Geweldig!!

Mevrouw Witvliet was erg meelevend met mijn situatie en hielp me erg goed met advies en opstellen van een juist voorstel. Een hele aardige vrouw waar ik goed mee om kon gaan, en ook erg professioneel. Ik ben erg blij met haar hulp.

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Dit advokaten kantoor heeft ons heel goed geholpen en was fijn om mee samen te werken ik ben zeer tevreden en ik kan dit advokaten kantoor dan ook aanbevelen

• Geholpen door: Hans Hueting

Bijter die jou als mens hoort en bijzonder accuraat is

Waar begin je met letselschade als je een ongeluk hebt gehad? Dicht bij huis zoeken dan maar. Dat bleek een uitmuntende keuze. Tien jaar geleden begonnen met 'noem me maar gewoon Hetty hoor'. Zij luisterde naar een idioot verhaal over mij als snorkelaar en een speedboot. Ternauwernood aan de dood ontsnapt. Hetty nam uitgebreid de tijd om te luisteren, stelde honderd vragen en drukte me op het hart dit vooral niet te bagatelliseren. De procedure werd in gang gezet. Marieke nam het dossier over als stagiaire en werd mijn contactpersoon. Een lieve meid, ontzettend nauwkeurig en altijd even vriendelijk. Een verzekeringsmaatschappij als tegenpartij is niet eenvoudig. Rekken, tegengas geven, onderhandelen, láng wachten met antwoorden. Marieke hield vol, want de bestuurder zat fout punt. Ook ik hield vol. De eerste overwinning was 100% schadevergoeding. De tegenpartij kón niet om de uitgebreide berekeningen, opgevolgde 'opdrachten' (medisch advies, rapporten , plastische chirurgie) en argumenten heen. Marieke stuurde altijd een herinnering naar de tegenpartij als zij weer eens te laat waren, liet mij alles lezen en accorderen. Hoewel ik best dol ben op controle houden, kon ik het loslaten. Alle vertrouwen in Marieke dat alles klopte. Na tien jaar bleken deze twee leuke, lieve 'meiden', voor de tegenpartij ware bitches ;-) We hebben ons gelijk gehaald, een flinke schadevergoeding gekregen en een dikke middelvinger opgestoken naar de verzekeringsmaatschappij. Ik ben Marieke onwijs dankbaar dat zij niet heeft opgegeven of geschikt, maar heeft doorgezet en alle kennis die zij heeft op de enige en juiste manier heeft gebruikt. Zij was ervan overtuigd: de bestuurder zat fout punt.

• Geholpen door: Marieke van Loo

Super fijn geholpen egt top!

Super fijn geholpen en legt alles zo fijn uit !

• Geholpen door: Hans Hueting

Prettige ervaring ondanks moelijker zaak.

Erg goed bijgestaan door Mevr Witvliet. Duidelijke en hopen communicatie. Heel tevreden en kan en zal ze zeker aanraden.

TOP!

Mijn ( minderjarige ) dochter is bijgestaan door Mr mv L. Witvliet en ik kan zeggen dat zij dit als ontzettend fijn heeft ervaren. Fijne open en eerlijk communicatie die ook een 17 jarige snapte en hoeveel vragen ze ook had , Mr Witvliet nam altijd de tijd om zaken uit te leggen. Fijn kantoor met fijne mensen.

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Zeer kundig professioneel met een warme menselijke maat

Ik ben zeer prettig en kundig begeleid bij een lastige arbeidszaak. Lisa is zeer snel, schrijft uitstekend, heeft een enorme kennis en brede ervaring. De combinatie van menselijke touch, aandacht en betrokkenheid met zeer adequate snelle reacties hebben mij veel vertrouwen gegeven en ik ben tevreden met de uiteindelijke uitkomst en afhandeling.

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Ik heb dit advocatenkantoor helaas voor verschillende doeleinden nodig gehad. Maar ik ben altijd door de advocaten behandeld als mens en nooit echt als cliente, dat is denk ik de kracht van dit kantoor en de goede onderlinge verstandhouding. Ze hebben allemaal hun aparte expertise en toch is het 1 team. Ik ben heel erg tevreden en als het nodig zou zijn, zou ik weer voor dit advocatenkantoor kiezen. Echt een top team. Lieve groet, Manon Ouwejan.

