laten helpen is door de hele familie als bijzonder fijn ervaren. De Statenlaan krijgt van ons een 10. Prima en hartelijk dank voor hulp en advies

Alles goed georganiseerd met liefde en zorg

Alles was goed en duidelijk uitgelegd en geregeld we hebben dan ook geen aanmerkingen.

Een professioneel en betrokken team wat zich flexibel opstelt.

Bedankt!!!

Ondankzij wij voor een budgetplan hadden moeten kiezen was het allemaal zo mooi geregeld dat wij ons helemaal rijk voelden. Hartelijk bedankt !

Altijd bereikbaar met fijne ondersteuning

De familie heeft veel hulp gehad bij het regelen van de uitvaart en zelfs met bijzondere wensen is goed rekening gehouden. Fijn ook dat wij in Corona-tijd ook de beschikking hadden over de sleutel van de rouwruimte, zodat we het bezoek konden spreiden.

Keurig netjes en goed geregeld

De familie van Hagen heeft een heel warm gevoel bij de organisatie van de crematie van onze moeder en willen dan ook Mieke van harte bedanken ,ze heeft al onze wensen verzorgt en tot in de puntjes uitgevoerd ook de wifi verbinding deed het perfect , zodat onze broer in america het goed kon volgen . nogmaals dank Fam van Hagen

Naar je wensen word goed geluisterd

Mijn ervaring is dat er goed geluisterd wordt en dat er mee gedacht wordt met de mogenlijk heden die er zijn om aan de wensen te voldoen Het is een prachtige lokatie met vriendelijke medewerkers.

Uitstekend!!!

Prima begeleiding en afhandeling!!!

uitstekend

In de moeilijke tijd waren de mensen van Staten UitvaartZorg een grote steun met hun professionele en discrete aanpak. Grote dank aan Iwan en Henk.

Statenlaan 78

2582GR Den Haag