Top kantoor. Betrokken. & Deskundig

De ervaring is heel goed. Het kantoor is betrokken, deskundig en realistisch in haalbaarheid van een zaak.

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Zeer proffesionele en empathische advocaat.

Een betrokken advocaat die het hart op de juiste plek heeft.

• Geholpen door: Hans Hueting

Zeer deskundig en meelevend.

Marieke heeft mij 1,5 jaar bijgestaan n.a.v. een auto-ongeluk. Ze heeft vanaf dag 1 de papieren rompslomp bij mij weggenomen zodat ik mij volledig op mijn herstel kon richten. Daarnaast heeft ze me regelmatig op de hoogte gebracht wat de status was. Dit stukje persoonlijke aandacht was erg prettig.

goede hulp

een zeer goed advocatenkantoor waar men weet wat men doet. ik raad dit kantoor dan ook ten zeerste aan

• Geholpen door: Hans Hueting

Deskundig, scherp, betrokken en vasthoudend

Lisa Witvliet en Hans Hueting hebben in deze complexe zaak een deskundige en scherpe afweging gevoerd en heel goed rekening gehouden met de vele gevoeligheden die er waren. De zaak is naar tevredenheid afgrond. Hopelijk heb ik in de toekomst geen advocaat meer nodig, mocht dat wel zo zijn dan bel ik hen zeker op!

Behulpzaam

Dit was mijn aller eerste ervaring met een advocaat en ze heeft me gelijk heel goed geholpen. En ze heeft mij goed uitgelegd wat ze ging doen en wat ze heeft gedaan. Ik ben erg tevreden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Geholpen door: Romy Asmus

Mijn ervaring is snelle vakbekwame aanpak.

Meteen vanaf dag 1 werd mijn probleem met veel energie aangepakt. Er werd me goed uitgelegd dat mijn zaak gewonnen zou worden, en dat is ook precies zo gebeurt.

Zie 5 sterren.

Geweldig geholpen eerst door Mr. Hans Hueting en daarna door Mr. Lisa Witvliet.

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Doen wat is er beloofd .

Betrokken en betrouwbaar.

• Geholpen door: Marieke van Loo

Een zeer professioneel en persoonlijk aanpak

Vanaf dag 1, werd mijn zaak uitgebreid geanalyseerd. Ik kreeg regelmatig updates en werd pro-actief geadviseerd. En bij twijfel kon ik altijd bellen. Ten slotte was ik heel tevreden met de uitkomst. Echt een aanrader!

• Geholpen door: Romy Asmus

Vriendelijk en vakkundig

Marieke heeft mij jaren vakkundig bijgestaan! Vriendelijk en enthousiaste advocaat Ik zou zeker (hopelijk niet nodig) haar weer inschakelen

Professioneel

Deskundig, vriendelijk, meedenkend

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Beste Hannah, Hartelijk dank voor de mooie review en de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Lisa Witvliet

Super aardige mensen die goed luisteren en er voor de klanten zijn Die overal de moeite voor doen om je bij te staan

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Hartelijk dank voor de mooie woorden en de aanbeveling!

Top service lisa en hans geven goed duidelijk en helder advies . Zeer tevreden.

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Beste Danny, Wij hebben je met veel plezier geadviseerd. Hartelijk dank voor de aanbeveling!

Fijne advocaat, zeker een aanrader

Goede begeleiding goede communicatie

Het proces heeft 5 jr geduurd ik werd ten aller tijde goed op de hoogte gehouden Bij vragen etc werd ik netjes geholpen Werd altijd snel terug gebeld bij afwezigheid. Mevr Elmers Marieke hartelijk dank voor jullie hulp en begeleiding Met vriendelijke groet, Christel Bogers-v Ham

• Geholpen door: Marieke van Loo

Alles heel duidelijk en een snelle communicatie ook alles netjes afgehandeld

Over Advocaatscore.nl